Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III poradnik Diablo III 2.0
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Umiejętności pasywne
Ikona | Wymagany poziom | Opis |
10 | Krąg życia Za każdym razem, gdy w okolicy bohatera zginie jakiś przeciwnik, istnieje szansa na pojawienie się psa zombie. Zasięg tego efektu jest rozszerzony przez przedmioty, które zwiększają promień zbierania złota. | |
10 | Soła dżungli Zmniejsza obrażenia otrzymywane przez bohatera oraz jego sprzymierzeńców. | |
13 | Duchowe zestrojenie Zwiększona zostaje twoja maksymalna ilość punktów many oraz ich regeneracja. | |
16 | Makabryczna uczta Każda podniesiona kula zdrowia regeneruje jednocześnie pewną ilość many oraz zwiększa na jakiś czas inteligencję bohatera. Premia do inteligencji kumuluje się kilka razy. | |
20 | Złe zioło Za każdym razem, gdy przeciwnik otrzymuje obrażenia od trucizny, zadawane przez niego obrażenia zostają zmniejszone na kilka sekund. | |
20 | Rytuał krwi Zwiększa regenerację zdrowia bohatera, a pewna część kosztów many będzie ponoszona w formie życia. | |
24 | Poskramiacz zombie Zwiększa limit przyzywanych psów zombie oraz ilość zdrowia posiadana przez psy i monstrum. | |
27 | Przebicie zasłony Obrażenia zadawane przez szamana zostają zwiększone, ale wzrasta również koszt używanych przez niego zaklęć. | |
30 | Mali pochlebcy Za każdym razem, gdy rzucasz zaklęcie sfery fizycznej, masz szansę na przywołanie uzbrojonego w sztylet fetysza, który przez jakiś czas będzie walczył po twojej stronie. Do zaklęć sfery fizycznej zaliczają się: Zatruta strzałka Plaga ropuch Szarżujący zombie Trupie pająki Ogniste nietoperze Ognista bomba Rój szarańczy Kwasowa chmura Ściana zombie | |
30 | Medium Skraca czas odnawiania się Przerażenia, Duchowej wędrówki oraz Żniw dusz. Dodatkowo następnym razem, gdy otrzymasz śmiertelny cios, na kilka sekund wejdziesz do krainy duchów odzyskując część maksymalnego zdrowia. Efekt ten może zadziałać tylko raz na kilkadziesiąt sekund. | |
36 | Napływ esencji Zaklęcia duchowe na kilka sekund zwiększają regenerację many. Do zaklęć duchowych zaliczają się: Opętanie Przerażenie Zbiorowy zamęt Żniwa dusz Duchowa nawałnica Duchowa wędrówka | |
40 | Poszukiwanie wizji Zadając obrażenia za pomocą trupich pająków, ognistej bomby, plagi ropuch lub zatrutej strzałki, twoja regeneracja many zostaje zwiększona | |
45 | Niezłomna lojalność Wszystkie stworzenia towarzyszące otrzymują premie do cierni i regeneracji zdrowia pochodzącą od noszonych przez ciebie przedmiotów.. | |
50 | Prawo śmierci Za każdym razem, gdy w okolicy ginie jakiś przeciwnik, szaman regeneruje część swojego zdrowia oraz many, a także zmniejszony zostaje czas odnowienia jego zaklęć. Zasięg tego efektu jest rozszerzany przez przedmioty, które zwiększają promień zbierania złota. | |
55 | Obrzędy plemienne Skrócony zostaje czas odnowienia Armii fetyszów, Klątwy i Wściekłego voodoo. |