Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności pasywne

Ikona

Wymagany poziom

Opis

10 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

10

Rozmycie

Zmniejszone zostają obrażenia które postać otrzymuje.

10 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

10

Łaknienie mocy

Każda zebrana kula zdrowia następne zaklęcie można rzucić za darmo.

13 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

13

Ewokacja

Skraca wszystkie czasy odnowienia.

16 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

16

Krucha potęga

Zwiększa wszystkie zadawane obrażenie, jednocześnie obniżając pancerz i odporności.

20 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

20

Geniusz

Za każdym razem, gdy trafiasz przeciwnika zaklęciem wzorcowym, odzyskujesz kilka punktów mocy tajemnej.

Do zaklęć wzrocowych zaliczają się:

Magiczny pocisk

Porażający impuls

Widmowe ostrza

Porażenie

24 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

24

Byt astralny

Zwiększa maksymalną ilość mocy tajemnej oraz przyspiesza jej regenerację.

27 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

27

Iluzjonista

W momencie otrzymania bardzo silnego ataku automatycznie odnawia zaklęcie Teleportacja oraz Lustrzane odbicie. Użycie tych zaklęć przyspieszy twoją postać.

30 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

30

Zimna krew

Zwiększa obrażenia zadawane wychłodzonym i zamrożonym celom.

34 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

34

Pożoga

Obrażenia od ognia nakładają na przeciwników efekt płonięcia, który przez kilka sekund rani wrogów. Dodatkowo zwiększa szansę na trafienie krytyczne.

37 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

37

Paraliż

Obrażenia od błyskawic mają szansę na krótkotrwałe ogłuszenie przeciwników.

40 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

40

Wzmocnienie pancerza

Jeśli nie otrzymałeś obrażeń w ciągu kilku sekund zostaniesz otoczony barierą.

45 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

45

Zakrzywienie czasu

Przy zadawaniu obrażeń od mocy tajemnej wrogowie zostają spowolnieni.

50 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

50

Dominacja

Kiedy zabijasz wroga to otrzymujesz tarczę.

55 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

55

Tajemny generator

Zadając obrażenia zaklęciem wzorcowym, zyskujesz przebłysk rozsądku. Po uzyskaniu kilku przebłysków, twoje nie wzrocowe zaklęcie zada dodatkowe obrażenia.

Do zaklęć wzorcowych zaliczają się:

Magiczny pocisk

Porażający impuls

Widmowe ostrza

Porażenie

60 - Umiejętności pasywne | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

60

Niestabilna anomalia

Gdy twoje życie spadnie do niskiego poziomu, wywołasz falę uderzeniową, która odrzuci wszystkich pobliskich wrogów. Efekt ten może wystąpić tylko raz na jakiś czas.