Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Szczury w laboratorium
Zleceniodawca: Bob
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 6000 PD, Pieniądze
Uratuj Franka z opanowanej przez nieumarłych części laboratorium
![]() | ![]() |
Do zadania będziesz mógł przystąpić po rozpoczęciu misji Świątynia nauki, kiedy tylko opuścisz pomieszczenie z doktorem. Usłyszysz rozmowę Boba z Frankiem #1. Dowiesz się, że Frank jest uwięziony w obleganej przez nieumarłych części laboratorium. Nie czekając ani chwili przejdź przez drzwi prowadzące do sektora B #2 - zostaniesz zdezynfekowany.

Na korytarzu znajdziesz czterech szwendaczy #1, których musisz unicestwić. Kiedy tego dokonasz po prostu powróć do Boba zdać mu relację i odebrać nagrodę.
W niewoli mocy

Zleceniodawca: Willie
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 6500 PD, Karabin elektryczny
Zdobądź nowy bezpiecznik z magazynu
![]() | ![]() |
Franka znajdziesz tuż nieopodal wyjścia z budynku #1. Dowiesz się, że w generatorze awaryjnym skończyła się benzyna. Twoim zadaniem jest przywrócić zasilanie poprzez wymianę bezpiecznika w generatorze. Musisz opuścić budynek i przejść na jego tył (1) #2. Uważaj, gdyż tuż przed bramą natrafisz na większą grupkę nieumarłych.
![]() | ![]() |
Po chwili Willie otworzy Ci bramę, będziesz mógł przejść dalej do magazynu (2) #1. Pozbądź się szwendaczy i zbirów krążących w pobliżu, po czym wyważ drzwi. Wewnątrz nie daj się zaskoczyć przez tarana #2.
![]() | ![]() |
Wyważ drugie drzwi do niewielkiego składziku, gdzie znajdziesz bezpiecznik #1. Gdy ponownie wejdziesz do magazynu z ziemi powstaną trzy szwendacze. Opuść budynek i zejdź schodami dalej #2, na sam dół aż do bloku C.
![]() | ![]() |
Wewnątrz bloku C znajdziesz skrzynkę, do której musisz włożyć nowy bezpiecznik #1, a następnie włączyć generatory #2. Pora powrócić do laboratorium do Willie'a. Musisz być jednak czujny, gdyż hałas zwabił zarażonych, którzy będą rzucali się na Ciebie co chwilę z różnych kierunków. Po zakończeniu zadania będziesz miał dostęp do warsztatu wewnątrz budynku.