Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Charakterystyka | Szaman w Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Charakterystyka

Po dwunastu latach nekromanta z Diablo II powraca w zupełnie nowych szatach - Charakterystyka | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Po dwunastu latach nekromanta z Diablo II powraca w zupełnie nowych szatach. Czarna magia, uroki, przyzywanie zombich i fetyszy - wszystko to znajdziecie w bez wątpienia najbardziej oryginalnej i mrocznej klasie Diablo III. Przypadnie ona do gustu zwłaszcza osobom lubującym się w walce w otoczeniu różnego rodzaju sprzymierzeńców i korzystaniu z magii opartej na zabójczych siłach natury, truciznach i wywoływaniu strachu.

Firmie Blizzard udało się stworzyć wyjątkową postać. Mówiący po angielsku z jamajskim akcentem szaman jest z jednej strony ukłonem w kierunku czarnoksiężników, druidów i szamanów z innych gier amerykańskiego studia, z drugiej zaś nawiązuje do popularnego ostatnio tematu piratów i dawnych kultur Ameryki Łacińskiej. Posiada bardzo wyjątkowy styl, w którym czarny humor przeplata się z mroczną magią wudu. Choć z początku gra tą postacią może wydawać się trudna lub ciężka do opanowania, po jakimś czasie trudno nie doceniać tej klasy i jej zabójczych umiejętności. A tych jest całe multum: od strzelania strzałkami z trucizną, rzucania żabami i słojami z pająkami, poprzez uroki i magię wudu, aż po przywoływanie wielu rodzajów stworów, jak na przykład psy zombi, nietoperze, nawet fetysze znane z III aktu Diablo II, nie wspominając nawet o... olbrzymiej ropusze, ścianie złożonej z zombich lub spadającej na przeciwników wieży z ghuli. Opcji jest wiele, zaś różnorodne umiejętności Szamana czynią z niego uniwersalnego wojownika, niespotykanego w żadnej innej grze tego rodzaju.

Gra szamanem jest sztuką znalezienia równowagi między atakami długodystansowymi, odpowiednim przywoływaniem towarzyszących nam potworów i umiejętnym wykorzystywaniem uroków, nieustannie zwracając uwagę na czas odnowienia wszystkich tych skilli - Charakterystyka | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gra szamanem jest sztuką znalezienia równowagi między atakami długodystansowymi, odpowiednim przywoływaniem towarzyszących nam potworów i umiejętnym wykorzystywaniem uroków, nieustannie zwracając uwagę na czas odnowienia wszystkich tych skilli. Zdolności tej klasy opierają się na manie, odnawiającej się samoczynnie podczas walki i poza nią. Tak jak w przypadku czarownika, najważniejszym atrybutem szamana jest inteligencja, zwiększająca poziom zadawanych przez niego obrażeń.

Szaman korzysta z trzech oryginalnych rodzajów przedmiotów. Bezpośrednio w walce przydają mu się noże ceremonialne, często zwiększające poziom inteligencji, szybkość regeneracji many lub odporności. W drugiej dłoni może zaś trzymać mojo, czyli wszelkiego rodzaju laleczki wudu, słoiki ze spreparowanymi oczami, węże i inne szamańskie ustrojstwa, które oprócz wspomnianych wyżej cech mogą także polepszać umiejętności, z których korzysta nasz bohater. Dodawane przez nie bonusy sprawiają, że warto się w nie wyposażyć nawet wtedy, gdy korzystanie np. z łuków lub broni dwuręcznych wydaje się bardziej korzystne. Z kolei elementem pancerza typowym dla tej klasy są maski wudu, posiadające różnorodne, często zabawne formy i kształty.

Podsumowując, osoby, które w drugiej odsłonie serii grały nekromantą, tym razem powinny spróbować swych sił i stawić czoło Diablo właśnie wcielając się w szamana - Charakterystyka | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Podsumowując, osoby, które w drugiej odsłonie serii grały nekromantą, tym razem powinny spróbować swych sił i stawić czoło Diablo właśnie wcielając się w szamana. Bez cienia wątpliwości jego czarny humor i styl rozgrywki nie przypadną do gustu wszystkim. Jednak warto dać mu szansę choćby po to, aby zobaczyć gigantyczną ropuchę połykającą naszych wrogów lub zgraję małych fetyszy, dźgających piekielne monstra małymi nożami.