Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Niezdecydowani sojusznicy (Reluctant Allies) to nazwa głównego zadania 3 aktu w Elex 2. Nasz poradnik podpowie Wam, jak ukończyć misje: Partner Szóstej Siły (Partner of the 6th Power), Antybiotyki (Antibiotics) czy Odkrycia (Discoveries)

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia rozbudowanego zadania o nazwie Niezdecydowani sojusznicy (Reluctant Allies) otrzymywanego od Wardeka po ukończeniu misji Zaginiony ojciec (The Lost Father). W trakcie misji rozgrywa się wątek trzeciego rozdziału, a historia przedstawiona jest w poniższych zadaniach:

  1. Głosy w ciemności (Voices from the Darkness)
  2. Zupa była za słona (Spoil the Soup)
  3. Antybiotyki (Antibiotics)
  4. Ofensywa przeciwko Berserkom (Advance Against the Berserkers)
  5. Kłopoty w dolinie (Trouble in the Valley)
  6. Poczucie obowiązku (Sense of Duty)
  7. Szkolenie (In Training)
  8. Partner Szóstej Siły (Partner of the 6th Power)
  9. Odkrycia (Discoveries)
  10. Wspomnienia (Memories)

Poniżej znajdziecie skrót wymienionych zadań - szczegółowy opis przejścia każdej misji znajdziecie na osobnych stronach poradnika. W kilku zadaniach będziecie musieli walczyć z silnymi Niebianidami (Skyanids) - pamiętajcie, by odpowiednio przygotować swoją postać. Konieczne będzie też osiągnięcie 30 poziomu i awansowanie w szeregach frakcji.

Głosy w ciemności

W misji Głosy w ciemności zostaniecie wysłani do zniszczonej fabryki w okolicach Depozytorium - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W misji Głosy w ciemności zostaniecie wysłani do zniszczonej fabryki w okolicach Depozytorium. Na miejscu spotkacie postać istotną w dalszym przebiegu fabuły.

Zupa była za słona

Po ukończeniu misji Głosy w ciemności możecie wracać do Wardeka, by wykonać też misję Zupa była za słona - polega ona wyłącznie na rozmowie - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po ukończeniu misji Głosy w ciemności możecie wracać do Wardeka, by wykonać też misję Zupa była za słona - polega ona wyłącznie na rozmowie.

Antybiotyki

Wykonanie misji Zupa była za słona wiąże się z otrzymaniem zadania Antybiotyki - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Wykonanie misji Zupa była za słona wiąże się z otrzymaniem zadania Antybiotyki. Polega ona na odnalezieniu przynajmniej dwóch komputerów Niebianidów i przejęciu ich - pomoże Wam w tym CRONY U4.

Ofensywa przeciwko Berserkom

Z kolei w misji Ofensywa przeciwko Berserkom musicie pokonać dwa skupiska wrogów w okolicach Fortu - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Z kolei w misji Ofensywa przeciwko Berserkom musicie pokonać dwa skupiska wrogów w okolicach Fortu. Przed udaniem się na miejsce zaopatrzcie się w mikstury, bo będziecie musieli pokonać silne Behemoty.

Kłopoty w dolinie

Misja Kłopoty w dolinie jest podobna do poprzedniej - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Misja Kłopoty w dolinie jest podobna do poprzedniej. Tym razem jednak poziom trudności jest znacznie niższy, bo Waszym celem będą niskopoziomowe potwory.

Poczucie obowiązku

Poczucie obowiązku to kolejna misja polegająca tylko na dialogach - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Poczucie obowiązku to kolejna misja polegająca tylko na dialogach. Na początku musicie porozmawiać z Thialgiem w Bastionie, a następnie z Adamem - jego lokalizacja zostanie oznaczona na mapie.

Szkolenie

W trakcie misji Szkolenie, Jax podejmie decyzję o wysłaniu Dexa do bezpieczniejszego miejsca - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W trakcie misji Szkolenie, Jax podejmie decyzję o wysłaniu Dexa do bezpieczniejszego miejsca. Wasze wybory wpłyną na to, w jakim mieście zatrzyma się Dex.

Partner Szóstej Siły

Zadanie Partner Szóstej Siły wymaga osiągniecia przynajmniej 30 poziomu, by osiągnąć najwyższą rangę we frakcji, do której wcześniej dołączyliście - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Zadanie Partner Szóstej Siły wymaga osiągniecia przynajmniej 30 poziomu, by osiągnąć najwyższą rangę we frakcji, do której wcześniej dołączyliście. Następnie konieczne będzie znalezienie kolejnego sojusznika - w zależności od wybranej frakcji w Elex 2.

Odkrycia

Po ukończeniu misji Partner Szóstej Siły, w ramach zadania Odkrycia zostaniecie wysłani do Gammary - jednej z siedzib Niebianidów - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po ukończeniu misji Partner Szóstej Siły, w ramach zadania Odkrycia zostaniecie wysłani do Gammary - jednej z siedzib Niebianidów.

Wspomnienia

Po wykonaniu misji Odkrycia Waszym celem będzie rozmowa z Thialgiem w Bastionie - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu misji Odkrycia Waszym celem będzie rozmowa z Thialgiem w Bastionie.

Zakończenie zadania

Jeśli wykonacie wszystkie powyższe zadania, wracajcie do Wardeka - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Jeśli wykonacie wszystkie powyższe zadania, wracajcie do Wardeka. Rozmowa z nim przerodzi się w walkę. Wardek jest dość silnym przeciwnikiem, ale nawet po przegraniu pojedynku możecie kontynuować misję. Po walce ponownie z nim porozmawiajcie, by ukończyć zadanie Niezdecydowani sojusznicy i tym samym rozpocząć 4 rozdział w Elex 2.