Umiejętności aktywne | Czarownik w Diablo III poradnik Diablo III 2.0
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Umiejętności aktywne
Magiczny pocisk
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wystrzeliwuje magiczny pocisk, który zadaje przeciwnikom zwiększone obrażenia od mocy tajemnej.
![]() | Wymagany poziom: 1.
|
Runy do umiejętności Magiczny pocisk:
| Naładowany pocisk - zwiększa obrażenia zadawane przez Magiczny pocisk. Wymagany poziom: 6.
|
![]() | Lodowy kolec - Przywołujesz okruch lodu który eksploduje gdy trafi przeciwnika i zamraża ich. Wymagany poziom: 13.
|
![]() | Rozwidlony pocisk - Wystrzeliwujesz kilka pocisków zamiast jednego. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Podpalenie - Pociski podpalają i przebijają wrogów. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Śledzący pocisk - pocisk namierza najbliższy cel i zadaje mu zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 42.
|
Porażający impuls
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wystrzeliwuje kilka ładunków elektrycznych, które zadają minimalnie zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 3.
|
Runy do umiejętności Porażający impuls:
![]() | Eksplodujące wiązki - zabici wrogowie eksplodują zadając zmniejszone obrażenia od zimna wszystkim stojącym dookoła przeciwnikom. Wymagany poziom: 9.
|
![]() | Ogniste wiązki - tworzy ogniste wiązki zadające dużo większe obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Przeszywająca kula - łączy pociski w jedną kulę, która powoli leci do przodu zadając obrażenia od błyskawic napotkanym na swej drodze przeciwnikom. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Więź z mocą - każdy przeciwnik trafiony przez wiązkę przywraca kilka punktów mocy tajemnej. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Żywa błyskawica - tworzy impuls elektryczny, który przebija się przez wrogów i zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 54.
|
Widmowe ostrza
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Przywołuje widmowe ostrze, które razi wszystkich wrogów stojących przed tobą, zadając im zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 11.
|
Runy do umiejętności Widmowe ostrza:
![]() | Płomienne ostrza - Zadajesz zwiększone obrażenia od zaklęć ognia. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Lodowe ostrza - Daje szansę na zamrożenie wrogów. Wymagany poziom: 57.
|
![]() | Ogniskujące ostrza - każde trafienie przeciwnika przywraca małą ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Bariera ostrzy - Zyskujesz tarczę ochronną gdy rzucasz to zaklęcie. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Długie ostrza - znacznie zwiększa zasięg rażenia ostrzy. Wymagany poziom: 35.
|
Porażenie
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wysyła wiązki elektryczne, które zadają zmniejszone obrażenia od błyskawic i mogą przeskakiwać między kilkoma przeciwnikami.
![]() | Wymagany poziom: 15.
|
Runy do umiejętności Porażenie:
![]() | Seryjne błyskawice - zwiększa maksymalną liczbę wrogów, która może zostać trafiona jednym przeskakującym piorunem. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Rozwidlona błyskawica - trafienia krytyczne wywołują 4 dodatkowe wiązki, które zadają trafionym wrogom zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Uderzenie błyskawicy - tworzy przebijający piorun, który zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic wszystkim trafionym celom. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Sprzężenie mocy - za każdy cel trafiony Porażeniem odzyskujesz drobną ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 44.
|
| Łuk elektryczny - tworzysz przed sobą wachlarz wyładowań elektrycznych, który zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic stojącym niedaleko celom. Wymagany poziom: 59.
|
Promień mrozu
Wystrzeliwuje promień lodu, która zadaje zwiększone obrażenia od zimna pierwszemu trafionemu celowi i spowalnia go na kilka sekund.
![]() | Wymagany poziom: 2. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Promień mrozu:
![]() | Odrętwienie - zwiększa efekt spowolnienia oraz ma szansę na zamrożenie wroga. Wymagany poziom: 15.
|
![]() | Śnieżna nawałnica - skupiając wiązkę przez jakiś czas na jednym celu zwiększasz zadawane mu obrażenia. Wymagany poziom: 53.
|
| Gołoledź - wrogowie zabici przy pomocy promienia pozostawiają na ziemi zmarzlinę, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaję stojącym na niej przeciwnikom zwiększone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Siarczysty mróz - zmniejsza koszt umiejętności. Wymagany poziom: 7.
|
![]() | Śnieżyca - Tworzysz wir śniegowy, który poszerza swoje działanie i zadaje obrażenia. Wymagany poziom: 38.
|
Tajemna kula
Wyrzuca kulę energii, która w momencie trafienia eksploduje zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim stojącym nieopodal przeciwnikom.
![]() | Wymagany poziom: 5. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Tajemna kula:
![]() | Unicestwienie - zwiększa obrażenia zadawane przez eksplozję kuli. Wymagany poziom: 11.
|
![]() | Orbita mocy - tworzy kilka kul magicznych, które krążą wokół bohatera eksplodując przy zderzeniu z przeciwnikiem. Eksplozja zadaje zmniejszone obrażenia od mocy tajemnych. Wymagany poziom: 20.
|
![]() | Iskra - Kula poraża wrogów i zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia błyskawic. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Poparzenie - Kula zadaje obrażenia ogniste i zostawia po sobie ścianę płomieni. Wymagany poziom: 45.
|
| Zamarznięta kula - Kula tworzy wokół siebie lodowe odłamki które ranią wrogów. Wymagany poziom: 55.
|
Nawałnica mocy
Wystrzeliwuje salwę pocisków magicznych, które zadają zwiększone obrażenia od mocy tajemnych wszystkim przeciwnikom w pobliżu miejsca trafienia.
![]() | Wymagany poziom: 12. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Nawałnica mocy:
![]() | Rozłam - trafione cele zostają osłabione na kilka sekund otrzymując dodatkowe obrażeń od zaklęć opartych na mocy tajemnej. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Śmiertelny rozkwit - wyzwalasz nawałnicę pocisków, których siła zostaje znacznie zwiększona, lecz jednocześnie tracisz możliwość kierowania nimi. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Ładunki mocy - zamiast pocisków stawiasz na ziemi miny, które uzbrajają się po kilku sekundach i eksplodują w momencie zetknięcia z celem. Eksplozja zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnych oraz na kilka sekund spowalnia ruch i szybkość ataku trafionych nią przeciwników. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Kamień mocy - każde trafienie pocisku ma szansę na wytworzenie kamienia mocy, który po podniesieniu regeneruje punkty mocy tajemnej. Wymagany poziom: 49.
|
| Kaskada - wrogowie trafieni czarem Nawałnica mocy mają szansę na wystrzelenia nowego pocisku, który trafi najbliższy cel zadając mu zwiększone obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 57.
|
Dezintegracja
Wystrzeliwuje promień czystej energii, który zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnej i dezintegruje wrogów.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Dezintegracja:
![]() | Konwergencja - zwiększona zostaje szerokość promienia, dzięki czemu razi on większą liczbę wrogów. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Węzeł chaosu - podczas rzucania wiązki zostajesz naładowany energią, która przeskakuje na pobliskich wrogów i zadaje im zmniejszone obrażenia od mocy tajemnych. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Niestabilność - istnieje szansa, że wrogowie zabicie przy pomocy promienia eksplodują zadając potężne obrażenia stojącym dookoła przeciwnikom. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Entropia - promień rozdziela się i jest uwalniany wachlarzowato zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Intensyfikacja - obrażenia promienia rosną stopniowo, aż osiągną określony poziom. Wymagany poziom: 59.
|
Nova mrozu
Wywołuje eksplozję lodu, która na kilka sekund zamraża pobliskich przeciwników.
![]() | Wymagany poziom: 4.
|
Runy do umiejętności Nova mrozu:
![]() | Roztrzaskanie - zabijając zamrożonego przeciwnika masz szansę na wywołanie kolejnej Novy mrozu. Wymagany poziom: 12.
|
![]() | Przejmujący mróz - zmniejsza czas ładowania się czaru. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Mroźna mgła - Nova mrozu nie zamraża już przeciwników, lecz pozostawia mroźną mgłę, która przez kilka sekund zadaje zwiększone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Głęboki mróz - jeśli nova trafi określoną liczbę przeciwników, na kilka sekund wzrośnie twoja szansa na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Przemarznięcie - zamrożeni lub wychłodzeni przez novę przeciwnicy stają się bardziej wrażliwi na obrażenia. Wymagany poziom: 51.
|
Diamentowa skóra
Na kilka sekund skóra bohatera zostaje zmieniona w diament i pochłania dużą liczbę otrzymywanych obrażeń.
![]() | Wymagany poziom: 8.
|
Runy do umiejętności Diamentowa skóra:
![]() | Kryształowa skorupa - zwiększa maksymalną liczbę pochłanianych obrażeń. Wymagany poziom: 14.
|
![]() | Pryzmat - podczas aktywacji czaru Diamentowa skóra koszt rzucania wszystkich czarów jest zredukowany. Wymagany poziom: 20.
|
![]() | Gładka Powłoka -Zwiększa szybkość poruszania się. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Trwała skóra - wydłuża czas działa Diamentowej skóry. Wymagany poziom: 44.
|
| Diamentowe odłamki - Gdy Diamentowa skóra przestaje działać, jej odłamki eksplodują we wszystkie strony raniąc pobliskich wrogów i zadając im zwiększone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 51.
|
Spowolnienie czasu
Na kilka sekund tworzysz sferę zakrzywienia czas, która zmniejsza szybkość ruchu i ataku znajdujących się w niej wrogów, a także spowalnia przelatujące przez nią pociski.
![]() | Wymagany poziom: 16.
|
Runy do umiejętności Spowolnienie czasu:
![]() | Punkt bez powrotu - Wrogowie zostają ogłuszeni, jeśli wejdą lub wyjdą ze sfery. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Zakrzywienie czasu - wrogowie, którzy znajdują się wewnątrz sfery są bardziej podatni na zadawane obrażenia. Wymagany poziom: 39.
|
| Skorupa czasowa - jeszcze bardziej redukuje prędkość poruszania się uwięzionych w niej stworów. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Czas i przestrzeń - Rzucasz sferę we wskazanym miejscu. Wymagany poziom: 29.
|
| Rozciągnięcie czasu - zwiększa szybkość ataku sojuszników, którzy znajdują się wewnątrz sfery. Wymagany poziom: 53.
|
Teleportacja
Teleportuje bohatera we wskazane miejsce.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Teleportacja:
![]() | Bezpieczne przejście - po wykonaniu teleportacji na kilka sekund zmniejszone zostają otrzymywane przez bohatera obrażenia. Wymagany poziom: 26.
|
| Tunel czasoprzestrzenny - po wykonaniu teleportacji następuje małe opóźnienie odnawiania się czaru, więc możesz od razu teleportować się ponownie. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Zawrócenie - rzuceniu czaru Teleportacja ponownie w ciągu kilku sekund sprawi, że powrócisz do miejsca pierwotnej lokalizacji. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Podział - po teleportowaniu się na kilka sekund tworzysz lustrzane odbicia postaci. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Zagłada - w miejscu, do którego się teleportujesz, wywołujesz falę uderzeniową zadającą wszystkim wrogom w okolicy zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 59.
|
Fala mocy
Wywołuje falę czystej energii, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom od mocy tajemnej.
![]() | Wymagany poziom: 9. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Fala mocy:
![]() | Wyniszczająca moc - Trafieni wrogowie zadają mniejsze obrażenia. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Tajemne zestrojenie - twoje kolejne rzucane zaklęcia będą miały zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Fala uderzeniowa - Fala odbija pociski i odrzuca przeciwników zmniejszając ich szybkość ruchu. Wymagany poziom: 15.
|
| Fala Upału - zwiększa obrażenia od ognia zadawane bronią. Wymagany poziom: 49.
|
![]() | Statyczny puls - Wrogowie będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 39.
|
Tornado energii
Wywołuje wir czystej energii, który zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim trafionym celom. Tornado utrzymuje się przez kilka sekund.
![]() | Wymagany poziom: 13. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Tornado energii:
![]() | Zefir - koszt rzucenia czaru zostaje zmniejszony. Wymagany poziom: 19.
|
| Wichura - Wrogowie będą otrzymać obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Wściekły sztorm - gdy dwa tornada się spotkają, łączą się w jeden wir o zwiększonym zasięgu. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Dziki wir - tornada nie przemieszczają się tylko pozostają w miejscu zadając pobliskim wrogom zmniejszone obrażenia. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Rzucając Tornado energii otrzymujesz jeden ładunek wiatrowy. Zgromadzone ładunki uwalniają się w momencie użycia zaklęcia wzrocowego, przybierając wtedy formę ogromnego tornada zadającego mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Do czarów wzorcowych zaliczają się:
Wymagany poziom: 52.
|
Hydra
Na kilkanaście sekund przywołuje hydrę, która atakuje pobliskich wrogów pociskami zadającymi mniejsze obrażenia od ognia. W danym momencie może być przywołana tylko jedna hydra.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Hydra:
![]() | Tajemna hydra - wystrzeliwane przez hydrę pociski zadają obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Elektryczna hydra - przywołuje hydrę, której obrażenia są zwiększone i maja formę błyskawic. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Spopielająca hydra - wystrzeliwane przez hydrę pociski są pociskami od ognia które palą wrogów. Efekt może się kumulować. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Lodowa hydra - przywołuje zamrażającą hydrę, która na małą odległość wystrzeliwuje pociski zadające obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Ognista hydra - zamiast hydry przywołuje potężnego węża plującego płomieniami. Stworzone przez niego plamy ognia zadają obrażenia na sekundę wszystkim stojącym na nich wrogom. Wymagany poziom: 56.
|
Meteoryt
Przywołuje ogromny meteor, który uderzając w ziemie zadaje okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia. Dodatkowo trafiony teren zostaje zalany lawą zadającą przez kilka sekund zmniejszone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 25. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Meteoryt:
![]() | Płynny ogień - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez meteoryt oraz pozostawianą przez niego lawę. Dodaje więcej czasu odnowienia. Wymagany poziom: 58.
|
![]() | Gwiezdny pakt - zmniejsza koszt rzucenia czaru. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Deszcz meteorytów - zamiast jednego dużego meteoru przywołuje kilka małych, które zadają mniejsze obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Kometa - meteoryt zostaje skuty lodem zadając w ten sposób obrażenia od zimna i wywołując mroźną mgłę zamiast lawy. Mgła przez kilka sekund zadaje obrażenia od zimna oraz zmniejsza prędkość poruszania się wrogów. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Spętanie błyskawic - jeżeli meteoryt trafi krytycznie, wrogowie zostaną unieruchomieni. Wymagany poziom: 29.
|
Zamieć
Przywołuje odłamki lodu, które przez kilka sekund spadają na wybrany obszar zadając zwiększone obrażenia od zimna. Rzucenie kilku Zamieci w to samo miejsce nie zwielokrotnia efektu.
![]() | Wymagany poziom: 27. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Zamieć:
![]() | Przenikliwy chłód - po zakończeniu Zamieci przez kilka sekund nad ziemią unosi się mgiełka zmniejszająca szybkość poruszania się wrogów. Wymagany poziom: 35.
|
| Zamrożenie - wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu czaru mogą zostać zamrożeni na kilka sekund. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Zaśnieżenie - zmniejsza koszt rzucenia czaru. Wymagany poziom: 47.
|
| Sroga zima - zwiększa obszar działania czaru. Wymagany poziom: 54.
|
![]() | Nieustępliwa burza - wydłuża czas działania Zamieci oraz zadawane przez nią obrażenia. Wymagany poziom: 60.
|
Pancerz lodu
Wytwarza lodową barierę, która może na kilka sekund zamrozić lub wychłodzić walczących wręcz przeciwników.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 14. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz lodu:
![]() | Mroźna aura - obniża temperaturę powietrza wokół postaci, wychładzając lub spowalniając pobliskich wrogów. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Krystalizacja - w momencie otrzymania ciosu od wroga na dłuższy czas wzrasta wartość pancerza bohatera. Efekt ten kumuluje się kilka razy. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Poszarpany lód - potwory atakujący bohatera wręcz otrzymują od niego obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Lodowe odbicie - ataki wrogów maja szansę na wywołanie novy mrozu, która zadaje zmniejszone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 49.
|
| Burza lodowa - wokół bohatera powstaje lodowa burza, która przez kilka sekund od rzucenia zaklęcia zadaje zmniejszone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 53.
|
Pancerz burzy
Wytwarza wokół bohatera zbroję piorunów, która zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic wszystkim atakującym bohatera przeciwnikom.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 17. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz burzy:
![]() | Pancerz reaktywny - jeśli zostaniesz trafiony, istnieje szansa na powstanie tarczy, która przez kilka sekund zadaje pobliskim wrogą zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Potęga burzy - w czasie, gdy Pancerz burzy jest aktywny, koszt rzucania wszystkich zaklęć zostaje obniżony. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Burza z piorunami - obrażenia zadawane przez Pancerz burzy zostają zwiększone. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Błyskawiczne ruchy - za każdym razem, gdy zostajesz trafiony, twoja prędkość poruszania się wzrasta na kilka sekund. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Reakcja szokowa - wykonywane przez ciebie trafienia krytyczne mają szansę na porażenie wrogów, zadając im dodatkowo mniejsze obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 58.
|
Zaklęta broń
Na kilka minut nasyca broń magiczną energią, zwiększając zadawane przez nią obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 20. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Zaklęta broń:
![]() | Elektryfikacja - każdy atak wręcz ma szansę na stworzenie wiązki elektrycznej, która razi kilku wrogów i zadaje im mniejsze obrażenia od broni. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Broń mocy - zwiększa premię do obrażeń broni oraz dodaje szansę na odrzucenie celu. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Przekaźnik - ataki wręcz maja szansę na przywrócenie drobnej ilości mocy tajemnej. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Zapłon- ataki wręcz spalają wrogów, zadając mniejsze obrażenie od ognia przez kilka sekund. Wymagany poziom: 46.
|
| Tarcza mocy - ataki wręcz dają ci tarczę, która absorbuje obrażenia. Wymagany poziom: 55.
|
Chowaniec
Na kilka minut przywołuje towarzysza, który atakuje cele czarownika, zadając im mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Chowaniec nie może być zaatakowany przez wroga.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Chowaniec:
![]() | Ognik - przywołuje ognistego towarzysza, który zwiększa zadawane przez czarownika obrażenia. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Sopel - przywołany towarzysz zamraża przeciwników. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Prastary strażnik - przywołuje obronnego Chowańca, który co kilka sekund całkowicie pochłania przyjmowane przez bohatera obrażenie. Efekt ten działa tylko wtedy, gdy czarownik starci dużą ilość życia. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Mocodawca - Chowaniec zwiększa prędkość regeneracji mocy tajemnej bohatera. Wymagany poziom: 50.
|
| Kanonier - wystrzeliwane przez towarzysza pociski eksplodują po trafieniu w cel zadając pobliskim przeciwnikom mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 55.
|
Pancerz energii
Koncentruje magiczną energię zwiększając na dłuższy czas pancerz bohatera i jednocześnie zmniejszając maksymalną wartość punktów mocy tajemnej.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 28. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Pancerz energii:
![]() | Absorpcja - za każdym razem, gdy zostaniesz trafiony masz szansę na odzyskanie drobnej ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 32.
|
| Precyzyjna bariera - Pancerz energii zwiększa szanse na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Napełnienie energią - zamiast zmniejszać maksymalną wartość mocy tajemnej, Pancerz energii zwiększa ją. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Pancerz energetyczny - ataki zadające więcej obrażeń niż określona wartość maksymalnej liczby punktów życia bohatera, zostają obniżone o tę wartość. Wymagany poziom: 54.
|
![]() | Pancerz pryzmatyczny - wszystkie twoje odporności zostają znacznie zwiększone. Wymagany poziom: 60.
|
Eksplozja energii
Wokół bohatera kumuluje się energia, która eksploduje po krótkiej chwili zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim stojącym dookoła wrogom.
![]() | Wymagany poziom: 19. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz lodu:
![]() | Rozpętanie - Zwiększa obrażenia od umiejętności. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Opóźniony zapłon - Zwiększa obrażenia, ale też zwiększa czas przygotowania zaklęcia. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Szybka detonacja - wybuch następuje od razu w momencie aktywacji czaru. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Niszczycielska moc - promień wybuchu zostaje zwiększony. Wymagany poziom: 50.
|
![]() | Reakcja łańcuchowa - zamiast jednego wybuchu następują trzy, zadając zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 56.
|
Lustrzane odbicie
Na kilka sekund przywołuje duplikaty twojej postaci, które posiadają część jej zdrowia i takie same umiejętności.
![]() | Wymagany poziom: 25.
|
Runy do umiejętności Lustrzane odbicie:
![]() | Symulakrum - zwiększa ilość punktów zdrowia duplikatów. Wymagany poziom: 31.
|
| Duplikaty - zwiększ ilość przywoływanych duplikatów. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Szydercza zguba - kiedy duplikat zostaje zniszczony, eksploduje zadając zmniejszone obrażenia fizyczne. Wybuch ma szansę na ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Przedłużenie woli - wydłuża czas istnienia duplikatów oraz zwiększa posiadaną przez nie liczbę punktów zdrowia. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Lustrzani imitatorzy - czary rzucane przez duplikaty zadają część obrażeń zadawanych przez twoją postać. Wymagany poziom: 58.
|
Archont
Na kilkanaście sekund pprzekształca bohatera w istotę czystej energii, zastępując jego zaklęcia mocami archonta oraz zwiększając jego pancerz i odporności. Każdy zabity przeciwnik zwiększa zadawane obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 30. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Archont:
![]() | Moc zniszczenia - podczas transformacji dochodzi do eksplozji, która zadaje olbrzymie obrażenia od mocy tajemnej wszystkim znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Teleportacja - podczas transformacji bohater może korzystać z zaklęcia Teleportacji. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Czysta moc - czas odnawiania się czaru zostaje zmniejszony. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Spowolnienie czasu - podczas transformacji bohater może rzucać czar Spowolnienie czasu. Wymagany poziom: 52.
|
![]() | Wielki archont - zwiększa obrażenia zadawane przez czary archonta. Wymagany poziom: 60.
|