Bonus- Painted World of Ariamis (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
W jednej z bocznych odnóg kompleksu tuneli trafimy na schody do góry. [1] Na górze jest toksyczny mutant - zabijając go zyskamy czar Pyromancy: Fire Surge. [2]
Kolejne pomieszczenie w labiryncie to wyjście z powrotem na plac z Phalanxami.
Zanim skorzystamy z klucza Annex, wspinamy się na pobliski mur, aby zebrać Ring of Sacrafice.
Szukamy bocznych drzwi za ołtarzem - otworzymy je Annex Key.
Wchodzimy po schodach i udajemy się w stronę, z której nadbiegnie mutant. Zabijamy go.
Na końcu tej odnogi schodzimy w lewo przez przejście.
Walczymy z kolejnymi mutantami. Powinny pojawić się także dwa "kruki".
Gdy oczyścimy teren, zabieramy przedmiot - Dark Ember - trzymany przez skamieniałą postać.
Wracamu do punktu wyjścia i tym razem wspinamy się na szczyt wieży. Czeka tam na nas mutant pyromancer. [1] W zaułku za dziurą w podłodze znajdziemy Mask of Velka i zestaw zbroi Black Cleric. [2]
Na schodkach powyżej podniesiemy też cud Vow of Silence. Tutaj zaatakują nas dwa "kruki".
Ostatni skarb - Velka's Rapier - znajdziemy za deskami przy zejściu schodami na plac (stąd przyszliśmy).
Po zdobyciu wszystkich skarbów, wracamy na plac z Phalanxami i udajemy się przez drzwi, które otworzyliśmy kołowrotkiem w podziemiach.
Na drodze spotkamy łuczników i wojowników czających się w zaułkach po bokach. [1] W drugiej części mostu, z tyłu pojawią się też kolejne zombie. [2]
Na końcu mostu czyha jeszcze jeden oponent - wielki rycerz z tarczą. Ta wersja przeciwnika jest dość szybka i zadaje potężne ciosy. Staramy się wyprowadzić go w bezpieczne miejsce (dalsza część mostu jest częściowo zniszczona) i tutaj atakować go od tyłu. Cały czas okrążamy rycerza, aby uniknąć jego ataków.
Wchodzimy na arenę z Crossbreed Priscilla. Przeciwniczkę można zaatakować lub ominąć.
Przed wyjściem z lokacji (trzeba zeskoczyć z pomostu na końcu), zbieramy zbroję Xanthous.