Darkroot Garden II | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Darkroot Garden II
Za kamiennym mostkiem nad rzeką prowadząca do wodospadu i jeziora z Hydrą, znajduje się legowisko trzech gigantycznych kotów - to opcjonalny miniboss.
Walcząc z kotami staramy się skupić na jednym z nich. [1] Najłatwiej atakować bestie po ich ataku, w którym turlają się na bohatera. Stanie przed pyskiem potworów nie jest najlepszym pomysłem: mogą złapać bohatera i trochę "przeżuć". [2]
Dobrą taktyką jest wycofanie się w stronę mostu, pomiędzy drzewa - koty wtedy stracą rezon i będą się wycofywać do swojego legowiska, co da nam szansę na łatwy atak. Dobrą bronią na tego przeciwnika jest Lightning Spear.
Po walce z minibossem - kotami możemy udać się w dwie strony. Do wcześniejszej części lokacji, [1] lub dalej, za legowisko bestii. Idąc w drugą stronę powinniśmy zobaczyć w oddali wejście na arenę z bossem Sif. [2]
Sprawdźmy najpierw co znajduje się wcześniej - kolejna połać lasu. [1] Tutaj trzeba uważać na enty - będzie ich sporo, w dodatku w groźniejszej wersji. [2]
Idąc dalej tą drogą trafimy na bardzo silnych przeciwników i ruiny zakonu. [1] W nich będzie urzędował kot - powiernik Forest Hunter Covenant. [2]
W pewnej części tej lokacji trafimy też na schodki w górę i zamknięte przejście - to drzwi, które widzieliśmy wcześniej (przed walką z Moonlight Butterfly). Można je otworzyć tylko od drugiej strony za pomocą Cresta, który kupimy u kowala.
Wracamy za legowisko kotów. W tej części trafimy na dziwny lud grzybów - małe jednostki zignorują bohatera i warto dać im spokój. [1] W głębi lasu znajdziemy jednak jeziorko z dwoma gigantycznymi grzybami, chroniącymi skrzyni z Enchanted Ember. [2]
W walce z grzybami rodzicami (bo zakładamy, że pragniesz zdobyć Enchanted Ember), wystarczy prowokować je do ataku, wycofywać się i uderzać po ich nietrafionym ciosie. Uwaga: grzyby mają duży zasięg (wbrew pozorom!) i czasami wyprowadzają dwa uderzenia pod rząd. Ich ciosy są mordercze, jeśli trafią!
Wybijamy dwa duże grzyby [1] i zgarniamy skarb. [2]
Od tej strony także można dojść do wspomnianego wcześniej zrujnowanego klasztoru z kotem. [1] Koniecznie zaglądamy za budynek - w skrzyni znajduje się Stone Armor. [2]
Po zwiedzeniu całej lokacji możemy udać się w kierunku dużego, zamglonego przejścia. [1] Prowadzi do niego mostek z kamienia. [2] Tutaj zmierzymy się z bossem Great Grey Wolf Sif.