Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Trzecia głowa cerbera

Zleceniodawca: Garett Grant - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Garett Grant

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 1500 PD, Pirania

Włącz 4 głośniki wzdłuż Canale Street

1 - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Druga głowa cerbera - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Druga głowa cerbera.

Tym razem Garett (1) #1 zleci Ci ostatnie zadanie z serii włączania głośników. Twoim celem są teraz budynki znajdujące się w centrum. Niestety centrum zostało odgrodzone, aczkolwiek istnieje kilka możliwych ścieżek, którymi możesz dostać się do środka. Gdzieniegdzie natrafisz na drabiny pozwalające obejść "mur" (1) #2.

2 - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Będąc w tej części miasta musisz bardzo uważać, gdyż będziesz atakowany niemalże non stop - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Będąc w tej części miasta musisz bardzo uważać, gdyż będziesz atakowany niemalże non stop! Pierwszy głośnik znajduje się na rusztowaniu, na które wejdziesz przy pomocy drabiny (2) #1. Kolejny głośnik znajdziesz nieopodal - aby się do niego dostać musisz wejść w przesmyk między budynkami (3) i wdrapać się na sąsiedni budynek. Nim przejdziesz przez kładkę musisz stawić czoła kilku bandytom czyhającym na dachu budynku z głośnikiem #2.

3 - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Ostatni głośnik jest na budynku najbardziej wysuniętym na północ dzielnicy (4) - Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ostatni głośnik jest na budynku najbardziej wysuniętym na północ dzielnicy (4). Drabina doprowadzi Cię bezpośrednio na prawidłowy dach #1. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta #2 i poinformuj go o zakończonym zadaniu.