Elex 2: Paranoja Szczura (Tavar) - solucja opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja
Na niniejszej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Paranoja Szczura (Rat’s Paranoia). Nasze porady pomogą wam w odnalezieniu Ejnara i podjęciu najlepszego wyboru.
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Paranoja Szczura (Rat's Paranoia). Otrzymacie ją w trakcie pierwszej rozmowy ze Szczurem w górnej dzielnicy Fortu. Dostanie się do tego miejsca wiąże się z wykonaniem zadania Zaufanie Berserków (Berserker's Trust) - opis przejścia znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
- Rozmowa z Berit
- Rozmowa z Ejnarem
- Gdzie jest Ejnar?
- Decyzja o losie Ejnara
- Rozmowa ze Szczurem i zakończenie zadania
Rozmowa z Berit
Misja polega na znalezieniu osób spiskujących przeciwko Szczurowi. Zleci on Wam porozmawianie z Berit i Ejnarem. Obie postacie przebywają w górnej dzielnicy Fortu, a ich lokalizacja zostanie oznaczona na mapie. Z rozmowy z Berit nic nie wynika. Nie musicie jej nawet rozpoczynać - chyba, że chcecie poznać jej stosunki ze Szczurem (ale nie otrzymacie za to ani doświadczenia ani kryształków).
Rozmowa z Ejnarem
Udajcie się do Ejnara i rozpocznijcie rozmowę na temat Szczura. W pewnym momencie Ejnar rzuci się do ucieczki, a Wy zostaniecie zatrzymani przez strażnika. Ejnar ucieknie - teraz Waszym celem jest znalezienie wskazówki o jego potencjalnym miejscu przebywania.
Gdzie jest Ejnar?
Wejdźcie do domu poszukiwanego, czyli budynku przed którym rozmawialiście z Ejnarem. Na łóżku znajdziecie dziennik. Teraz udajcie się pod główne wejście Groty, czyli siedziby Morkonów.
Decyzja o losie Ejnara
Pod wejściem do Groty będzie stał Ejnar - jeśli jeszcze go tam nie ma, poczekajcie chwilę lub wróćcie za jakiś czas. Ejnar musi przebyć drogę z Fortu do Groty, a jeśli teleportowaliście się pod Grotę, możecie tam trafić przed nim. Teraz musicie podjąć decyzję czy chcecie puścić Ejnara wolno czy go zabić. Powrót Ejnara do Berserków jest niemożliwy - wybranie tej opcji dialogowej nie ma żadnych skutków.
- Zabicie Ejnara - nie niesie za sobą żadnych korzyści oprócz punktów doświadczenia za pokonanie Ejnara.
- Puszczenie Ejnara wolno - w tej opcji możecie zdecydować czy Ejnar uda się do Kleryków czy do Banitów. Niezależnie od wyboru, Ejnar zaoferuje Wam naukę umiejętności walki.
Rozmowa ze Szczurem i zakończenie zadania
Na koniec wróćcie do Szczura. Jeśli zabiliście Ejnara otrzymacie 50 kryształków Elexitu, ale jeśli puściliście go wolno, możecie skłamać, by również otrzymać nagrodę. Po rozmowie ze Szczurem misja zostanie ukończona.