Mokra robota; Nie dla zmarłych ochłapy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Mokra robota

Zleceniodawca: Nguyen
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 3000 PD, Obrzyn
Znajdź tkankę topielca
![]() | ![]() |
Kolejne zadanie od doktora Nguyena #1, tym razem musisz zdobyć tkankę topielców #2. Na powyższej mapie zostały oznaczone miejsca, w których topielec może się pojawić.
Nie dla zmarłych ochłapy

Zleceniodawca: Monroe
Poziom trudności: Średni
Nagroda: 3000 PD, Pieniądze
Oczyść i zabezpiecz magazyn wody i żywności
![]() | ![]() |
Naukowiec poprosi Cię o oczyszczenie magazynu z żywnością. Opuść laboratorium i udaj się wzdłuż drogi na schody prowadzące do magazynu (1) #1. Dotychczas ten magazyn (2) był zamknięty, teraz możesz do niego bezproblemowo wejść #2. Nie powinieneś mieć większych kłopotów z kilkoma szwendaczami oraz zbirem. Kiedy ostatni nieumarły padnie, powróć do Monroe'a i poinformuj go o oczyszczonym magazynie żywności.