Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power). Dowiecie się jak zdobyć 5 następujących towarzyszów: Zołza, Drab, Nyra, Falk oraz Fox.

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power) otrzymywanej od Thialga po wykonaniu poprzednich zadań wchodzących w skład misji Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Celem zadania jest zrekrutowanie 5 towarzyszy - Zołzy (Nasty), Draba (Bully), Nyry, Falka oraz Foxa.

Zołza

Zołza przebywa w Grocie, siedzibie Morkonów - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Zołza przebywa w Grocie, siedzibie Morkonów. Wystarczy z nią porozmawiać i zgodzić się jej pomóc. Tym samym otrzymacie misję Gafa dyplomatyczna (Diplomatic Imbroglios), a Zołza stanie się Waszym towarzyszym.

Drab

Zdobycie Draba jako towarzysza również jest łatwe - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Zdobycie Draba jako towarzysza również jest łatwe. Udajcie się do Krateru (siedziby Banitów), a konkretnie do domu Baxtera zaznaczonego czerwonym okręgiem na powyższym obrazku. Po rozmowie z Baxterem zostaniecie zaczepieni przez Draba i dowiecie się, że jego zadaniem jest śledzenie Was. Od teraz możecie przyłączać Draba do drużyny.

Nyra

Nyra przebywa w Depozytorium - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Nyra przebywa w Depozytorium. Porozmawiajcie z nią, by dowiedzieć się pod jakim warunkiem przyłączy się do Szóstej Siły.

Musicie pomóc Nyrze w zdobyciu planów strategicznych Banitów - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Musicie pomóc Nyrze w zdobyciu planów strategicznych Banitów. Zostaniecie teleportowani blisko celu. Plany leżą obok dwóch Banitów - możecie je niepostrzeżenie zabrać lub zabić strażników. Niezależnie od wyboru, oddajcie plany Nyrze, by zgodziła się udać do Bastionu.

Falk

Falk przebywa w ruinach niedaleko Zamku - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Falk przebywa w ruinach niedaleko Zamku. Udajcie się do niego - zostaniecie poproszeni o krótką podróż.

Musicie po prostu podążać za Falkiem - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Musicie po prostu podążać za Falkiem. Po krótkiej wędrówce dotrzecie do ogniska, a Falk zgodzi się zostać Waszym towarzyszem.

Fox

Z kolei Foxa znajdziecie nieopodal siedziby Berserków, czyli Fortu - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Z kolei Foxa znajdziecie nieopodal siedziby Berserków, czyli Fortu. Po krótkim przerywniku filmowym rozpoczniecie dialog z myśliwym.

Przekonanie Foxa do udania się do Bastionu wygląda podobnie jak sytuacja z Foxem - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Przekonanie Foxa do udania się do Bastionu wygląda podobnie jak sytuacja z Foxem. Musicie podążać za Foxem i walczyć z napotkanymi potworami, ale droga jest zdecydowanie dłuższa niż ta przebyta z Foxem.

Po zdobyciu wszystkich powyższych towarzyszów, wróćcie do Thialga, by ukończyć misję oraz otrzymać ostatnie główne zadanie drugiego rozdziału - Kwestia interpretacji (It's a Matter of Interpretation).