Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Titus Andronikus

Zbadaj sytuację w więzieniu - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zbadaj sytuację w więzieniu

1 - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Czwarty akt rozpoczynasz w więzieniu - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Czwarty akt rozpoczynasz w więzieniu. W całej placówce nie ma map, lecz w poradniku znajdziesz ręcznie rysowane mapki, które powinny pomóc Ci mniej więcej pozwolić zorientować się w więzieniu. Pierwsza misja jest bardzo prosta - biegnij za Mowenem na wprost, do pierwszych krat (1) #1. Od więźnia dowiesz się, że Titus, jak i pozostali więźniowie, przesiadują w stołówce. Podążaj dalej za swoimi towarzyszami, dotrzesz do podwójnych czerwonych drzwi (2) #2, które prowadzą na stołówkę.

Gdy wejdziesz do środka aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zadanie dobiegnie końca - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Gdy wejdziesz do środka aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zadanie dobiegnie końca.

Zielona mila

Zleceniodawca: Titus Kabui - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Titus Kabui

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 10000 PD, Metalowe kanabo

Uwolnij znajomego Titusa z celi

2 - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Titusa znajdziesz w kuchni na stołówce (1) #1 - porozmawiaj z nim - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Titusa znajdziesz w kuchni na stołówce (1) #1 - porozmawiaj z nim. Pierwszym zadaniem na drodze do bloku C jest uwolnienie starego znajomego Titusa, który przesiaduje w bloku A. Naturalnie roi się tam od nieumarłych, więc tylko Ty jesteś w stanie sprostać zadaniu. Opuść stołówkę i udaj się do wejścia do bloku A (2) #2.

3 - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Gdy dotrzesz do bloku A (3), wewnątrz czeka Cię trudna przeprawa przez nieumarłych - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do bloku A (3), wewnątrz czeka Cię trudna przeprawa przez nieumarłych. Znajdziesz tam również kilku "bossów" - musisz uważać na tarana #1 (4). Pomieszczenie na szczęście jest przestronne, nie powinieneś mieć problemów z unikaniem jego szarży. W drugiej połowie bloku natrafisz zaś na zbira (5). Musisz udać się po schodach na trzecie piętro. Odpowiednią celę znajdziesz bezproblemowo, gdyż będzie oblegana przez nieumarłych (6) #2.

4 - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Niestety cela będzie zamknięta, musisz udać się na niższe piętro po schodach #1, gdzie warto zachować większą ostrożność - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Niestety cela będzie zamknięta, musisz udać się na niższe piętro po schodach #1, gdzie warto zachować większą ostrożność. Na samym końcu znajdziesz drzwi prowadzące do pokoju sterowania #2, gdzie możesz otworzyć celę Alvara.

5 - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Niestety uruchomi się alarm - musisz go czym prędzej wyłączyć, gdyż zwabia on mnóstwo nieumarłych - Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Niestety uruchomi się alarm - musisz go czym prędzej wyłączyć, gdyż zwabia on mnóstwo nieumarłych. Wyłącznik znajduje się również na drugim piętrze #1, jednakże musisz przejść na drugą stronę, gdyż drzwi wychodzące z pokoju sterowania są zablokowane. Raz jeszcze udaj się na trzecie piętro, gdzie zabierzesz ze sobą Alvaro do Titusa. Gdy opuścisz blok A, z niewielkiego pomieszczenia, które dotychczas było zamknięte wyjdzie zbir #2. Twój kompan nie wspomoże Cię w walce, musisz więc samodzielnie pokonać zombiaka. Dalsza droga będzie już spokojna, udaj się do Titusa od którego odbierzesz nagrodę.