Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Jest to rozbudowane zadanie składające się między innymi z misji: Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power), Wiedza to potęga (Knowledge is Power) czy Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2022
Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia rozbudowanej misji głównej o nazwie Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Otrzymacie ją w drugim rozdziale po wykonaniu zadania Bez litości (Without Mercy). W ramach misji konieczne jest ukończenie 7 innych zadań:
- Szał maszyn (Machines Run Amok),
- Błąd systemu (System Error),
- Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power),
- Symbole starego świata (Symbol of the Old World),
- Wiedza to potęga (Knowledge is Power),
- Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).
- Kwestia interpretacji (It's a Matter of Interpretation).
Czekają na Was walki z Niebianidami (Skyanids) i zbuntowanymi robotami Kleryków. Będziecie musieli też powstrzymać Morkonów przed pochopną decyzją, a także zyskacie kilku nowych towarzyszów. Dokładny opis przejścia każdego zadania znajdziecie na osobnych stronach poradnika. Ukończenie wszystkich wymienionych misji przeniesie wątek fabularny Elex 2 do trzeciego rozdziału.
- Szał maszyn
- Błąd systemu
- Zagrożenia dla Szóstej Siły
- Symbole starego świata
- Wiedza to potęga
- Sojusznicy Szóstej Siły
- Kwestia interpretacji
Szał maszyn
W misji Szał maszyn otrzymywanej po rozmowie z Adamem w Bastionie, Waszym celem są zbuntowane roboty stacjonujące w okolicach Zamku, czyli siedziby Kleryków. Warto zabrać ze sobą towarzysza, bo do pokonania jest łącznie 12 robotów. Pozbycie się wrogów skutkuje automatycznym ukończeniem zadania i otrzymaniem misji Błąd systemu.
Błąd systemu
Kolejny krokiem jest rozmowa z dronem CRONY U4 - jeśli z nim nie podróżujecie, to będzie przebywał w Bastionie. Udajcie się z nim do Zamku, a dokładnie do ołtarza Caalana.
Zagrożenia dla Szóstej Siły
W trakcie przebywania w Bastionie automatycznie może rozpocząć się misja Zagrożenia dla Szóstej Siły. Wasza siedziba zostanie zaatakowana przez kilkunastu silnych przeciwników, ale w walce uczestniczą wszystkie postacie w Bastionie, więc nie powinniście mieć problemów z odparciem wrogów. Jeśli misja nie uruchomi się automatycznie, porozmawiajcie z Thialgiem.
Symbole starego świata
Celem misji Symbole starego świata jest pokonanie grupy Agitatorów i Kuratorów przebywających w okolicy Groty. Zabierzcie ze sobą towarzysza i wszelkie pomoce w postaci mikstur czy granatów, bo wrogowie potrafią być problematyczni.
Wiedza to potęga
Z kolei w misji Wiedza to potęga Waszym celem jest zdobywanie Gromad Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cell), doprowadzenie Adama do miejsca badań i odnalazienie Dexa.
Sojusznicy Szóstej Siły
Po wykonaniu wymienionych wcześniej misji, Thialg zleci Wam zadanie Sojusznicy Szóstej Siły polegające na zdobyciu nowych towarzyszy. Do drużyny musicie przyłączyć następujące postacie: Drab (Bully), Zołza (Nasty), Fox, Falk i Nyra.
Kwestia interpretacji
Ostatnie zadanie otrzymacie od Thialga po wykonaniu misji Sojusznicy Szóstej Siły. W ramach zadania Kwestia interpretacji musicie powstrzymać Morkonów przed atakiem na Fort. Jeśli wcześniej dołączyliście do frakcji Morkonów, konflikt można rozwiązać poprzez dialog. W przeciwnym razie, musicie pokonać 17 Morkonów.
Po wykonaniu wszystkich powyższych misji, wróćcie do Victora w Grocie, by ukończyć zadanie Ograniczenie szkód. Wiąże się to też z rozpoczęciem trzeciego rozdziału w Elex 2.