Blighttown (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
U góry przebiegamy po platformach do wnętrza "budynku".
W środku zabijamy ghoula i zjeżdżamy windą na dół. Z tego miejsca możemy zabić robaka bez ryzyka (od tyłu).
Jeśli ubiliśmy robala wcześniej, nie musimy wchodzić na drabinę po prawej (pamiętamy jednak aby zabrać przedmiot, który z niego wypadnie - czar Pyromancy: Power Within)l. Zamiast tego, możemy zejść równią pochyłą. Uwaga! Na dole czai się barbarzyńca z maczugą! To trudna walka, gdyż nie możemy wejść do tunelu - w środku czeka kolejny ghoul. Najlepiej więc próbować wywabić wroga na górę, a w razie sytuacji podbramkowej, ratować się wspinaczką na drabinę (duży przeciwnik nie może wejść za nami).
Po zabiciu obu wrogów, wbiegamy do tunelu.
Po drugiej stronie schodzimy po drabinie [1] i przechodzimy przez mgłę. [2]
Przed przejściem przez mgłę, możemy zeskoczyć na platformę poniżej, aby zebrać Whip. Z miejsca poniżej będzie dało się dostać z powrotem na górę.
Za mgłą schodzimy po dwóch drabinach. Uwaga! W tej okolicy będą atakowały nas po dwa komary - potwory nadlatują znad bagien i pojawiają się w nieskończoność.
Podążamy dalej po drewnianych kładkach - trafimy na nowego wroga: Cragspidera. Biegniemy na niego i szybko zabijamy go, zanim zdąży zaatakować.
Dotrzemy do kolejnych platfom i drabin - schodzimy na dół.
Monitorujemy otoczenie - w okolicy czai się kolejny posiadacz plujki i toksycznych strzałek. Znajdziemy go na końcu długiego pomostu koło gigantycznego korzenia.
Nieopodal tego przeciwnika, za drewnianą przegrodą, znajduje się zestaw Wanderer i Falchion.