Undead Parish (2) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Zabijamy przeciwnika przy bramie [1] i podnosimy Basement Key. [2] To ważny klucz, który otworzy przejście do Depths (wejście jest na moście, gdzie spotkaliśmy smoka i rycerza Solaire).
Używamy dźwigni, aby otworzyć bramę i utworzyć skrót między lokacjami. W okolicy bramy leży też halabarda.
Podchodzimy do wejścia do kościoła - musimy uważać, gdyż szybko zaatakuje nas nowy typ rycerza. [1] W walce z nim blokujemy jego ataki i kontratakujemy gdy zostanie wytrącony z równowagi. Alternatywą jest parowanie jego ciosów. W kościele znajduje się dwóch takich rycerzy i jeden posiadacz rapiera - wyciągamy ich pojedynczo i zabijamy. [2]
Przed kościelnym ołtarzem stoi potężny wojownik z dużą tarczą. Nie biegniemy walczyć z nim od razu! Na górnym poziomie komnaty czai się bowiem mag (a dokładniej u góry za nami).
Jest możliwe zwabienie maga na dół - wystarczy podejść do pierwszych ławek przed ołtarzem (jak na obrazku powyżej) i wycofać się. W ten sposób możemy wyciągnąć czarodzieja do tyłu i spokojnie zabić, robiąc uniki przed jego czarami i atakami. Mag nie odrodzi się po śmierci.
Czas zająć się czarnym rycerzem. Przeciwnik ma wielką tarczę i maczugę, ale jest dość powolny. Musimy nauczyć się jego ruchów. Najlepszym momentem na kontratak jest chwilą po tym, jak przeciwnik uderzy bronią w ziemię. W walce z nim uskakujemy przed atakami i krążymy dokoła niego.
Po wygranej bitwie zbieramy Fire Keeper Soul z ołtarza.
W bocznej nawie świątyni znajdziemy dwie windy oraz schody do góry. Schody prowadzą do Bell Gargoyles, a winda jest skrótem do Firelink Shrine. Korzystamy z niej i zjeżdżamy na dół. Będąc w Firelink Shrine możemy wykorzystać nowo zdobytą Fire Keeper Soul do ulepszenia Estus Flask - wystarczy poprosić o to niemą kobietę siedzącą w celi nieopodal ogniska.
Wracamy do kościoła i jeśli jesteśmy gotowi, podążamy na górę schodami. Patroluje je kolejny rycerz z rapierem.
Na górze trafimy na hordę zombie - mimo, że są one słabe, mogą zabić postać. Eliminujemy ich ostrożnie, w razie konieczności cofając się.
Po przeciwległej stronie ołtarza jest przejście w górę, również ochraniane przez rycerza.
Na górze możemy rozwalić zwłoki w "beczce", aby podnieść Humanity.
Na końcu kościoła znajdziemy też ukryte przejście - wystarczy rozwalić deski.