Danse Macabre; Bez oznaki życia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Danse Macabre

Nagroda: 3000 PD, Taktyczny nóż podwójny
Zabij wszystkich nieumarłych koło domu naukowca
![]() | ![]() |
Zadanie rozpocznie się automatycznie gdy znajdziesz się w okolicach budynku zaznaczonego na powyższej mapie. Wszystkie zombiaki próbujące się dobić do mieszkania naukowca to szwendacze #1, jednak musisz uważać, gdyż odrobinę wcześniej mogłeś natknąć się na zbira bądź topielca, zaś na moście na rzeźnika. Kiedy pozbędziesz się wszystkich porozmawiaj z Sebastianem, który wręczy Ci nagrodę #2.
Bez oznaki życia

Zleceniodawca: Sebastian
Poziom trudności: Średni
Nagroda: 3000 PD, Pieniądze
Zbadaj przyczynę nagłego urwania się kontaktu naukowca i jego znajomego
![]() | ![]() |
Sebastian (1) #1 poprosi Cię, byś sprawdził jego przyjaciela, z którym urwał się kontakt niedawno. Do oznaczonego na mapie budynku (2) możesz iść drogą lub zejść zboczem, aby uniknąć ewentualnej walki #2.
![]() | ![]() |
Tuż przed samym budynkiem natkniesz się na niewielki opór szwendaczy #1. Wejdź do środka i pozbądź się jeszcze dwóch (uważaj na jednego leżącego). Sprawdź leżące na stoliku radio CB #2 - zauważysz, ze działa. Powróć do Sebastiana (1) i przekaż mu smutną wiadomość, że jego znajomy nie żyje.