Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Druga głowa cerbera
Zleceniodawca: Garett Grant
Poziom trudności: Średni
Nagroda: 1500 PD, Pistolet
Włącz 4 głośniki w dzielnicy wschodniego nadbrzeża
Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Pierwsza głowa cerbera.
Twoim kolejnym zadaniem, które zleci Ci Garett (1) #1, jest aktywowanie kolejnych czterech głośników, tym razem w dzielnicy wschodniego nadbrzeża. Dotarcie do pierwszego głośnika wymaga wdrapania się wpierw na sąsiedni budynek (2) #2, który otoczony jest nieumarłymi, możesz również natknąć się na tarana.
Przejdź po budynku na drugą stronę, gdzie musisz przeskakiwać po części rusztowania (3) #1, a na koniec przeskoczyć z drewnianej kładki. W pobliżu głośnika leży kilku szwendaczy - gdy ich zabijesz uruchom głośnik (4) #2.
Drabinę prowadzącą na kolejny budynek znajdziesz od strony wybrzeża (5) #1. Aby dotrzeć do głośnika musisz przejść na drugą stronę budynku i przejść bocznymi kładkami (6) #2.
Budynek z trzecim głośnikiem to opuszczony dom, na który nie musisz się wpisać. Włącznik znajdziesz z tyłu budynku (7) #1. Musisz wpierw poprzestawiać skrzynki, aby móc wczołgać się pod rusztowaniem. Ostatni głośnik znajduje się na murku (8). Na końcu murku znajdziesz skrzynie, po których możesz się wdrapać aby wskoczyć na mur #2. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta (1) i poinformuj go o zakończonym zadaniu.