Elex 2: Dziwne głosy - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Dziwne głosy (Strange Voices) polegającej na doprowadzeniu Dexa do lokacji o nazwie Alphara.
Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2022
Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Dziwne głosy (Strange Voices) wykonywanej w ramach zadania Wejście do głównego formatora (The Gates of the Main Former). Waszym celem jest zaprowadzenie Dexa do Alphary, czyli jednej z siedzib Niebian.
Aktywacja zadania

Zadanie możecie aktywować po otrzymaniu misji Wejście do głównego formatora. Udajcie się do Bastionu - Dex powinien automatycznie rozpocząć rozmowę i tym samym odblokować zadanie.
Spotkanie z Dexem

Do wykonania zadania wymagana jest obecność drona CRONY U4 - koniecznie zabierzcie go ze sobą.
Dex rozpocznie podróż w okolice Depozytorium. Jego lokalizacja zostanie oznaczona na mapie, więc nie będziecie mieli problemu z odnalezieniem chłopca.
Doprowadzenie Dexa do Alphary

Teraz musicie doprowadzić Dexa do urządzenia znajdującego się w Alpharze, czyli lokacji, którą mogliście odwiedzić w misji Antybiotyki. Wejdźcie do wnętrza lokacji, a następnie podążajcie tunelem, aż do ostatniego rozwidlenia.

Na rozwidleniu skręćcie w lewo, a następnie od razu w prawo. W ten sposób traficie do pomieszczenia z poszukiwanym urządzeniem. Rozpocznie się przerywnik filmowy, a następnie rozmowa z dronem - poprzez CRONY U4 możecie teraz komunikować się z Dexem.
Zakończenie zadania

Po upływie około jednego dnia, CRONY U4 powiadomi Was o wiadomości od Dexa. W tym momencie zadanie się zakończy, a Wy otrzymacie kolejną misję główną w Elex 2 - Punkty alternatywne (Alternative Nodes).