Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dzień sądu

Zleceniodawca: Tim
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 1500 PD, Krótkie spięcie
Przynieś broń z domu Tima
![]() | ![]() |
Zadanie będzie aktywne dopiero po wykonaniu misji Wymierzanie sprawiedliwości.
Aby móc zakończyć żywot gwałciciela i mordercy Tim (1) #1 potrzebuje broni. Zważywszy na grasujące w mieszkaniu zombie, to Ty musisz mu ją przynieść. Mieszkanie Tima, a dokładniej sąsiada, gdyż to od niego musisz zabrać broń, nie znajduje się za daleko od kościoła (2) #2.
![]() | ![]() |
Mieszkanie będzie trochę zaczadzone - musisz przejść przez drzwi naprzeciwko, a następnie skręcić w lewo do kuchni. Zastaniesz tam tylko jednego zbira #1. Pistolet Tima natomiast znajduje się w walizce tuż obok lodówki #2. Po zdobyciu pukawki powróć do kościoła i przekaż broń Timowi.
Papierkowa robota

Zleceniodawca: Patrick
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 1500 PD, Pieniądze
Poszukaj Billa na posterunku
![]() | ![]() |
Patricka znajdziesz w opuszczonym domu na placu #1 (1). Patrick wysłał Billa na posterunek policji po pewne informacje, które mogłyby pomóc w opuszczeniu wyspy. Twoim zadaniem jest odnalezienie zagubionego mężczyzny. Udaj się na posterunek (2) - przeskocz przez skrzynie aby dostać się do wejścia #2.

![]() | ![]() |
Gdy znajdziesz się na parkingu policyjnym zabij wszystkie zombiaki #1 i skieruj się na wprost do drzwi, gdzie schodami wyjdziesz piętro wyżej (1). Bill leży w jednej z cel (2). Gdy do niej podejdziesz usłyszysz odzew w radiu #2. Musisz odpowiedzieć na niego - dasz znać Patrickowi, iż jego kolega nie żyje.
![]() | ![]() |
Póki znajdujesz się na posterunku możesz więc dokończyć zadanie Billa. Musisz udać się do biura komendanta, gdzie na komputerze znajdziesz potrzebne częstotliwości radiowe. Udaj się więc na wyższe piętro (3) #1. Gdy znajdziesz się na górze idź cały czas korytarzem prosto, aż dotrzesz do ogromnego pomieszczenia. Biuro komendanta znajduje się na samym końcu. Ściągnij dane z komputera #2 i powróć do Patricka aby odebrać nagrodę.