Logan | Bohater w Dead Island poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Logan
Ekspert - broń rzucana
- Zdrowie: 100
- Szybkość: 100
- Energia: 80
Uwaga: Każde drzewko umiejętności jest podzielone na poziomy. Aby móc odblokować kolejny poziom, musisz w niższym (wyżej w tabeli) zainwestować trzy punkty umiejętności. Wyjątkiem są umiejętności, które posiadają tylko jeden poziom.
Furia
Precyzja Będąc w Furii możesz trafiać 2 wrogów jednym rzutem bronią. Zasięg rzutu wynosi 15 metrów. |
Zwiększony zasięg Zwiększa zasięg rzutu przy aktywnej Furii. Zasięg rzutu: 1: 2.5m 2: 5m 3: 7.5m | Wściekły rzut Zabicie wroga bronią rzucaną zwiększa twój dodatkowy szał. Przyrost szału: 1: +10% 2: +20% 3: +30% | Rany szarpane Szansa na wywołanie krwawienia przy aktywnej Furii. Szansa na krwawienie: 1: 15% 2: 30% 3: 45% |
Doskonała precyzja W Furii możesz trafić 3 wrogów jednym rzutem bronią. |
Skrzydła śmierci Szansa na natychmiastowe zabicie wroga przy aktywnej Furii. Szansa na zabicie: 1: 3% 2: 6% 3: 9% | Szał bitewny Zabicie za pomocą broni jednoręcznej dodaje szału. Przyrost szału: 1: +6% 2: +12% 3: +18% | Gwałtowność Zmniejsza ilość szału niezbędnego do aktywowania trybu furii. Wymagana ilość szału 1: -5% 2: -10% 3: -15% |
Zabójcza precyzja W Furii możesz trafić 4 wrogów jednym rzutem bronią. |
Walka
Ciężka ręka Broń obuchowa jest od teraz bardziej efektywna i efektowna. Obrażenia od broni obuchowej: +5% Koszt energii przy użyciu broni obuchowej: -10% Szansa na trafienie krytyczne bronią obuchową: +1% Celne trafienie w głowę za pomocą broni obuchowej dodaje 5% do obrażeń. |
Kopacz Zwiększa szansę na trafienie krytyczne podczas kopnięcia. Szansa na trafienie krytyczne: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Szermierz Zwiększa obrażenia zadawane bronią jednoręczną. Obrażenia od broni jednoręcznej: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Miotacz Zwiększa zasięg rzutu bronią do walki wręcz. Zasięg rzutu: 1: 2.5m 2: 5m 3: 7.5m |
Dbałość o broń Broń zużywa się wolniej. Trwałość broni: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Zagrzewka Zabicie przeciwnika zwiększa na pięć sekund zadawane obrażenia. Obrażenia: 1: +10% 2: +20% 3: +30% | Przepływ Zmniejsza zużycie energii podczas używania broni jednoręcznej. Zużycie energii: 1: -15% 2: -30% 3: -45% |
Adept broni siecznej Obrażenia od broni siecznej: +5% Koszt energii przy użyciu broni siecznej: -10% Szansa na trafienie krytyczne bronią sieczną: +10% Możesz miażdżyć głowy! Celne trafienie w głowę dodaje 5% do obrażeń. |
Potężny rzut Zwiększone obrażenia przy rzucaniu. Obrażenia zadawane bronią rzucaną: 1: +10% 2: +20% 3: +30% | Mierzone strzały Zwiększa obrażenia zadawane bronią palną. Obrażenia zadawane bronią palną: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Ścieżka Wojownika Zwiększa szansę na trafienie krytyczne bronią jednoręczną. Szansa na trafienie krytyczne: 1: +2% 3: +4% 3: +6% |
Ekonomiczny rzut Rzut bronią zadaje obrażenia wszystkim pobliskim przeciwnikom. Obrażenia zadawane pobliskim przeciwnikom: 1: 10% 2: 20% 3: 30% | Shinobi Szansa natychmiastowego zabicia wroga bronią rzucaną (działa tylko na przeciwników na tym samym lub niższym poziomie). Szansa na natychmiastowe zabicie: 1: 3% 2: 6% 3: 9% | Solidne ciosy Zwiększona szansa na trafienie krytyczne bronią rzucaną. Szansa na trafienie krytyczne 1: +10% 2: +20% 3: +30% |
Adept broni palnej Czas przeładowania: -10% Precyzja: +10% Odrzut: -10% Szansa na trafienie krytyczne: +5% Obrażenia krytyczne: +10% |
Sztuka przetrwania
Bumerang Szansa na odzyskanie rzuconej broni: 15% |
Pijany mistrz Zwiększa obrażenia zadawane pod wpływem alkoholu. Obrażenia: 1: +20% 2: +40% 3: +60% | Wydajność Zmniejsza koszt ulepszenia broni. Koszt ulepszenia: 1: -10% 2: -20% 3: -30% | Głębokie kieszenie Zwiększa liczbę miejsc w ekwipunku. Dodatkowe miejsca: 1: 2 2: 4 3: 6 |
Włamywacz Pozwala na otwieranie zamków. Możliwość otwierania zamków: 1: 1 poziomu 2: 2 poziomu 3: 3 poziomu | Kondycja Zwiększa poziom energii. Energia 1: +10% 2: +20% 3: +30% | Zbieracz Szansa na znalezienie broni w dobrym stanie. Szansa na znalezienie sprawnej broni: 1: 15% 2: 30% 3: 45% |
Niezawodny bumerang Szansa na odzyskanie rzuconej broni: 30% |
Ognioodporność Zwiększa odporność na ogień Odporność na ogień: 1: +15% 2: +30% 3: +45% | Ulepszona konserwacja Zwiększa trwałość zmodyfikowanych broni. Trwałość broni: 1: +10% 2: +20% 3: +30% | Dyscyplina Zwiększa się twoje zdrowie. Zdrowie: 1: +1 pasek 2: +2 paski 3: +3 paski |
Właściwości lecznicze Umożliwia regenerację zdrowia pod wpływem alkoholu. Regeneracja zdrowia: 1: 1 2: 2 3: 3 | Rzeczoznawca Szansa na znalezienie udoskonalonej broni Szansa na ulepszony łup: 1: +5% 2: +10% 3: +15% | Lustrzane odbicie Szansa na znokautowanie atakującego cię przeciwnika (działa tylko na przeciwników o tym samym lub niższym poziomie) Szansa na nokaut: 1: 10% 2: 20% 3: 30% |
Najlepszy bumerang Szansa na odzyskanie rzuconej broni: 50% |