Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Czerń zawsze w modzie

Zleceniodawca: Mowen - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Mowen

Poziom trudności: Średni

Weź cztery pręty z warsztatu ojca Jin

1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Z uwagi, iż woda robi się niespokojna, istnieje ryzyko przypadkowego wpadnięcia na minę - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Z uwagi, iż woda robi się niespokojna, istnieje ryzyko przypadkowego wpadnięcia na minę. Należy więc nieco ufortyfikować łódź. Popłyń do ośrodka (1), tuż w okolice warsztatu gdzie poznałeś Jin. Po wyjściu w stronę warsztatu na miejscu (2) zastaniesz niewielki komitet powitalny zarażonych i szwendaczy #1. Pręty zaś znajdziesz tuż przy tylnej ścianie budynku #2. Zabierz je i powróć na łódź. Nim wyruszysz w drogę porozmawiaj z Jin, która będzie chciała jeszcze załatwić jedną, niewielką, prywatną sprawę.

Nie ma czasu na pogawędki

Jak najszybciej dostań się do laboratorium - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Jak najszybciej dostań się do laboratorium

2 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Usłyszysz tajemniczy Głos, który rozkaże Ci czym prędzej udać się do laboratorium - automatycznie przeniesiesz się do wnętrza wyspy (1) - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Usłyszysz tajemniczy Głos, który rozkaże Ci czym prędzej udać się do laboratorium - automatycznie przeniesiesz się do wnętrza wyspy (1). Aby błyskawicznie dostać się do laboratorium (3) skorzystaj z szybkiej podróży (2) #1. Niestety stało się coś strasznego i wszyscy zostali zarażeni #2.

3 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Udaj się do pomieszczenia gdzie wcześniej przebywał Dr West - zauważysz kilka umarlaków dobijających się do drzwi #1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Udaj się do pomieszczenia gdzie wcześniej przebywał Dr West - zauważysz kilka umarlaków dobijających się do drzwi #1. Pozbądź się ich i wejdź do środka. Użyj komputera #2 aby uwolnij zamkniętą w celi Yeremę.

4 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Usłyszysz od niej kilka słów wyjaśnienia co zawsze w ośrodku #1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Usłyszysz od niej kilka słów wyjaśnienia co zawsze w ośrodku #1. Zdenerwowany Głos zaproponuje ci abyś poszukał szczepionki, gdyż być może West zdążył ją stworzyć. Antidotum znajdziesz w niewielkiej lodówce w tym samym pomieszczeniu #2.

W tym momencie zasadniczo kończy się trzeci akt. Aby przystąpić do kolejnego aktu i wybrać się do więzienia, odpowiedz przez CB radio.

UWAGA: Po wyruszeniu do więzienia powrót będzie niemożliwy. Zastanów się dwa razy, zanim przejdziesz dalej.

5 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry