Purna | Bohater w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Purna
Ekspert - broń palna
- Zdrowie: 100
- Szybkość: 100
- Energia: 90
Uwaga: Każde drzewko umiejętności jest podzielone na poziomy. Aby móc odblokować kolejny poziom, musisz w niższym (wyżej w tabeli) zainwestować trzy punkty umiejętności. Wyjątkiem są umiejętności, które posiadają tylko jeden poziom.
Furia
Opiekun Wyciągnij swoją broń osobistą i przedstaw ją przeciwnikom! Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują: Obrażenia: +10% Szansa na trafienie krytyczne: +10% Koszt energii: -15% Zdrowie: +25% |
Inspirujące kopinięcie Zabijanie za pomocą kopnięcia dodaje więcej szału. Przyrost szału: 1: +15% 2: +30% 3: +45% | Szyk bojowy Zwiększa obrażenia zadawane przez członków drużyny (łącznie z tobą), gdy aktywny tryb Furii. Obrażenia: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Ponura inspiracja Zabijanie za pomocą zmodyfikowanych broni dodaje więcej szału. Przyrost szału: 1: +10% 2: +20% 3: +30% |
Duch opiekuńczy Furia trwa dłużej i możesz wyeliminować dwa cele jednocześnie. Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują: Obrażenia: +20% Szansa na trafienie krytyczne: +20% Koszt energii: -30% Zdrowie: +50% Energia: +50% Punkty furii: +10% |
Gwałtowność Zmniejsza ilość szału niezbędnego do aktywowania trybu furii. Wymagana ilość szału: 1: -5% 2: -10% 3: -15% | Ognisty temperament Szansa na podpalenie przeciwnika przy aktywnej Furii. Szansa na podpalenie: 1: 5% 2: 10% 3: 15% | Jedyny sprawiedliwy Zabicie wroga bronią palną zwiększa twój szał. Przyrost szału: 1: +10% 2: +20% 3: +30% |
Anioł Stróż Furia trwa dłużej i możesz wyeliminować trzy cele jednocześnie. Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują: Obrażenia: +30% Szansa na trafienie krytyczne: +30% Koszt energii: -45% Zdrowie: +100% Energia: +100% Punkty furii: +20% |
Walka
Wojownik Broń sieczna jest od teraz bardziej efektywna i efektowna. Obrażenia od broni siecznej: +5% Koszt energii przy użyciu broni siecznej: -10% Szansa na trafienie krytyczne bronią sieczną: +1% Celne trafienie w głowę dodaje 5% do obrażeń. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie