Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Elex 2 dowiecie się, jak przejść misję Wiedza to potęga (Knowledge is Power). Nasze porady pomogą Wam w zdobyciu Gromad Komórek Niebianidów i znalezieniu Dexa.

Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Wiedza to potęga (Knowledge is Power) otrzymywanej od Adama w drugim rozdziale głównego wątku fabularnego. W trakcie zadania musicie zdobyć 4 Gromady Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cells), doprowadzić Adama do miejsca badań, a także odnaleźć Dexa.

Gromady komórek możecie zdobywać w dowolnej kolejności. Sami zdecydujcie, gdzie najpierw się udacie. Dokładna lokalizacja każdej gromady zostanie oznaczona na mapie, a sam proces zbierania jest bardzo prosty - wystarczy wejść w interakcję ze znalezioną gromadą komórek.

Komórki w okolicach Groty

Komórki znajdujące się w okolicach Groty są zdecydowanie najtrudniejsze do zebrania - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Komórki znajdujące się w okolicach Groty są zdecydowanie najtrudniejsze do zebrania. Pobliskie tereny są pełne silnych przeciwników, takich jak Człapacz (Shuffler), ale walka z nimi nie jest wymagana - omińcie ich, by nie zostać zaatakowanym.

Przy komórkach również przebywa trudny do pokonania wróg - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Przy komórkach również przebywa trudny do pokonania wróg. Diabelski czerw (Brood Devil) posiada dużo zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. Jeśli nie jesteście w stanie pokonać przeciwnika, spróbujcie szybko zabrać komórki i uciec.

Komórki w okolicach Depozytorium

Gromady komórek leżące w okolicach Depozytorium nie powinny Wam sprawić kłopotu - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Gromady komórek leżące w okolicach Depozytorium nie powinny Wam sprawić kłopotu. Na miejscu spotkacie tylko 2 Szperacze (Trackers), których na tym etapie gry bez większego problemu pokonacie.

Komórki pomiędzy Kraterem a Zamkiem

Gromady komórek między Kraterem a Zamkiem są pilnowane przez jednego Raptoroida - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Gromady komórek między Kraterem a Zamkiem są pilnowane przez jednego Raptoroida. Jest to wymagający przeciwnik, ale ułatwieniem jest walka z pojedynczym wrogiem.

Komórki w zachodniej części mapy

Po komórki musicie się też udać do skraju zachodniej strony mapy - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po komórki musicie się też udać do skraju zachodniej strony mapy. Odblokujcie pobliskie punkty teleportacji, bo w dalszej części misji konieczny będzie powrót do tego miejsca. Tutejszy komórki są pilnowane przez Szperaczy.

Doprowadzenie Adama do celu

Po zebraniu 4 gromad komórek wróćcie do Adama - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po zebraniu 4 gromad komórek wróćcie do Adama. Teraz musicie zabrać go do miejsca badań - zostaniecie teleportowani blisko celu. Po drodze pokonajcie wrogów (Adam Wam pomoże), a następnie poczekajcie chwilę, aż naukowiec skończy obserwację.

Odnalezienie Dexa

Po badaniach Adama udajcie się do Bastionu i porozmawiajcie z Thialgiem - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po badaniach Adama udajcie się do Bastionu i porozmawiajcie z Thialgiem. Dowiecie się, że Dex uciekł z Bastionu. Jego lokalizacja zostanie oznaczona na mapie. W okolicy zbieraliście już jedną z gromad komórek.

Po dotarciu na miejsce ujrzycie krótki przerywnik filmowy, a następnie rozpocznie się dialog z Dexem - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce ujrzycie krótki przerywnik filmowy, a następnie rozpocznie się dialog z Dexem. Po rozmowie udajcie się do Adama, aby zakończyć misję.