Czysta krew | Akt 3 - rozdział 14 i 15 w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Czysta krew
Zleceniodawca: Dr West
Poziom trudności: Bardzo trudny
Nagroda: 8500 PD
Skorzystaj z pomocy Ope, aby zdobyć stabilną próbkę wirusa
W celu wytworzenia szczepionki naukowiec potrzebuje stabilnego szczepu wirusa Kuru, jeszcze sprzed mutacji. Opuść laboratorium i udaj się do Ope (1) #1 (użyj szybkiej podróży aby się tam dostać błyskawicznie bez konieczności przedzierania się między nieumarłymi). Dowiesz się, że zasadniczo wszyscy skosztowali mięsa nieumarłych, ostatnia nadzieja w grobowcach. Zabierz Ope do swojej łodzi #2, skąd razem wybierzecie się do grobowców. Po drodze zostaniecie zaatakowani przez trzy grupy nieumarłych.
W drogę wybierzesz się tylko wraz z Ope, Mowen pozostanie na łodzi (1). Pierwsza trudniejszą walkę stoczysz w niewielkiej wiosce (2) #1. Może zrobić się gorąco, pamiętaj aby mieć pod kontrolą stan zdrowia Ope. Po drodze jeszcze niejednokrotnie zostaniecie zaatakowani, lecz będą to pojedyncze przypadki zarażonych. Uważaj na moście - jest dość wąsko i nie ma wiele miejsca do manewru #2.
Dotrzesz do podniesionego mostku (3) #1. Aby go opuścisz musisz skorzystać z dźwigni po drugiej stronie. Zeskocz na półkę skalną po lewej, a następnie weź rozbieg i przeskocz na drugą stronę #2. Jeśli Ci się nie uda, wespnij się po drabinie i spróbuj ponownie.
Przytrzymaj klawisz akcji na dźwigni aby opuścić most #1, po czym biegnij dalej za Ope do grobowców (4) #2. Uruchomi się przerywnik filmowy, podczas którego odnajdziesz jedną kobietę z plemienia - Yeremę.
Po wyjściu z grobowców (1) kobieta wskaże Ci drogę powrotną do łodzi, lecz znacznie krótszą niż ta, którą przyszedłeś. Pierwsze skróty, które obierzecie to będzie zeskoczenie ze skał (2) #1 i ominięcie kawałka drogi, lecz kiedy już znajdziesz się na dole musisz uważać, gdyż w tym momencie rozpęta się istne piekło #2.
Staraj się trzymać blisko Yereme, kiedy dotrzecie do urwiska zauważysz, iż Mowen jednak opuścił teren łodzi i postanowił wybrać się w okolice miejsca, gdzie składane są ofiary #1. Nie czekając ani chwili rusz na dół na ratunek towarzyszowi (3) #2. Natkniesz się na zbira i topielca oraz masę szwendaczy.
Kiedy wszystko się uspokoi, biegnij wraz z Mowenem i Yeremą do łodzi (4), skąd powrócicie do laboratorium.
Po dotarciu do części wyspy z laboratorium to Yereme ruszy przodem wyznaczając ścieżkę, która to będzie nieco dłuższa i nie biegnie główną drogą prowadzącą do budynku Geo Pharm. Już na pierwszym rozwidleniu zejdziecie z głównej ścieżki (1) #1. Zasadzki, na które wpadniesz po drodze zostały oznaczone na powyższej mapie, czeka Cię nieco więcej walki niż na drodze głównej #2.
Gdy znajdziesz się już na terytorium ośrodka (2) otwórz drzwi prowadzące na metalowe przejście #1, którym przedostaniesz się w okolice magazynu (3). Stamtąd już niedaleka droga do samego laboratorium. Czym prędzej dotrzyj do Dr Westa aby przekazać mu Yeremę, od której będzie mógł pobrać krew #2.