Lost Izalith (2) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Na szczycie schodów znajduje się dziwaczna bestia (chodząca ośmiornica?)- zwabiamy ją strzałami. [1] W walce z nią zachowujemy ostrożność: stojąc za długo blisko jej macek, narażamy się na połknięcie, co może skończyć się śmiercią. [2]
Wbiegamy na górę schodami i przechodzimy przez małe pomieszczenie w prawo. [1] Wyjdziemy na kolejny obszar z trzema drogami. [2]
Najpierw udajemy się w prawo. [1] Schodzimy po pnączu na niższą wieżę. Tutaj znajdziemy 2 statuetki oraz dwa przedmioty: duszę i Rare Ring of Sacrafice (na zewnętrznej części ściany, trzeba się delikatnie opuścić na konar). [2]
Wracamy do punktu wyjścia i wchodzimy schodami po lewej. [1] Na szczycie spotkamy groźnego przeciwnika - maga. [2] Czarodziej dysponuje atakami obszarowymi (wszystko zaczyna płonąć) oraz "miotaczem ognia" (w stylu statuetek, od których jest jednak znacznie szybszy).
Zanim zainteresujemy się dużym, zamglonym przejściem [1] idziemy na wprost. Po skręcie w prawo trafimy na kolejnego potwora z mackami. [2] Za nim jest skrzynia z czarem Chaos Firewhip.
Teraz możemy zajrzeć do dolnej części lokacji - schodzimy tam po pnączu. Uwaga na posągi - będzie ich sporo.
Na dole wybijamy kolejne posągi i skręcamy do tunelu, w którym widać przedmiot. [1] Podłoga zapadnie się. [2]
Szukamy rycerza-cebuli. [1] Po krótkiej rozmowie, postać powinna ruszyć do ataku na mackowe potwory. Podążamy za nią i próbujemy ją uratować. [2]
W wodzie zostaniemy zatruci i spowolnieni - warto ubrać tu pierścień Rusted Iron Ring (ułatwia chodzenie w mule). Zabijamy niedobitków [1] i omijamy dziury w ziemi. [2]
Za dziurą po prawej będzie wyjście na górę - schodami.
Kiedy przejdziemy za przeciwległą dziurą w ziemi, trafimy do długiego korytarza. [1] Idąc tędy także trafimy na schody, ale po drodze zgarniemy skarb ze skrzyni (w jednej z bocznych odnóg). [2]
Na górę wyjdziemy po jednym z pnączy.
Z tej części lokacji możemy przejść na długi most - przez jeden z bocznych budynków. [1] Na moście trafimy na Titanite Demon oraz złą wersję rycerza Solaire of Astoria. [2]
Titanite Demona możemy zabić na dwa sposoby - z bliska lub z półdystansu. Druga metoda jest bezpieczniejsza, ale powolna - wystarczy posyłać 1-2 strzały we wroga, pomiędzy jego czarami.
Na końcu mostu znajdziemy magiczne zwierze dające surowce (oczywiście zacznie przed nami uciekać). [1] A także wspomnianego Solaire of Astoria. [2] Rycerz nie jest szczególnie trudny - większość jego ciosów można zablokować. W zamian za zabicie go otrzymamy jego zbroję i tarczę. Jeśli zabijemy wszystkie robaki kręcące się tutaj, otrzymamy świecący hełm.
Po odwiedzeniu wszystkich zakamarków, przechodzimy przez zamglone przejście, aby zmierzyć się z The Bed of Chaos.