Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rzeźnik z Banoi

Zleceniodawca: Angel - Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Angel

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 3000 PD, Zguba zeda

Powstrzymaj Rzeźnika z Banoi, który terroryzuje więzienie

1 - Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Angel stoi tuż przy podwójnych drzwiach wejściowych do stołówki (1) #1 - Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Angel stoi tuż przy podwójnych drzwiach wejściowych do stołówki (1) #1. Opowie ci o pewnym rzeźniku z Banoi, który wymordował cała swoją rodzinę gdy był jeszcze dzieckiem. Jeśli uda Ci się pokonać tego szaleńca, zdobędziesz szacunek wielu więźniów. Opuść stołówkę i udaj się tam skąd początkowo przyszedłeś (2) #2.

2 - Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Przejdź przez bramkę i idź cały czas prosto w kierunku miejsca, gdzie rezyduje Rzeźnik (3) - Rzeźnik z Banoi | Akt 4 - zadania poboczne w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Przejdź przez bramkę i idź cały czas prosto w kierunku miejsca, gdzie rezyduje Rzeźnik (3). Po wstępnym przedstawieniu się #1, po chwili otworzą się drzwi do pomieszczenia. Walka z Rzeźnikiem do łatwych nie należy #2. Przeciwnik szarżuje na ciebie wymachując maczetą niemal nieprzerwanie. Jednak co jakiś czas robi sobie bardzo krótkie "przerwy" - jest to moment, który powinieneś wykorzystać na zadanie kontrataku. Warto również miotać w niego bronią bądź po prostu użyć trybu furii. Nie zapomnij przeszukać pomieszczenia - znajdziesz tam bardzo dobrą broń! Powróć do Angela (1), który zdziwiony Twoim dokonaniem wręczy Ci nagrodę.