Najemnik | Akt 3 - rozdział 11 i 12 w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Najemnik
Zleceniodawca: Matutero
Poziom trudności: Bardzo trudny
Nagroda: 6500 PD, Pieniądze
Odzyskaj łódź i zabij Afrana
Aby dostać się do Mowena potrzebna jest łódź. Niestety jedyną jaką Matutero posiadał została zabrana przez Afrana. Twoim zadaniem jest odzyskać łódź przy okazji zabijając Afrana. Tuż przy wyjściu z wioski znajdziesz samochód (1) #1 - zdecydowanie szybciej pokonasz wyznaczoną trasę. Uważaj na jednym ze skrzyżowań (2), czyha już tam kilku żołnierzy Afrana #2.
Tuż przed wjazdem zastaniesz kilku nieumarłych (3) #1 - rozjedź ich. Po dotarciu do miejsca, gdzie dalej już nie pojedziesz wysiądź z samochodu uważając jednak na dwie wieżyczki #2, na których stacjonują żołnierze.
Wyjdź po drabince (1) na daszek skąd łatwo zdejmiesz żołnierzy chowających się w wieżyczkach #1. Warto na chwilę wejść do wieżyczki i użyczyć sobie karabinu maszynowego #2 oczyszczając wstępnie teren przed sobą. Na powyższej mapce zostały zaznaczone pozycje wroga.
Szczególnie uważaj na żołnierzy schowanych w autobusie #1 - nieco ciężej do nich trafić. Idź dalej prosto do jednego z domków (2), uważaj jednak gdyż przy nim czeka cię dłuższa wymiana ognia #2.
Wyważ drzwi i zabij żołnierza czekającego już na Ciebie. Twoim celem jest przystań (3). Po drodze jednak jeszcze niejednokrotnie natkniesz się na żołnierzy #1. Kiedy zbliżysz się do przystani uruchomi się przerywnik filmowy, po którym nadejdzie czas walki z samym Afranem oraz dodatkowo kilkoma ostatnimi żołnierzami. Wykorzystaj kilka beczek, które znajdziesz w ich pobliżu #2 aby szybciej ich wyeliminować z gry.
Kawałek wcześniej znajdziesz granaty #1 - bardzo przydatne i niemal całkowicie załatwiające sprawę Afrana. Warto również napomnieć, iż Twój oponent przechodzi z prawej strony balkonu na lewą - za każdym razem chwilę się tam zatrzymując. Staraj się nie marnować zbyt wielu naboi, wybieraj pewniejsze strzały w głowę niż ostrzeliwanie kamizelki #2.
Kiedy Afran padnie wyważ drzwi do przystani i zabij jednego żołnierza, który tam siedzi #1. Następnie przejdź do łodzi #2 i odpłyń nią do przystani przy osadzie.