Sen's Fortress (1) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Sen's Fortress
Do Sen's Fortress dojdziemy z ogniska znajdującego się nad kowalem Andrei (Undead Parish). Żeby jednak móc wejść do tego niebezpiecznego miejsca, musimy zabić w dwa dzwony - jeden z nich znajdował się w Undead Parish, a drugi w Blighttown/Quelaag's Domain. W tej lokacji warto mieć sporo strzał i zwiększyć liczbę Estus Flask w pobliskim ognisku.
Zaraz po wejściu do fortecy uskakujemy w prawo - ze schodów wylecą 3-4 strzałki.
Po chwili wybiegną dwaj przeciwnicy - jaszczury z tarczami i mieczami. Walczymy z nimi w standardowy sposób: blokując ciosy i kontratakując.
Trafimy do pomieszczenia z wahadłami.
Po drugiej stronie mostu z wahadłami czai się przeciwnik. Możemy zwabić go strzałą, aby podbiegł i wpadł w pułapkę. Jeśli przejdzie, dobijamy go.
Teraz przebiegamy pomiędzy wahadłami. Po koniec trzeba przebiec na raz przez dwie pułapki.
Zatrzymujemy się dopiero po mostem, gdyż w innym miejscu trafi nad atak jaszczura-maga.
UWAGA - w tym miejscu można przejść do specjalnej i opcjonalnej części lokacji. Zauważmy, że pod pierwszym mostem z wahadłami jest Titanite Demon. Możemy zeskoczyć do niego bezpośrednio lub na nieco wyższą platformę z dwoma jaszczurami-magami. Na dole musimy jednak zmierzyć się ze wspomnianym demonem w błocie - przydaje się więc pierścień Rusty, który umożliwia bieganie w takich warunkach. W dolnej części lokacji znajduje się kilku Titanite Demonów oraz parę przedmiotów.
Boczne wyjście koło pierwszego Titanite Demona prowadzi do drabiny. Wchodząc nią zbierzemy przedmiot leżący na poręczy. W tym miejscu można tez odkryć sekretne przejście - to ściana obok przedmiotu.
Za sekretnym przejściem jest jeszcze jedna drabina w górę. Wchodząc nią dojdziemy do tytana, który otworzył bramę do Sen's Fortress. Oczywiście można zabić go dla dusz.
Po tym małym skrócie dla odważnych, wracamy do właściwego opisu przejścia. Wchodzimy po schodach na wyższy most z kolejnymi wahadłami.
Po jego przeciwległej stronie jest mag, który wcześniej do nas strzelał. Dostanie się do niego jest trudne przez wahadła. Najlepiej więc zabić go z łuku zza lewej kolumny przed mostem.
Żeby przebiec przez te wahadła trzeba przez nie przeskoczyć - możemy zatrzymać się pośrodku. W pomieszczeniu za mostem zobaczymy skrzynię - szybko uskakujemy w prawo, gdyż nad nią z otworu w ścianie zostaną wystrzelone strzałki. Gdy pułapka wyłączy się, zabieramy przedmiot.
W następnym pomieszczeniu zobaczymy kilka klatek i śpiącego jaszczura pod ścianą. Nie atakujemy go.
Idziemy na wprost do wyjścia. Będąc blisko powinniśmy zobaczyć jaszczura i... wielką kulę, która spada na niego z boku. Zabijamy potwora, jeśli przeżył uderzenie. Sama kula powraca w to miejsce dopóki nie zmienimy jej biegu, więc będziemy musieli ją ominąć.