Umiejętności aktywne | Barbarzyńca w Diablo III poradnik Diablo III 2.0
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Umiejętności aktywne
Grzmotnięcie
Uderzenie bronią zadające zwiększone obrażenia.
Wymagany poziom: 1. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Grzmotnięcie:
Zamroczenie - Szansa na ogłuszenie Wymagany poziom: 6.
| |
Łomot - Z każdym trafieniem dodaje punkty odbicia. Wymagany poziom: 13.
| |
Wycisk - po każdym użyciu Grzmotnięcia, na kilka sekund zwiększone zostają obrażenia zadawane przez wszystkie umiejętności barbarzyńcy. Zwiększenie obrażeń kumuluje się kilka razy. Wymagany poziom: 26.
| |
Rozróba - zwiększa ilość furii generowanej przez Grzmotnięcie. Wymagany poziom: 44.
| |
Spustoszenie - Grzmotnięcie wywołuje falę uderzeniową, która trafia wrogów stojącym za atakowanym celem. Zadaje ona zmniejszone obrażenia od broni. Wymagany poziom: 52.
|
Rozpłatanie
Zamaszysty cios bronią zadający zwiększone obrażenia przeciwnikom znajdującym się w zasięgu zamachu.
Wymagany poziom: 3. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Rozpłatanie:
Rozerwanie - przeciwnicy zabici przy pomocy Rozpłatania eksplodują, zadając zmniejszone obrażenia stojącym dookoła wrogom. Wymagany poziom: 9.
| |
Dożynki - zwiększona zostaje ilość furii generowanej przez Rozpłatanie. Wymagany poziom: 18.
| |
Rozrzucenie - przy trafieniu krytycznym wróg zostaje odrzucony na krótką odległość i zadaje zmniejszone obrażenia przeciwnikom, z którymi się zderzy. Wymagany poziom: 30.
| |
Szeroki zamach - zwiększa obrażenia zadawane przez Rozpłatanie. Wymagany poziom: 47.
| |
Nadciągająca burza - na krótką chwilę znacznie obniża szybkość poruszanie się trafionych wrogów. Wymagany poziom: 55.
|
Amok
Cios ten zadaje nieco większego obrażenia i przy każdym trafieniu zwiększa szybkość ataku naszego bohatera. Efekt ten kumuluje się kilka razy.
Wymagany poziom: 11. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Amok:
Broń podręczna - przy każdym ataku istnieje szansa na rzut toporem w pobliskiego wroga. Rzucona broń zada obrażenia wszystkim celom znajdującym się na torze jej lotu. Wymagany poziom: 17.
| |
Berserker- Wydłuża czas działania umiejętności. Wymagany poziom: 22.
| |
Forpoczta - będąc w amoku otrzymujesz premię do szybkości poruszania się. Wymagany poziom: 34.
| |
Porażenie - każde uderzenie w amoku ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 51.
| |
Maniak - oprócz szybkości ataku Amok zwiększa również wielkość zadawanych obrażeń. Wymagany poziom: 59.
|
Młot starożytnych
Barbarzyńca przywołuje potężny młot, który uderza stojących przed bohaterem przeciwników i zadaje im zwiększone obrażenia. Umiejętność ta ma zwiększoną szansę na trafienie krytyczne.
Wymagany poziom: 2. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Młot starożytnych:
Pomruk zagłady - młot zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale tworzy falę uderzeniową, która trafia wrogów stojących kilka metrów przed bohaterem. Wymagany poziom: 7.
| |
Roztrzaskanie - umiejętność obejmuje mniejszy obszar, ale zadaje większe obrażenia. Wymagany poziom: 15.
| |
Diabelskie kowadło - w miejscu uderzenia tworzone są wstrząsy, które na krótki czas spowalniają przeciwników. Wymagany poziom: 27.
| |
Gromodzierżca - zabijając cel przy pomocy Młota Starożytnych, ogłuszasz pobliskich przeciwników na dłuższy okres czasu. Wymagany poziom: 39.
| |
Dziedzictwo - jeśli Młot Starożytnych trafi krytycznie, istnieje szansa na upuszczenie przez wroga dodatkowego skarbu lub kuli życia. Wymagany poziom: 53.
|
Rozprucie
Atak ten wywołuje krwawienie u wszystkich przeciwników stojących wokół barbarzyńcy. Obrażenia zadawane są przez kilka sekund.
Wymagany poziom: 5. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Rozprucie:
Na strzępy - znacznie zwiększa zasięg działania Rozprucia. Wymagany poziom: 11.
| |
Żądza krwi - część zadawanych przez Rozprucie obrażeń wraca do barbarzyńcy w formie punktów życia. Wymagany poziom: 19.
| |
Rany szarpane - znacznie zwiększa obrażenia zadawane przez Rozprucie. Wymagany poziom: 33.
| |
Okaleczenie - Wrogowie pod wpływem umiejętności wolniej się poruszają. Wymagany poziom: 45.
| |
Krwawa jatka - zabicie krwawiącego wroga wywołuje słabsze krwawienie u wszystkich przeciwników stojących dookoła niego. Wymagany poziom: 56.
|
Fala sejsmiczna
Uderzenie w ziemie wywołujące falę wstrząsów, która zadaje zwiększone obrażenia oraz odrzuca trafione cele.
Wymagany poziom: 12. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Fala sejsmiczna:
Oszołomienie - fala ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie trafionych przeciwników. Wymagany poziom: 18.
| |
Spękana ziemia - zwiększa zadawane obrażenia i wydłuża zasięg odrzucenia. Wymagany poziom: 25.
| |
Łoskot - Fala sejsmiczna pozostawia na ziemi wstrząsy, które przez pewien czas zadają drobne obrażenia stojącym na nich przeciwnikom. Wymagany poziom: 35.
| |
Siła z ziemi - odzyskujesz cześć punktów życia za każdego trafionego wroga Wymagany poziom: 48.
| |
Wieczny mróz- Wywołujesz falę mrozu, która spowalnia przeciwników i zadaje im obrażenia. Wymagany poziom: 57.
|
Tornado
Barbarzyńca zmienia się w żywą trąbę powietrzną, zadającą zwiększone obrażenia wszystkim stojącym dookoła wrogom. Podczas trwania Tornada obniżona zostaje prędkość poruszania się bohatera.
Wymagany poziom: 20. Zasoby: co sekundę zużywa punkty furii. |
Runy do umiejętności Tornado:
Zawierucha - tworzy dodatkowe tornada zadające obrażenia wrogom stojącym na ich drodze. Wymagany poziom: 24.
| |
Huragan - pozwala ci przyciągnąć do siebie przeciwników Wymagany poziom: 29.
| |
Krwawa zawieja - trafienia krytyczne odnawiają drobną część maksymalnej liczby punktów życia bohatera. Wymagany poziom: 37.
| |
Kąsający wicher - każde trafienie przeciwka generuje punkt furii. Wymagany poziom: 44.
| |
Wirujący wulkan - zamienia Tornado w wir magmy, który zadaje zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 59.
|
Tąpnięcie
Uderzenie w ziemię powodujące długotrwałe ogłuszenie stojących dookoła wrogów.
Wymagany poziom: 4. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Tąpnięcie:
Ogłuszający huk - po minięciu ogłuszenia przeciwnicy zostają znacznie spowolnieni na kilka sekund. Wymagany poziom: 12.
| |
Szarpnięcie - poziom rażenia umiejętności zostaje zwiększony; dodatkowo przeciwnicy tuż przed uderzeniem przyciągani są bliżej do bohatera. Wymagany poziom: 18.
| |
Mocarne stąpnięcie - wrogowie w promieniu rażenia otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 28.
| |
Tchnienie gór - liczba generowanych punktów furii zostaje zwiększona. Wymagany poziom: 40.
| |
Wstrząsające tąpnięcie- trafieni przeciwnicy maja szanse na upuszczenie kuli zdrowia. Wymagany poziom: 54.
|
Skok
Wykonujesz daleki skok, zadając przy lądowaniu obrażenia stojącym dookoła wrogom. Dodatkowo na kilka sekund spowalniasz prędkość poruszania się trafionych przeciwników.
Wymagany poziom: 8. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Skok:
Twarde lądowanie - po wylądowaniu na kilka sekund otrzymujesz dużą premię do pancerza. Wymagany poziom: 14.
| |
Wyskok - w miejscu wyskoku, stojący dookoła wrogowie zostają spowolnieni na kilka sekund. Wymagany poziom: 21.
| |
Obalenie - przy lądowaniu odrzucasz stojących dookoła przeciwników. Wymagany poziom: 32.
| |
Zew Arreat - zwiększony zostaje zasięg działa spowolnienia, a trafieni przeciwnicy są dodatkowo przyciągani do ciebie. Wymagany poziom: 44.
| |
Śmierć z wysoka - trafieni przeciwnicy zostają dodatkowo ogłuszeni na kilka sekund. Wymagany poziom: 60.
|
Sprint
Na kilka sekund znacznie zwiększa szybkość poruszania się bohatera.
Wymagany poziom: 16. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Sprint:
Pęd - podczas sprintu zwiększona zostaje szansa na uniknięcie ataku. Wymagany poziom: 23.
| |
Szybki jak wicher - w ślad za biegnącym bohaterem pojawiają się tornada zadające zmniejszone obrażenia wszystkim trafionym celom. Wymagany poziom: 29.
| |
Zryw - zwiększona zostaje prędkość poruszania się bohatera. Wymagany poziom: 38.
| |
Przedarcie - podczas sprintu przebijasz się przez wrogów, zadając im drobne obrażenia oraz odrzucając ich. Wymagany poziom: 46.
| |
Forsowny marsz - na kilka sekund zwiększa prędkość poruszania się pobliskich sojuszników. Wymagany poziom: 53.
|
Przezwyciężenie bólu
Na kilka sekund znacznie zmniejsza otrzymywane przez bohatera obrażenia.
Wymagany poziom: 22. |
Runy do umiejętności Przezwyciężenie bólu:
Brawura - Przerywa trwanie ogłuszenia, strachu, unieruchomienia i spowolnienia. Wymagany poziom: 26.
| |
Człowiek z żelaza - wydłuża czas działa umiejętności. Wymagany poziom: 31.
| |
Błoga niewiedza - podczas trwania umiejętności za każdy wykorzystany punkt furii odzyskujesz punkty życia. Wymagany poziom: 36.
| |
Znieczulica - rozszerza efekt działa umiejętności na pobliskich sojuszników. Wymagany poziom: 43.
| |
Pogarda dla słabości - odbija we wrogów część ignorowanych obrażeń. Wymagany poziom: 58.
|
Starożytna włócznia
Bohater rzuca włócznią, która przebija wrogów.
Wymagany poziom: 26. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Starożytna włócznia:
Rzut głazem - zadajesz obrażenia przeciwnikom za każdy punkt furii. Wymagany poziom: 48.
| |
Potyczka - trafieni przeciwnicy zostają odrzuceni na kilka metrów. Wymagany poziom: 29.
| |
Zębate ostrze - zwiększa obrażenia Wymagany poziom: 42.
| |
Harpun - włócznia przyciąga teraz przeciwników. Wymagany poziom: 34.
| |
Zadziorny rzut - włócznia odrzuca trafione cele, zadając zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 59.
|
Odwet
Zadajesz obrażenia pobliskim wrogom i odzyskujesz życie.
Wymagany poziom: 13. Koszt: 1 ładunek (za każdym razem, gdy otrzymasz trafienie, masz szansę na uzyskanie ładunku) |
Runy do umiejętności Odwet:
Prawo krwi - Zwiększa regenerację zdrowia za każdego trafionego wroga. Wymagany poziom: 19.
| |
Słodka zemsta - po użyciu Odwetu na kilka sekund zwiększona zostaje szansa zadania trafienia krytycznego. Wymagany poziom: 25.
| |
Surowa kara - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez Odwet. Wymagany poziom: 36.
| |
Uraza - po użyciu umiejętności stojący dookoła wrogowie zostają odrzuceni na znaczną odległość. Wymagany poziom: 41.
| |
Prowokacja - Zwiększa maksymalną liczbę ładunków. Wymagany poziom: 52.
|
Dzika szarża
Barbarzyńca szarżuje przed siebie, zadając zwiększone obrażenia wszystkim stojącym na drodze celom oraz odrzucając ich.
Wymagany poziom: 21. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Dzika szarża:
Taran - barbarzyńca szarżuje prosto do wskazanego celu, zadając mu większe obrażenia. Wymagany poziom: 27.
| |
Bezlitosny atak - za każdego przeciwnika trafionego Dziką szarżą zmniejszony zostaje czas odnawiania się umiejętności. Wymagany poziom: 33.
| |
Wytrwałość - za każdego przeciwnika trafionego Dziką szarżą barbarzyńca otrzymuje kilka punktów furii. Wymagany poziom: 38.
| |
Bycza szarża - jeśli Dzika szarża trafi krytycznie jakiegoś wroga, zostaje on ogłuszony na kilka sekund. Wymagany poziom: 47.
| |
Waleczność - wszyscy trafieni zostają przyciągnięci. Wymagany poziom: 56.
|
Przytłaczający atak
Zadaje zwiększone obrażenia wszystkim celom znajdującym się dookoła barbarzyńcy. Przy trafieniu krytycznym istnieje szansa na skrócenie czasu odnawiania się umiejętności.
Wymagany poziom: 26. |
Runy do umiejętności Przytłaczający atak:
Nawałnica stali - barbarzyńca rzuca trzy topory w okolicznych przeciwników, zadając im zmniejszone obrażenia. Wymagany poziom: 29.
| |
Szał zabijania - na kilka sekund zwiększona zostaje szansa na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 34.
| |
Miażdżąca przewaga - przez kilka sekund po aktywowaniu Przytłaczającego Ataku, część otrzymywanych obrażeń odbijana jest w kierunku wrogów. Wymagany poziom: 42.
| |
Impet - za każdego przeciwnika trafionego Przytłaczającym Atakiem barbarzyńca otrzymuje kilka punktów furii. Wymagany poziom: 48.
| |
Krwawa uczta - Zwiększa obrażenia. Wymagany poziom: 59.
|
Rzut bronią
Barbarzyńca rzuca w przeciwnika bronią, zadając mu obrażenia.
Wymagany poziom: 17 Zasoby: Generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Rzut bronią:
Potężny rzut - zwiększa obrażenia zadawane przez rzuconą broń. Wymagany poziom: 21.
| |
Rykoszet - rzucona broń rykoszetuje trafiając kilku stojących obok siebie przeciwników. Wymagany poziom: 25.
| |
Rzut młotem - rzucona broń ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 33.
| |
Ogłupienie - trafiając przeciwnika możesz go ogłupić na kilka sekund, przez co zacznie atakować swoich towarzyszy. Wymagany poziom: 42.
| |
Wyważona broń - Zwiększa przyrost furii. Wymagany poziom: 54.
|
Zastraszający ryk
Okrzyk ten na kilkanaście sekund zmniejsza zadawane przez pobliskich wrogów obrażenia.
Wymagany poziom: 14. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Zastraszający ryk:
Groźba - ryk dodatkowo spowalnia ruch objętych jego działaniem przeciwników. Wymagany poziom: 23.
| |
Zawahanie - ataki objętych działaniem ryku wrogów zostają spowolnione na kilka sekund. Wymagany poziom: 28.
| |
Ponure żniwa - zabijając zastraszonego przeciwnika masz szansę na zdobycie dodatkowego skarbu. Wymagany poziom: 37.
| |
Podżeganie - wrogowie znajdujący się pod wpływem zastraszenia przez kilka sekund zmuszani są do atakowania barbarzyńcy. Wymagany poziom: 43.
| |
Przerażenie - istnieje szansa, że zastraszeni przeciwnicy będą przez kilka sekund uciekać w popłochu przed barbarzyńcą. Wymagany poziom: 57.
|
Bitewny szał
Wprowadza barbarzyńcę w szał, który na kilkadziesiąt sekund zwiększa zadawane obrażenia i szansę na trafienie krytyczne.
Wymagany poziom: 22. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Bitewny szał:
Szał marudera - premia do obrażeń zostaje zwiększona. Wymagany poziom: 26.
| |
Zajadłość -wydłuża czas działania Bitewnego szału. Wymagany poziom: 31.
| |
Miecze na lemiesze - trafienia krytyczne wykonane podczas trwania Dzikiego szału maja szanse na to, że wrogowie upuszczą dodatkowe kule życia. Wymagany poziom: 38.
| |
Do boju! - Podczas działania umiejętności otrzymujesz premię na zadanie trafienia krytycznego za każdego przeciwnika w okolicy. Wymagany poziom: 46.
| |
Rozlew krwi - jeśli podczas trwania Dzikiego szału wykonasz trafienie krytyczne, istnieje szansa na wywołanie eksplozji krwi, która zada drobne obrażenia znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 54.
|
Okrzyk wojenny
Okrzyk na kilkadziesiąt sekund zwiększa pancerz znajdujących się w pobliżu sojuszników.
Wymagany poziom: 28. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Okrzyk wojenny:
Wzmacniający gniew - zwiększona zostaje otrzymywana premia do pancerza. Wymagany poziom: 32.
| |
Naprzód! - zwiększa liczbę generowanych punktów furii Wymagany poziom: 25.
| |
Pokrzepienie - zwiększa maksymalną liczbę punktów zdrowia oraz dodaje regenerację życia wszystkim bohaterom znajdującym się pod wpływem Okrzyku wojennego. Wymagany poziom: 41.
| |
Przestroga wiarusa - okrzyk dodatkowo zwiększa szanse na uniknięcie trafienia. Wymagany poziom: 49.
| |
Bezkarność - wszystkie odporności zostają zwiększone. Wymagany poziom: 60.
|
Trzęsienie ziemi
Wywołuje na ziemi wstrząsy, które przez kilka sekund zadają stojącym na nich wrogom olbrzymie obrażenia od ognia.
Wymagany poziom: 19. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Trzęsienie ziemi:
Stąpnięcie olbrzyma - wstrząsy wtórne podążają za barbarzyńcą, zadając zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 24.
| |
Zmarzlina - Trzęsienie ziemi zadaje obrażenia od zimna i zamraża wrogów. Wymagany poziom: 29.
| |
Zew gór - koszt furii zostaje usunięty, a czas odnawiania się umiejętności zmniejszony. Wymagany poziom: 39.
| |
Gorejąca Furia - Trzęsienie zadaje większe obrażenia. Wymagany poziom: 50.
| |
Zapadlisko - Wszyscy przeciwnicy zostają przyciagnieci. Wymagany poziom: 56.
|
Zew starożytnych
Przywołuje trzech starożytnych barbarzyńców: Talica, Korlica oraz Madawca, którzy przez kilkanaście sekund wspierają barbarzyńcę w walce, zadając zmniejszone obrażenia i korzystając ze specjalnych zdolności. Talic dzierżący miecz i tarczę posługuje się umiejętnością Tornado, Korlic walczy halabardą korzystając z umiejętności Rozpłatanie, a Madawc mając dwa topory używa umiejętności Rzut bronią.
Wymagany poziom: 25. Zasoby: Darmowy |
Runy do umiejętności Zew starożytnych :
Zgromadzenie rady - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez ataki starożytnych. Wymagany poziom: 31.
| |
Tradycje klanu - czas trwania umiejętności zostaje wydłużony. Wymagany poziom: 37.
| |
Błogosławieństwo starożytnych - Odzyskujesz punkty życia gdy używasz umiejętności. Wymagany poziom: 45.
| |
Furia Starożytnych - Odzyskujesz punkty furii gdy starożytni zadają obrażenia. Wymagany poziom: 51.
| |
Jednosć wspólnoty - Gdy otrzymujesz obrażenia, część z nich jest rozdzielana na przywołanych. Wymagany poziom: 58.
|
Gniew berserkera
Przejście w stan berserkera na kilkanaście sekund zwiększa następujące atrybuty barbarzyńcy: szansę na trafienie krytyczne, szybkość ataku, szansę na unik oraz szybkość ruchu.
Wymagany poziom: 30. Zasoby: Darmowy |
Runy do umiejętności Gniew berserkera:
Lament Arreat - aktywacja umiejętności zadaje im olbrzymie obrażenia. Wymagany poziom: 36.
| |
Szaleństwo - dodaje bardzo dużą premię do zadawanych obrażeń. Wymagany poziom: 40.
| |
Rzeź - podczas trwania Gniewu berserkera trafienia krytyczne mają szansę na doprowadzenie do wybuchu krwi, który zadaje zwiększone obrażenia znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 46.
| |
Kocie ruchy - zwiększona zostaje premia do szansy na unik. Wymagany poziom: 52.
| |
Upojenie chaosem - otrzymujesz punkty życia za każdy wykorzystany punkt furii. Wymagany poziom: 60.
|