Elex 2: Ku karierze paladyna - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Ku karierze paladyna (On the Road to Becoming a Paladin). Dowiecie się tu, po której stronie stanąć – Berserkowie czy Szpony?
Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2022
Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Ku karierze paladyna (On the Road to Becoming a Paladin). Jest to drugie (i ostatnie) zadanie frakcji Berserków - otrzymacie je bezpośrednio po ukończeniu misji Ku karierze wojownika (On the Road to Becoming a Warrior). Nasze porady pomogą Wam w podjęciu wyboru - Berserkowie czy Szpony?
Oczyszczenie kopalni z potworów
Misja rozpoczyna się od informacji o ataku potworów na kopalnię Złomusia (Scrappy). Na Waszej mapie zostanie oznaczony obszar wraz z kreaturami. Udajcie się na miejsca i zabijcie wszystkich wrogów. W walce pomogą Wam pobliscy strażnicy i pracownicy kopalni. Po pozbyciu się potworów wracajcie do Szczura w Forcie.
Wybór - Berserkowie czy Szpony?
Kolejnym zleceniem od Szczura jest kradzież księgi Hectora - przywódcy Szponów i Banitów. W tym momencie musicie zdecydować, po której stronie chcecie stanąć - Berserków lub Szponów (i tym samym Banitów). Wybór ma wpływ na to, w jakiej frakcji osiągnięcie najwyższą rangę. Nie ma możliwości wykonania misji zarówno dla Berserków i Szponów.
- Jeśli wykonacie zadanie dla Szczura (czyli ukradnięcie księgi Hectora), to staniecie po stronie Berserków i zyskacie możliwość awansowania na rangę paladyna. Dzięki temu odblokujecie dostęp do najlepszego uzbrojenia Berserków.
- Jeśli wykonacie zadanie dla Yasmy (kradzież księgi Berserków), to opowiecie się po stronie Szponów i stracicie możliwość awansowania na najwyższą rangę Berserków. Będziecie mogli jednak dołączyć do Banitów i zyskać dostęp do ich umiejętności i wyposażenia.
Współpraca z Yasme jest dostępna, tylko jeśli nie zniszczyliście Szponów w ramach misji Zaufanie Berserków. Temat ten poruszyliśmy też na stronie: Gildia Złodziei - jak dołączyć?.
Droga Berserków
Jeśli zdecydujecie się pomóc Szczurowi i stanąć po stronie Berserków, to udajcie się do górnej części Krateru. Idźcie za lewą część budynku, w którym przebywa Hector. Następnie przy pomocy plecaka odrzutowego dostańcie się na balkon widoczny na powyższym obrazku.
W ten sposób dostaniecie się do kwatery Hectora. Skrzynia znajduje się na lewo od wejścia z balkonu. W środku znajdziecie poszukiwaną księgę. Zdobyty przedmiot oddajcie Szczurowi. Po osiągnięciu przynajmniej 30 poziomu postaci możecie awansować na najwyższą rangę Berserków i tym samym ukończyć misję.
Droga Szponów
Jeśli zdecydujecie się na dalszą współpracę z Yasmę, to Waszym celem będzie kradzież księgi z baraków Berserków. Baraki to budynek, przed którym stoi Halle - nauczycielka umiejętności Berserków. Znajdziecie go w górnej części Fortu.
Wejdźcie do środka i udajcie się do sejfu na końcu pomieszczenia. Kod do sejfu to 9813. W ten sposób zdobędziecie poszukiwaną księgę. Ze zdobyczą udajcie się do Yasme, a następnie do Hectora. Zostanie Wam zaoferowana możliwość dołączenia do frakcji Banitów - wymagany jest do tego przynajmniej 30 poziom postaci.