Ranny wariat; Życzenie śmierci | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ranny wariat

Zleceniodawca: Sam
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 500 PD, strzelba ogniowa
Przynieś Samowi apteczkę albo bandaże
![]() | ![]() |
Sam rezyduje wewnątrz bunkra (1) #2, tuż nieopodal osady nad rzeką. Aby się do niego dostać musisz wpierw pozbyć się samobójcy, który krąży w dolnej części bunkra, a następnie przedostać się do drabiny #1 po metalowej kładce. Mężczyzna potrzebuje bandaża aby opatrzyć sobie rękę - jeśli posiadasz jakiś przy sobie wręcz mu go tym samym kończąc zadanie. Jeśli zaś nie posiadasz żadnego, możesz poszukać w domu Robin, gdzie powinieneś znaleźć jakieś medyczne zapasy (2).
Życzenie śmierci

Zleceniodawca: Carter
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 3000 PD, Rekin
Zabij Vargassa
![]() | ![]() |
Carter znajduje się w jednym z domków w osadzie (1) #1. Po wejściu do środka zastaniesz go opłakującego swoją zamordowaną żonę. Poprosi Cię abyś zemścił się za niego zabijając Vargassa - członka bandy Afrana. Na miejsce najlepiej wybrać się samochodem - znajdziesz go tuż przy wyjściu z wioski (2) #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce (3) przygotuj broń palną - czeka cię niewielka wymiana ognia. W pobliżu budynku stacji znajdziesz beczkę #1, która możesz zestrzelić (drugą znajdziesz na dachu). Nim wejdziesz do środka warto przejść z drugiej strony, gdzie znajdziesz jedno niezabezpieczone okno #2 - będziesz w stanie załatwić dwóch żołnierzy.
![]() | ![]() |
Wyważ drzwi do stacji nadawczej i wejdź do środka. Vargass chowa się za szafkami #1 - możesz rzucić tam koktajl mołotowa bądź granat zważywszy na fakt, że nie ma jak uciec. Kiedy ten padnie powróć do Cartera (1) #2 i przekaż mu, że załatwiłeś mordercę.