Elex 2: Agent Albów (Ignadon) - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Agent Albów (An Alb Agent), czyli zadania pozwalającego na dołączenie do frakcji Albów. Poznacie tu kod do sejfu Skibora i dowiecie się, gdzie jest Viper.
Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022
Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Agent Albów (An Alb Agent). Zadanie otrzymacie od Irissy po wykonaniu misji Dochodzenie z Albami (Tracking with the Albs). Nasze porady wskażą Wam kod do sejfu Skibora, a także podpowiedzą, gdzie szukać Vipera. W trakcie zadania będziecie musieli rozwiązać tajemnicę wybuchu w Depozytorium. Co ważne, wykonanie opisywanej misji jest jedynym sposobem na dołączenie do frakcji Albów.
- Przeszukanie mieszkania Skibora
- Kod do sejfu Skibora
- Podróż z Zarikiem
- Spotkanie z łupieżcami
- Śledztwo w Zamku
- Śledztwo w Kraterze: gdzie jest Viper?
- Spotkanie z Viperem
- Zakończenie zadania
Przeszukanie mieszkania Skibora
Na początku musicie udać się do mieszkania Skibora - zostanie ono oznaczone na mapie. Na miejscu spotkacie Zarika, który już wcześniej rozpoczął poszukiwania wskazówek. W prawej części mieszkania znajdziecie dziennik Skibora. Porozmawiajcie z Zarikiem - teraz musicie zdobyć hasło do sejfu Skibora.
Kod do sejfu Skibora
Kod do sejfu Skibora to 2314. Możecie też sami rozszyfrować hasło poprzez połączenie informacji z dziennika Skibora z podpowiedzią od Zarika. Po otwarciu sejfu zabierzcie znajdujące się tam przedmioty i porozmawiajcie z Zarikiem.
Wspólnie z Zarikiem wrócicie do Irissy. Następnie zostaniecie skierowani do Azoka, a ten zleci Wam znalezienie Zarika. Będzie on przebywał w sektorze zbieraczy - lokalizacja zostanie oznaczona na mapie. Kolejnym etapem misji jest podróż z Zarikiem do Zamku, czyli siedziby Kleryków.
Podróż z Zarikiem
W trakcie podróży traficie na ciała Kleryków - po ich przeszukaniu wpadniecie w zasadzkę. Atakujący przeciwnicy są dość silni, ale w walce pomoże Wam Zarik zadający wysokie obrażenia. Jeśli macie problem z pokonaniem wrogów, wykonujcie dużo uników i co jakiś czas wyprowadzajcie atak. W między czasie Zarik na pewno znacząco ich osłabi. Po pokonaniu przeciwników podróż będzie kontynuowana.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie