Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Kotka na dachu

Zleceniodawca: Ojibon - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Ojibon

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Pomóż mężczyźnie

1 - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Zadanie aktywuje się automatycznie gdy pojawisz się w okolicach hangary oznaczonego na powyższej mapie - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zadanie aktywuje się automatycznie gdy pojawisz się w okolicach hangary oznaczonego na powyższej mapie.

Misja ogranicza się tylko do unicestwienia kilku szwendaczy #1 próbujących dostać się do samochodu, pod którym znajduje się Ojibon. Mężczyzna pobiegnie do jednego z hangarów #2 - udaj się tam i porozmawiaj z nim aby odebrać nagrodę.

Dożywocie

Zleceniodawca: Reza - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Reza

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 3000 PD, Kumpel gliniarza

Otwórz cele w areszcie

2 - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Reza znajduje się w jednej z cel (1) #1 na posterunku policji - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Reza znajduje się w jednej z cel (1) #1 na posterunku policji. Policję odwiedzisz w głównym zadaniu Dama w opałach. Zadanie jest bardzo proste - od mężczyzny otrzymasz klucz, którym możesz otworzyć wszystkie cele w pokoju sterowania. Jedyną trudnością może być zbir i szwendacz (uważaj, siedzi niepozornie na krześle) okupujący te pomieszczenie (2) #2.

Gdy otworzysz cele powróć do Raza i odbierz nagrodę - do wyjścia trafi już samodzielnie - Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Gdy otworzysz cele powróć do Raza i odbierz nagrodę - do wyjścia trafi już samodzielnie.