Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Titus Andronikus

Zbadaj sytuację w więzieniu
![]() | ![]() |
Czwarty akt rozpoczynasz w więzieniu. W całej placówce nie ma map, lecz w poradniku znajdziesz ręcznie rysowane mapki, które powinny pomóc Ci mniej więcej pozwolić zorientować się w więzieniu. Pierwsza misja jest bardzo prosta - biegnij za Mowenem na wprost, do pierwszych krat (1) #1. Od więźnia dowiesz się, że Titus, jak i pozostali więźniowie, przesiadują w stołówce. Podążaj dalej za swoimi towarzyszami, dotrzesz do podwójnych czerwonych drzwi (2) #2, które prowadzą na stołówkę.

Gdy wejdziesz do środka aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zadanie dobiegnie końca.
Zielona mila

Zleceniodawca: Titus Kabui
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 10000 PD, Metalowe kanabo
Uwolnij znajomego Titusa z celi
![]() | ![]() |
Titusa znajdziesz w kuchni na stołówce (1) #1 - porozmawiaj z nim. Pierwszym zadaniem na drodze do bloku C jest uwolnienie starego znajomego Titusa, który przesiaduje w bloku A. Naturalnie roi się tam od nieumarłych, więc tylko Ty jesteś w stanie sprostać zadaniu. Opuść stołówkę i udaj się do wejścia do bloku A (2) #2.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzesz do bloku A (3), wewnątrz czeka Cię trudna przeprawa przez nieumarłych. Znajdziesz tam również kilku "bossów" - musisz uważać na tarana #1 (4). Pomieszczenie na szczęście jest przestronne, nie powinieneś mieć problemów z unikaniem jego szarży. W drugiej połowie bloku natrafisz zaś na zbira (5). Musisz udać się po schodach na trzecie piętro. Odpowiednią celę znajdziesz bezproblemowo, gdyż będzie oblegana przez nieumarłych (6) #2.
![]() | ![]() |
Niestety cela będzie zamknięta, musisz udać się na niższe piętro po schodach #1, gdzie warto zachować większą ostrożność. Na samym końcu znajdziesz drzwi prowadzące do pokoju sterowania #2, gdzie możesz otworzyć celę Alvara.
![]() | ![]() |
Niestety uruchomi się alarm - musisz go czym prędzej wyłączyć, gdyż zwabia on mnóstwo nieumarłych. Wyłącznik znajduje się również na drugim piętrze #1, jednakże musisz przejść na drugą stronę, gdyż drzwi wychodzące z pokoju sterowania są zablokowane. Raz jeszcze udaj się na trzecie piętro, gdzie zabierzesz ze sobą Alvaro do Titusa. Gdy opuścisz blok A, z niewielkiego pomieszczenia, które dotychczas było zamknięte wyjdzie zbir #2. Twój kompan nie wspomoże Cię w walce, musisz więc samodzielnie pokonać zombiaka. Dalsza droga będzie już spokojna, udaj się do Titusa od którego odbierzesz nagrodę.