Undead Parish (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Tutaj wspinamy się na górę schodami - na szczycie uwalniamy więźnia (Knight Lautrec of Carim).
Jesteśmy gotowi, aby spróbować walki z gargulcami na dachu. Wejście na arenę jest w prawej tylnej części kościoła. Trzeba wspiąć się po dwóch drabinach i przejść przez mgłę.
Po walce z gargulcami przebiegamy na drugą stronę dachu i wchodzimy do wieży.
Wspinamy się na szczyt po drabinach.
Na górze aktywujemy przełącznik, aby zabić w dzwon.
Otrzymamy Homeward Bone - kość pozwalającą na powrót do ostatniego ogniska. Nie używamy jej jednak - zamiast tego, schodzimy z powrotem na dół wieży, aby poznać lokalnego kupca - Oswalda. Zapoznajemy się z jego ofertą - ma on między innymi Purging Stone, kamienie usuwającą klątwę (mogą przydać się później).
Po zabiciu gargulca warto wydać dusze na podniesienie poziomu. Możemy wrócić do najbliższego ogniska (Firelink Shrine) lub odkryć nowe (droga nie będzie zbyt trudna. Udajemy się w jego stronę ostatnim wyjściem z kościoła (naprzeciwko wind). Na zewnątrz trzeba zabić trzech wrogów (w tym jednego strzelca).
Biegniemy dalej długim przejściem pomiędzy kolumnami.
Schodzimy na dół schodami [1] i poziom niżej rozpalamy ogień. [2]
Z tego miejsca można ruszyć w dwie nowe strony. Boczne wyjście prowadzi do Sen's Fortress - lokacja będzie otwarta dopiero po uderzeniu w dwa dzwony.
Poniżej znajdziemy kowala Andrei. U niego warto kupić kilka przedmiotów (Weapon Smithbox, Armor Smithbox, Repairbox). Kowal może też ulepszać bronie. Ważnym przedmiotem jest Crest of Artorias za 20 tysięcy dusz - przedmiot jest drogi, ale oferuje duży skrót w Darkroot Garden.
Do samego Darkroot Garden zejdziemy idąc w dół wyjściem z komnaty Andrei. Uwaga - na drodze stoi Titanite Demon. W pierwszej kolejności warto odwiedzić Depths, a Darkroot zostawić na później!