Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności aktywne

Zatruta strzałka

Wystrzeliwuje zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny przy trafieniu oraz przez kilka sekund po nim.

Wymagany poziom: 1 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 1.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Zatruta strzałka:

Drzazgi - wystrzeliwuje trzy zatrute strzałki, z których każda zadaje zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Drzazgi - wystrzeliwuje trzy zatrute strzałki, z których każda zadaje zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 6.

 

Paraliżująca strzałka - toksyny znajdujące się na grocie strzałki redukują szybkość poruszania się trafionego wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Paraliżująca strzałka - toksyny znajdujące się na grocie strzałki redukują szybkość poruszania się trafionego wroga.

Wymagany poziom: 13.

 

Ciernista strzałka - za każdym razem, gdy strzałka trafi we wroga, bohater regeneruje część many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ciernista strzałka - za każdym razem, gdy strzałka trafi we wroga, bohater regeneruje część many.

Wymagany poziom: 25.

 

Ognista strzałka - podpala strzałkę, dzięki czemu zadaje ona obrażenia od ognia przez kilka sekund po trafieniu we wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista strzałka - podpala strzałkę, dzięki czemu zadaje ona obrażenia od ognia przez kilka sekund po trafieniu we wroga.

Wymagany poziom: 43.

 

Wężem w twarz - zatruta strzałka zmienia się w węża, który przy trafieniu ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wężem w twarz - zatruta strzałka zmienia się w węża, który przy trafieniu ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu.

Wymagany poziom: 52.

 

Trupie pająki

Wyrzuca dzban z pająkami, które podczas swoje krótkiego życia zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 3 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 3.

Zasoby: Darmowy.

Runy do umiejętności Trupie pająki:

Skaczące pająki - przywołujesz skaczące pająki, które zadają większe obrażenia i mogą doskakiwać do oddalonych przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Skaczące pająki - przywołujesz skaczące pająki, które zadają większe obrażenia i mogą doskakiwać do oddalonych przeciwników.

Wymagany poziom: 9.

 

Pajęcza królowa - na kilkanaście sekund przywołujesz pajęczą królową, która powija mniejsze pająki zadające zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pajęcza królowa - na kilkanaście sekund przywołujesz pajęczą królową, która powija mniejsze pająki zadające zmniejszone obrażenia od trucizny. Można przywołać tylko jedną królową na raz.

Wymagany poziom: 18.

 

Owdawiacze - przywołuje wdowie pająki, które z każdym uderzeniem regenerują manę szamana - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Owdawiacze - przywołuje wdowie pająki, które z każdym uderzeniem regenerują manę szamana.

Wymagany poziom: 33.

 

Petryfikujące pająki - przywołuje paraliżujące pająki, których ataki spowalniają ruchy przeciwnika - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Petryfikujące pająki - przywołuje paraliżujące pająki, których ataki spowalniają ruchy przeciwnika.

Wymagany poziom: 45.

 

Ogniste pająki - przywołuje ogniste pająki, które zadają nieco większe obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ogniste pająki - przywołuje ogniste pająki, które zadają nieco większe obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 55.

 

Plaga ropuch

Wypuszcza grupę ropuch, które wszystkim napotkanym wrogom zadają zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 11 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 11.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Plaga ropuch:

Wybuchowe ropuchy - ropuchy mutują i przy zetknięciu z celem wybuchają zadając zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wybuchowe ropuchy - ropuchy mutują i przy zetknięciu z celem wybuchają zadając zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 17.

 

Przebijające ropuchy - ropuchy przebijają się przez wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przebijające ropuchy - ropuchy przebijają się przez wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 24.

 

Deszcz ropuch - na kilka sekund przywołuje deszcz ropuch, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Deszcz ropuch - na kilka sekund przywołuje deszcz ropuch, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 35.

 

Trujące ropuchy - tworzysz żółte zmutowane żaby, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny oraz mają szansę na wprowadzenie wrogów w kilkusekundowy stan zamętu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trujące ropuchy - tworzysz żółte zmutowane żaby, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny oraz mają szansę na wprowadzenie wrogów w kilkusekundowy stan zamętu.

Wymagany poziom: 51.

 

Więź z ropuchami - przyzwane ropuchy przy trafieniu we wroga przywracają część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Więź z ropuchami - przyzwane ropuchy przy trafieniu we wroga przywracają część punktów many.

Wymagany poziom: 54.

 

Ognista bomba

Rzuca wybuchającą czaszkę, której eksplozja zadaje zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Wymagany poziom: 21 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 21.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Ognista bomba:

Błysk ognia - zamiast eksplodować czaszka kilkukrotnie przeskakuje między przeciwnikami, z każdym skokiem zadając mniejsze obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Błysk ognia - zamiast eksplodować czaszka kilkukrotnie przeskakuje między przeciwnikami, z każdym skokiem zadając mniejsze obrażenia.

Wymagany poziom: 28.

 

Rzut kośćmi - sprawia, że czaszka odbija się kilka razy od ziemi - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rzut kośćmi - sprawia, że czaszka odbija się kilka razy od ziemi.

Wymagany poziom: 31.

 

Ognista jama - eksplozja tworzy pożar, który przez kilka sekund zadaje stojącym w nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista jama - eksplozja tworzy pożar, który przez kilka sekund zadaje stojącym w nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 38.

 

Słup ognia - tworzy kolumnę płomieni, która pluje ogniem w najbliższego przeciwnika zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Słup ognia - tworzy kolumnę płomieni, która pluje ogniem w najbliższego przeciwnika zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 47.

 

Upiorna bomba - oprócz podstawowego wybuchu czaszka tworzy dodatkową eksplozję, która jest większa i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upiorna bomba - oprócz podstawowego wybuchu czaszka tworzy dodatkową eksplozję, która jest większa i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 60.

 

Objęcia umarłych

Upiorne ręce wyłaniają się z ziemi na kilka sekund zadając zmniejszone obrażenia fizyczne i spowalniają ruch przeciwników.

Wymagany poziom: 2 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 2.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Objęcia umarłych:

Żelazny chwyt - wzmacnia efekt spowolnienia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żelazny chwyt - wzmacnia efekt spowolnienia.

Wymagany poziom: 7.

 

Kłębowisko węgorzy - zwiększa obrażenia zadawane prze Objęcia umarłych - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kłębowisko węgorzy - zwiększa obrażenia zadawane prze Objęcia umarłych.

Wymagany poziom: 15.

 

Śmierć znaczy życie - wrogowie, którzy zginą w obszarze działania umiejętności mają szansę na wyrzucenie dodatkowej kuli życia lub przyzwanie psa zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Śmierć znaczy życie - wrogowie, którzy zginą w obszarze działania umiejętności mają szansę na wyrzucenie dodatkowej kuli życia lub przyzwanie psa zombie.

Wymagany poziom: 25.

 

Desperacki uścisk - skraca czas odnowienia umiejętności - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Desperacki uścisk - skraca czas odnowienia umiejętności.

Wymagany poziom: 28.

 

Deszcz zwłok - przez kilka sekund z nieba będą spadać zwłoki zadając zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Deszcz zwłok - przez kilka sekund z nieba będą spadać zwłoki zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 53.

 

Ogniste nietoperze

Przywołuje stado ognistych nietoperzy palących wrogów przed bohaterem, zadając im zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 5 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 5.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Ogniste nietoperze:

Upiorne nietoperze - przywołuje mniejszą liczbę nietoperzy, ale zamiast tego są one większe, zadają większe obrażenia i lecą na większą odległość - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upiorne nietoperze - przywołuje mniejszą liczbę nietoperzy, ale zamiast tego są one większe, zadają większe obrażenia i lecą na większą odległość.

Wymagany poziom: 11.

 

Wampiryczne nietoperze - utrzymanie działania tej umiejętności jest darmowe - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wampiryczne nietoperze - utrzymanie działania tej umiejętności jest darmowe.

Wymagany poziom: 19.

 

Zarażone nietoperze - zakażone nietoperze powodują infekcję u przeciwników; początkowo otrzymywane obrażenia od trucizn są niewielkie, ale z czasem wzrastają do wysokiego poziomu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zarażone nietoperze - zakażone nietoperze powodują infekcję u przeciwników; początkowo otrzymywane obrażenia od trucizn są niewielkie, ale z czasem wzrastają do wysokiego poziomu.

Wymagany poziom: 29.

 

Żarłoczne nietoperze - przywołuje szybkie nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają im zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żarłoczne nietoperze - przywołuje szybkie nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają im zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 45.

 

Chmara nietoperzy - przywołuje kłębowisko nietoperzy, które zadają okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia; dodatkowo obrażenia wzrastają co sekundę do określonego poziomu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Chmara nietoperzy - przywołuje kłębowisko nietoperzy, które zadają okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia; dodatkowo obrażenia wzrastają co sekundę do określonego poziomu.

Wymagany poziom: 56.

 

Opętanie

Przywołuje ducha, który przez dłuższy czas krąży za przeciwnikiem zadając mu zwiększone obrażenia od zimna. Jeżeli cel zginie, duch zaatakuje kolejnego wroga.

Wymagany poziom: 12 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 12.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Opętanie:

Pożerający duch - przywołany duch, co sekundę przywraca szamanowi punkty życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pożerający duch - przywołany duch, co sekundę przywraca szamanowi punkty życia.

Wymagany poziom: 18.

 

Zawzięte duchy - zwiększa ilość przywołanych duchów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zawzięte duchy - zwiększa ilość przywołanych duchów.

Wymagany poziom: 23.

 

Przyczajony duch - jeśli nie pozostały już żadne inne cele duch będzie ci towarzyszył jeszcze przez kilka sekund poszukując nowych przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przyczajony duch - jeśli nie pozostały już żadne inne cele duch będzie ci towarzyszył jeszcze przez kilka sekund poszukując nowych przeciwników.

Wymagany poziom: 35.

 

Duchowy chwyt - zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duchowy chwyt - zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów.

Wymagany poziom: 48.

 

Wysysający duch - przywołany duch przywraca szamanowi kilka punktów many na sekundę - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wysysający duch - przywołany duch przywraca szamanowi kilka punktów many na sekundę.

Wymagany poziom: 57.

 

Rój szarańczy

Uwalnia plagę szarańczy która rzuca się na wroga zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od trucizny. Szarańcza przeskakuje na kolejne cele w pobliżu.

Wymagany poziom: 21 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 21.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Rój szarańczy:

Plaga - istnieje szansa na to, że szarańcza przeskoczy na dwa cele zamiast jednego - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Plaga - istnieje szansa na to, że szarańcza przeskoczy na dwa cele zamiast jednego.

Wymagany poziom: 27.

 

Nienasycony rój - odzyskujesz część punktów many za każdego zaatakowanego przez szarańczę wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Nienasycony rój - odzyskujesz część punktów many za każdego zaatakowanego przez szarańczę wroga.

Wymagany poziom: 33.

 

Chmara insektów - wydłuża czas trwania roju - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Chmara insektów - wydłuża czas trwania roju.

Wymagany poziom: 37.

 

Jadowity rój - wrogowie zabici przez rój pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaje stojącym w niej wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Jadowity rój - wrogowie zabici przez rój pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaje stojącym w niej wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 42.

 

Ognista szarańcza - otacza wroga płonącą szarańczą, która zadaje zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista szarańcza - otacza wroga płonącą szarańczą, która zadaje zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 59.

 

Psy zombie

Przywołuje psy zombie, które podążają za szamanem i zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 4 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 4.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Psy zombie:

Wściekłe psy - psy zombie gryząc zarażają wrogów chorobą, która przez kilka sekund zadaje obniżone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wściekłe psy - psy zombie gryząc zarażają wrogów chorobą, która przez kilka sekund zadaje obniżone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 12.

 

Ostateczny podarunek - istnieje szansa na to, że po śmierci psa zombie pojawi się kula życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ostateczny podarunek - istnieje szansa na to, że po śmierci psa zombie pojawi się kula życia.

Wymagany poziom: 19.

 

Więzy życia - psy zombie absorbują część otrzymywanych przez szamana obrażeń - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Więzy życia - psy zombie absorbują część otrzymywanych przez szamana obrażeń.

Wymagany poziom: 28.

 

Płonące ogary - ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Płonące ogary - ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 40.

 

Wampirze bestie - część zadawanych przez psy zombie obrażeń wraca do nich i do szamana w formie punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wampirze bestie - część zadawanych przez psy zombie obrażeń wraca do nich i do szamana w formie punktów życia.

Wymagany poziom: 54.

 

Przerażenie

Bohater zakłada widmową maską, która wprawia w przerażenie pobliskich wrogów, zmuszając ich do kilkusekundowej ucieczki.

Wymagany poziom: 8 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 8.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Przerażenie:

Fobia - wydłuża czas przerażenia wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Fobia - wydłuża czas przerażenia wrogów.

Wymagany poziom: 14.

 

Prześladowca - na kilka sekund zwiększa szybkość poruszania się szamana - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Prześladowca - na kilka sekund zwiększa szybkość poruszania się szamana.

Wymagany poziom: 21.

 

Oblicze śmierci - zwiększa zasięg działania Przerażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Oblicze śmierci - zwiększa zasięg działania Przerażenia.

Wymagany poziom: 34.

 

Przerażający wygląd - szaman otrzymuje na kilka sekund premię do pancerza - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przerażający wygląd - szaman otrzymuje na kilka sekund premię do pancerza.

Wymagany poziom: 44.

 

Bezlitosna trwoga - za każdego przerażonego przeciwnika odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Bezlitosna trwoga - za każdego przerażonego przeciwnika odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 56.

 

Duchowa wędrówka

Pozostawiasz fizyczne ciało bohatera i na krótką chwilę wchodzi do krainy duchów. W tym czasie ruchy szaman są nieskrępowana. Efekt dobiega końca, jeśli ciało postaci otrzyma duże obrażenia.

Wymagany poziom: 16 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 16.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Duchowa wędrówka:

Wyprawa - przedłuża czas działa duchowej wędrówki - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wyprawa - przedłuża czas działa duchowej wędrówki.

Wymagany poziom: 23.

 

Szacowny gość - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Szacowny gość - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 29.

 

Ognisty wstrząs - kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, fizyczna forma szamana eksploduje zadając zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognisty wstrząs - kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, fizyczna forma szamana eksploduje zadając zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 38.

 

Rozdarcie - wrogowie, przez których ciała przejdziesz będąc w formie ducha otrzymują obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rozdarcie - wrogowie, przez których ciała przejdziesz będąc w formie ducha otrzymują obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 47.

 

Uzdrawiająca podróż - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część maksymalnej wartości punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Uzdrawiająca podróż - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część maksymalnej wartości punktów życia.

Wymagany poziom: 53.

 

Klątwa

Na kilkanaście sekund przywołuje szamana fetyszów, który zamienia przeciwników w kurczaki. Wrogowie pozostający w tej formie nie mogą atakować i staja się bardziej podatni na ataki.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Klątwa:

Gusła - szaman raz na jakiś czas leczy swoich sprzymierzeńców - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gusła - szaman raz na jakiś czas leczy swoich sprzymierzeńców.

Wymagany poziom: 26.

 

Fatum - wrogowie pod wpływem klątwy stają się jeszcze bardziej podatni na obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Fatum - wrogowie pod wpływem klątwy stają się jeszcze bardziej podatni na obrażenia.

Wymagany poziom: 31.

 

Wściekły kurczak - szaman fetyszów zmienia się na kilka sekund we wściekłego kurczaka, który eksploduje zadając zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim stojącym dookoła wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wściekły kurczak - szaman fetyszów zmienia się na kilka sekund we wściekłego kurczaka, który eksploduje zadając zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim stojącym dookoła wrogom.

Wymagany poziom: 36.

 

Ropuszysko - Przywołujesz ropuchę która połyka przeciwników i zadaje obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ropuszysko - Przywołujesz ropuchę która połyka przeciwników i zadaje obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 43.

 

Niestabilna forma - wrogowie pod wpływem klątwy w momencie zabicia eksplodują zadając pobliskim przeciwnikom zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niestabilna forma - wrogowie pod wpływem klątwy w momencie zabicia eksplodują zadając pobliskim przeciwnikom zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 58.

 

Żniwa dusz

Posilasz się energią życiową kilku pobliskich przeciwników i otrzymujesz premię do inteligencji za każdego trafionego wroga. Efekt utrzymuje się przez kilkadziesiąt sekund.

Wymagany poziom: 9 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 9.

Zasoby: Darmowy

 

Runy do umiejętności Żniwa dusz:

Pochłonięcie duszy - otrzymujesz trochę punktów many za każdego trafionego wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pochłonięcie duszy - otrzymujesz trochę punktów many za każdego trafionego wroga.

Wymagany poziom: 15.

 

Wyssanie - otrzymujesz trochę punktów zdrowia za każdego trafionego przeciwnika - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wyssanie - otrzymujesz trochę punktów zdrowia za każdego trafionego przeciwnika.

Wymagany poziom: 21.

 

Uwiąd - na kilka sekund zmniejsza szybkość poruszania się wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Uwiąd - na kilka sekund zmniejsza szybkość poruszania się wrogów.

Wymagany poziom: 32.

 

Pogrom dusz - wydłuża czas trwania umiejętności - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pogrom dusz - wydłuża czas trwania umiejętności.

Wymagany poziom: 39.

 

Mściwy Duch - przeciwnicy dotknięci działaniem umiejętności otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Mściwy Duch - przeciwnicy dotknięci działaniem umiejętności otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 49.

 

Ofiara

Twoje psy zombie zostają wygnane i wybuchają. Eksplozja zadaje zwiększone obrażenia od broni wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 13 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 13.

 

Runy do umiejętności Ofiara:

Czarna posoka - z ciał zabitych psów zombie wycieka czarna maź, która na kilka sekund spowalnia ruch przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Czarna posoka - z ciał zabitych psów zombie wycieka czarna maź, która na kilka sekund spowalnia ruch przeciwników.

Wymagany poziom: 18.

 

Krewniak - każdy pies zombie, którego poświęcasz ma szansę odrodzić się na nowo - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Krewniak - każdy pies zombie, którego poświęcasz ma szansę odrodzić się na nowo.

Wymagany poziom: 24.

 

Duma - odzyskujesz część many za każdego poświęconego psa zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duma - odzyskujesz część many za każdego poświęconego psa zombie.

Wymagany poziom: 36.

 

Ofiarność - za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz część punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ofiarność - za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz część punktów życia.

Wymagany poziom: 41.

 

Szczucie sfory - każdy poświęcony pies zombie zwiększa na jakiś czas zadawane przez bohatera obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Szczucie sfory - każdy poświęcony pies zombie zwiększa na jakiś czas zadawane przez bohatera obrażenia.

Wymagany poziom: 51.

 

Zbiorowy zamęt

Wywołuje u przeciwników paranoje, dzięki czemu część z nich na pewien czas zaczyna walczyć po stronie szamana.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Zbiorowy zamęt:

Kraina niepokoju - skraca czas odnowienia Zamętu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kraina niepokoju - skraca czas odnowienia Zamętu.

Wymagany poziom: 26.

 

Degeneracja - istnieje duża szansa na to, że wrogowie zabici pod wpływem paranoi zmienią się w psy zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Degeneracja - istnieje duża szansa na to, że wrogowie zabici pod wpływem paranoi zmienią się w psy zombie.

Wymagany poziom: 34.

 

Zbiorowa histeria - część przeciwników, którzy nie zostali dotknięci paranoją zostaje ogłuszonych na kilka sekund - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zbiorowa histeria - część przeciwników, którzy nie zostali dotknięci paranoją zostaje ogłuszonych na kilka sekund.

Wymagany poziom: 43.

 

Paranoja - wszyscy wrogowie będący w strefie działania umiejętności stają się bardziej podatni na obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Paranoja - wszyscy wrogowie będący w strefie działania umiejętności stają się bardziej podatni na obrażenia.

Wymagany poziom: 46.

 

Zbiorowe halucynacje - podczas działania umiejętności pojawia się gigantyczny duch, który szaleje pośród wrogów zadając każdemu, przez którego przeleci zwiększone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zbiorowe halucynacje - podczas działania umiejętności pojawia się gigantyczny duch, który szaleje pośród wrogów zadając każdemu, przez którego przeleci zwiększone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 54.

 

Szarżujący zombie

Przywołuje zombie-samobójcę, który zadaje zwiększone obrażenia od trucizn stojącym mu na drodze przeciwnikom.

Wymagany poziom: 14 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 14.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Szarżujący zombie:

Spiętrzenie - przywołujesz kolumnę zombie która spada na wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Spiętrzenie - przywołujesz kolumnę zombie która spada na wrogów.

Wymagany poziom: 21.

 

Wskrzeszeniec - jeśli zombie zabije jakiegoś przeciwnika, pojawi się na nowo, ponownie zadając zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wskrzeszeniec - jeśli zombie zabije jakiegoś przeciwnika, pojawi się na nowo, ponownie zadając zwiększone obrażenia od trucizny. Efekt ten może powtórzyć się tylko parę razy.

Wymagany poziom: 27.

 

Ospały chłód - przywołuje kilka białych niedźwiedzi, które rozbiegają się w każdym kierunku i zadając obrażenia od zimna - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ospały chłód - przywołuje kilka białych niedźwiedzi, które rozbiegają się w każdym kierunku i zadając obrażenia od zimna.

Wymagany poziom: 33.

 

Wybuchowa bestia - przywołuje wybuchowego psa zombie, który kieruje się do celu, a po zetknięciu z nim wybucha zadając zwiększone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wybuchowa bestia - przywołuje wybuchowego psa zombie, który kieruje się do celu, a po zetknięciu z nim wybucha zadając zwiększone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 42.

 

Niedźwiedzie zombie - przywołuje szarżujące niedźwiedzie zombie, które biegną przed siebie zadając zwiększone obrażenia od trucizny znajdującym się w okolicy wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niedźwiedzie zombie - przywołuje szarżujące niedźwiedzie zombie, które biegną przed siebie zadając zwiększone obrażenia od trucizny znajdującym się w okolicy wrogom.

Wymagany poziom: 54.

 

Duchowa nawałnica

Bombarduje cel widmowymi pociskami, które zadają zwiększone obrażenia od zimna.

Wymagany poziom: 17 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 17.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Duchowa nawałnica:

Pomocny duch - za każdym razem, gdy nawałnica trafia wroga, odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pomocny duch - za każdym razem, gdy nawałnica trafia wroga, odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 23.

 

Studnia dusz - dodatkowo przywołujesz kilka duchów, które zadają zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Studnia dusz - dodatkowo przywołujesz kilka duchów, które zadają zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 32.

 

Widziadło - na kilka sekund przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Widziadło - na kilka sekund przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 37.

 

Upust krwi - Każda wiązka ma szansę na zauroczenie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upust krwi - Każda wiązka ma szansę na zauroczenie

Wymagany poziom: 44.

 

Manitu - przywołujesz widmo, które przez jakiś czas będzie za tobą podążać atakując pobliskich wrogów i zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Manitu - przywołujesz widmo, które przez jakiś czas będzie za tobą podążać atakując pobliskich wrogów i zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne..

Wymagany poziom: 59.

 

Kwasowa chmura

Sprowadza deszcz kwasu, który najpierw zadaje obrażenia od trucizn, a następnie przez kilka sekund rani przeciwników stojących w danym miejscu, zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Kwasowa chmura:

Kwaśny deszcz - zwiększa początkowy promień działania chmury - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kwaśny deszcz - zwiększa początkowy promień działania chmury.

Wymagany poziom: 26.

 

Kwasowy śluz - kwasowy deszcz tworzy trujący szlam, który utrzymuje się na ziemi przez kilka sekund, zadając stojącym na nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kwasowy śluz - kwasowy deszcz tworzy trujący szlam, który utrzymuje się na ziemi przez kilka sekund, zadając stojącym na nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 30.

 

Żrący kwas - wydłuża czas trwania żrących kałuż - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żrący kwas - wydłuża czas trwania żrących kałuż.

Wymagany poziom: 39.

 

Pocałunek śmierci - wypluwa chmurę kwasu, która zadaje na początku zwiększone obrażenia od trucizny, a następnie rani przeciwników stojących w zasięgu jej działania - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pocałunek śmierci - wypluwa chmurę kwasu, która zadaje na początku zwiększone obrażenia od trucizny, a następnie rani przeciwników stojących w zasięgu jej działania.

Wymagany poziom: 46.

 

Trupia bomba - wywołujesz eksplozję zwłok, która zadaje zwiększone obrażenia od trucizny wszystkim stojącym w pobliżu wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trupia bomba - wywołujesz eksplozję zwłok, która zadaje zwiększone obrażenia od trucizny wszystkim stojącym w pobliżu wrogom.

Wymagany poziom: 55.

 

Ściana zombie

Na kilka sekund przywołujesz ścianę zombie, które ranią pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 28 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 28.

Zasoby: Darmowy

 

Runy do umiejętności Ściana zombie:

Barykada - zwiększa szerokość ściany - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Barykada - zwiększa szerokość ściany.

Wymagany poziom: 32.

 

Bezlitosny uścisk - zombie na kilka sekund zmniejszają prędkość poruszania się trafionych wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Bezlitosny uścisk - zombie na kilka sekund zmniejszają prędkość poruszania się trafionych wrogów.

Wymagany poziom: 35.

 

Pełzacze - z ziemi wyłania się kilka płonących zombie, które atakują przeciwników i zadają im obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pełzacze - z ziemi wyłania się kilka płonących zombie, które atakują przeciwników i zadają im obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 41.

 

Trupia banda - Przywołani przeciwnicy prowokują wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trupia banda - Przywołani przeciwnicy prowokują wrogów.

Wymagany poziom: 49.

 

Wywrotowcy - Odrzuca wrogów za ścianę - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wywrotowcy - Odrzuca wrogów za ścianę.

Wymagany poziom: 60.

 

Monstrum

Przywołuje gigantycznego zombie, który będzie dla ciebie walczył zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 19 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 19.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Monstrum:

Dryblas - gigantyczny zombie może używać zdolności Rozpłatanie, co umożliwia mu zadawanie ciosów kilku przeciwnikom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Dryblas - gigantyczny zombie może używać zdolności Rozpłatanie, co umożliwia mu zadawanie ciosów kilku przeciwnikom. Dodatkowo zwiększone zostają zadawane przez monstrum obrażenia.

Wymagany poziom: 22.

 

Niezmordowany gigant - kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub zostanie otoczone przez wielu przeciwników, na kilkanaście sekund wpada w szał - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niezmordowany gigant - kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub zostanie otoczone przez wielu przeciwników, na kilkanaście sekund wpada w szał. Otrzymuje wtedy premię do szybkości ruchu, szybkości ataku oraz do zadawanych obrażeń. Efekt ten może uaktywnić się tylko raz na jakiś czas.

Do elitarnych wrogów zaliczają się:

Czempioni

Rzadkie potwory

Bossowie

Inni gracze

Wymagany poziom: 29.

 

Gniewny obrońca - przywołuje zombie na krótszy okres czasu, ale monstrum zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz odrzuca wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gniewny obrońca - przywołuje zombie na krótszy okres czasu, ale monstrum zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz odrzuca wrogów.

Wymagany poziom: 39.

 

Śmierdziuch - zombie jest otoczony przez trującą chmurę, która zadaje okolicznym wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Śmierdziuch - zombie jest otoczony przez trującą chmurę, która zadaje okolicznym wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 48.

 

Mięśniak - zombie uzyskuje zdolność potężnego uderzania wrogów zadając im obrażenia fizyczne i ogłuszając na kilka sekund - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Mięśniak - zombie uzyskuje zdolność potężnego uderzania wrogów zadając im obrażenia fizyczne i ogłuszając na kilka sekund.

Wymagany poziom: 56.

 

Wściekłe voodoo

Przywołuje fetysza wykonującego rytualny taniec, który na pewien czas zwiększa szybkość ataku oraz ruchu wszystkich pobliskich sojuszników.

Wymagany poziom: 25 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 25.

 

Runy do umiejętności Wściekłe voodoo:

Rytm dżungli - przedłuża czas trwania rytuału - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rytm dżungli - przedłuża czas trwania rytuału.

Wymagany poziom: 31.

 

Taniec deszczu - w miejscu przeprowadzania rytuału, co sekundę przywracana jest część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Taniec deszczu - w miejscu przeprowadzania rytuału, co sekundę przywracana jest część punktów many.

Wymagany poziom: 37.

 

Taniec śmierci - zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Taniec śmierci - zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników.

Wymagany poziom: 44.

 

Duchowy trans - rytuał co sekundę przywraca sprzymierzeńcom część maksymalnego zdrowia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duchowy trans - rytuał co sekundę przywraca sprzymierzeńcom część maksymalnego zdrowia.

Wymagany poziom: 50.

 

Pieska śmierć - istnieje szansa na to, ze wrogowie zabici na obszarze rytuału, zostaną wskrzeszeni, jako psy zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pieska śmierć - istnieje szansa na to, ze wrogowie zabici na obszarze rytuału, zostaną wskrzeszeni, jako psy zombie.

Wymagany poziom: 58.

 

Armia fetyszów

Przywołujesz na pewien czas armię fetyszów, którzy walczą u twego boku zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 30 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 30.

 

Runy do umiejętności Armia fetyszów:

Zasadzka fetyszów - każdy fetysz zadaje w chwili przywołania zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zasadzka fetyszów - każdy fetysz zadaje w chwili przywołania zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 34.

 

Wierna świta - skraca czas odnawiania Armii fetyszów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wierna świta - skraca czas odnawiania Armii fetyszów.

Wymagany poziom: 40.

 

Legion nożowników - zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Legion nożowników - zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów.

Wymagany poziom: 46.

 

Połykacze ognia - przywołujesz więcej zionących ogniem fetyszów, którzy zadają zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Połykacze ognia - przywołujesz więcej zionących ogniem fetyszów, którzy zadają zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 52.

 

Łowcy głów - przywołuje dodatkowych fetyszów-łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Łowcy głów - przywołuje dodatkowych fetyszów-łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 60.