Depths (2) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Teraz skręcamy w stronę widocznego przejścia.
W środku ratujemy NPC Laurentiusa z beczki.
Biegniemy w przeciwną stronę i otwieramy drzwi. Schodzimy w dół. Będąc znowu w wodzie, zobaczymy przedmiot po lewej. NIE BIERZEMY GO! Najpierw trzeba zestrzelić szlam podwieszony pod sufitem. W innym przypadku, wróg spadnie nam na głowę.
Podobny patent musimy zastosować w następnym korytarzu z zombie dzierżącym pochodnię. Zanim przejdziemy, strącamy z sufitu wszystkie gluty i zabijamy je.
Na końcu korytarza są zamknięte drzwi - warto je zapamiętać. Po drugiej stronie jest ognisko do rozpalenia. Klucz do drzwi znajdziemy za moment.
Schodzimy w dół odnogą w lewo. Na dole niszczymy skrzynie. [1] Za kratami zobaczymy gigantycznego szczura - jeśli mamy duży zapas strzał, możemy zabić go przez kraty! [2]
Szczur-gigant nie żyje? Za skrzyniami, które rozwaliliśmy jest zejście po drabinie. Na razie zostawiamy je i idziemy korytarzem na wprost.
Po drugiej stronie trafimy na sporo szczurów po prawej - zabijamy je i bierzemy Greataxe.
Podążamy dalej korytarzem - w pewnym momencie wyskoczy na nas szczur z pudła.
Kawałek dalej jest zejście w dół. Za rogiem czają się kolejne szczury - zwabiamy je łukiem i pojedynczo wybijamy.
Po zabiciu szczurów, schodzimy i skręcamy w lewo - przy kracie leży przedmiot: Sewer Chamber Key. Za jego pomocą otworzymy zamknięte drzwi i otworzymy sobie drogę do ogniska.
Wracamy do zamkniętych drzwi, otwieramy je i przedostajemy się do ogniska.
Po zapewnieniu sobie dostępu do ognia, możemy kontynuować podróż przez kanały. Wracamy do miejsca, gdzie znaleźliśmy klucz i tym razem przechodzimy przejściem ukrytym pod schodami.
Ignorujemy odnogę w prawo w tunelu [1] i biegniemy na wprost. Za zakrętem przechodzimy pzez mgłę. [2]
Po drugiej stronie trafimy na kilka szczurów i maga Channelera. Prowokujemy ich do podejścia i pojedynczo zabijamy.