Sen's Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Przestawiamy maszynę tak aby głaz spadł do korytarza, z którego właśnie przyszliśmy.
Kamień trafi w drzemiącego jaszczura i rozwali ścianę za nim.
W środku znajdują się dwie zamknięte klatki - w jednej z nich jest NPC Big Hat Logan. Klatkę otworzymy za pomocą Master Key lub Cage Key (klucz znajdziemy w późniejszej części lokacji).
Jeszcze raz wracamy do pomieszczenia, w którym są ładowane kule. Tym razem udajemy się małym bocznym korytarzem (do którego głaz nie ma jak wpaść). Uważamy na pułapkę - pośrodku przejścia jest przycisk, przebiegamy szybko i uskakujemy.
Za pułapką skręcamy w lewo i idziemy aż do kolejnego zestawu wahadłowego. Tym razem musimy przebiec przez wszystkie na raz - rozpędzamy się w momencie gdy wahadła "wychodzą" z pozycji centralnej na boczne (a więc nie kiedy są już po bokach).
Po drugiej stronie rozprawiamy się z jaszczurem z prawej.
Przeciwległe skrzydło tego poziomu zawiera schody na górę - na ich szczycie czeka mag. Zwabiamy go i zabijamy. Zanim wejdziemy na górę, zwiedzamy dolną część korytarza. Trafimy to na następnego potwora pilnującego surowców.
Piętro wyżej dojdziemy do kolejnej pułapki z wahadłami. Zanim podejmiemy się przeprawy przez nią, zabijamy z łuku maga stojącego po lewej. Wychylamy się zza ściany i strzelamy raz lub dwa, po czym chowamy się, aby ominąć jego atak błyskawicą.
Gdy wyeliminujemy obstawę, podchodzimy powoli do wahadeł. To najtrudniejszy moment, który można łatwo przejść w prosty sposób. Stajemy przed pierwszą parą pułapek i czekamy, gdy się rozchylą. Szybko przeskakujemy do przodu i zatrzymujemy się przed drugą parą. Wykonujemy czynność ponownie.
Przy schodach musimy uważać na dwie kamienne płyty w podłodze - aktywują pułapkę.
Wchodzimy po schodach i przechodzimy przez mgłę.
Wyjdziemy na zewnątrz - z tego miejsca prowadzą dwie drogi. Najpierw idziemy schodami w dół.
Trafimy na rycerza - walczyliśmy z podobnymi potworami w Undead Parish.
Schodzimy na sam dół i zabijamy kolejnego rycerza, który bronił skrzyni. W niej znajdziemy Flame Stoneplate Ring, który przyda się już za moment.
Wracamy na górę i wchodzimy wyżej schodami. [1] Zatrzymujemy się w ich połowie - na górę zostanie zrzucona ognista bomba. Tak, ubieramy Flame Stoneplate Ring. [2]
Musimy wyczekać na moment, gdy ogień dogaśnie po jednej z bomb i szybko przebiec na drugą stronę na schody - tam zatrzymujemy się pod ścianą.