Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sen's Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Przestawiamy maszynę tak aby głaz spadł do korytarza, z którego właśnie przyszliśmy.

Kamień trafi w drzemiącego jaszczura i rozwali ścianę za nim - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Kamień trafi w drzemiącego jaszczura i rozwali ścianę za nim.

W środku znajdują się dwie zamknięte klatki - w jednej z nich jest NPC Big Hat Logan - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

W środku znajdują się dwie zamknięte klatki - w jednej z nich jest NPC Big Hat Logan. Klatkę otworzymy za pomocą Master Key lub Cage Key (klucz znajdziemy w późniejszej części lokacji).

Jeszcze raz wracamy do pomieszczenia, w którym są ładowane kule - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Jeszcze raz wracamy do pomieszczenia, w którym są ładowane kule. Tym razem udajemy się małym bocznym korytarzem (do którego głaz nie ma jak wpaść). Uważamy na pułapkę - pośrodku przejścia jest przycisk, przebiegamy szybko i uskakujemy.

Za pułapką skręcamy w lewo i idziemy aż do kolejnego zestawu wahadłowego - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Za pułapką skręcamy w lewo i idziemy aż do kolejnego zestawu wahadłowego. Tym razem musimy przebiec przez wszystkie na raz - rozpędzamy się w momencie gdy wahadła "wychodzą" z pozycji centralnej na boczne (a więc nie kiedy są już po bokach).

Po drugiej stronie rozprawiamy się z jaszczurem z prawej - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Po drugiej stronie rozprawiamy się z jaszczurem z prawej.

Przeciwległe skrzydło tego poziomu zawiera schody na górę - na ich szczycie czeka mag - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Przeciwległe skrzydło tego poziomu zawiera schody na górę - na ich szczycie czeka mag. Zwabiamy go i zabijamy. Zanim wejdziemy na górę, zwiedzamy dolną część korytarza. Trafimy to na następnego potwora pilnującego surowców.

Piętro wyżej dojdziemy do kolejnej pułapki z wahadłami - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Piętro wyżej dojdziemy do kolejnej pułapki z wahadłami. Zanim podejmiemy się przeprawy przez nią, zabijamy z łuku maga stojącego po lewej. Wychylamy się zza ściany i strzelamy raz lub dwa, po czym chowamy się, aby ominąć jego atak błyskawicą.

Gdy wyeliminujemy obstawę, podchodzimy powoli do wahadeł - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Gdy wyeliminujemy obstawę, podchodzimy powoli do wahadeł. To najtrudniejszy moment, który można łatwo przejść w prosty sposób. Stajemy przed pierwszą parą pułapek i czekamy, gdy się rozchylą. Szybko przeskakujemy do przodu i zatrzymujemy się przed drugą parą. Wykonujemy czynność ponownie.

Przy schodach musimy uważać na dwie kamienne płyty w podłodze - aktywują pułapkę - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Przy schodach musimy uważać na dwie kamienne płyty w podłodze - aktywują pułapkę.

Wchodzimy po schodach i przechodzimy przez mgłę - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wchodzimy po schodach i przechodzimy przez mgłę.

Wyjdziemy na zewnątrz - z tego miejsca prowadzą dwie drogi - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wyjdziemy na zewnątrz - z tego miejsca prowadzą dwie drogi. Najpierw idziemy schodami w dół.

Trafimy na rycerza - walczyliśmy z podobnymi potworami w Undead Parish - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Trafimy na rycerza - walczyliśmy z podobnymi potworami w Undead Parish.

Schodzimy na sam dół i zabijamy kolejnego rycerza, który bronił skrzyni - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Schodzimy na sam dół i zabijamy kolejnego rycerza, który bronił skrzyni. W niej znajdziemy Flame Stoneplate Ring, który przyda się już za moment.

1 - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
2 - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry
Wracamy na górę i wchodzimy wyżej schodami - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry

Wracamy na górę i wchodzimy wyżej schodami. [1] Zatrzymujemy się w ich połowie - na górę zostanie zrzucona ognista bomba. Tak, ubieramy Flame Stoneplate Ring. [2]

Musimy wyczekać na moment, gdy ogień dogaśnie po jednej z bomb i szybko przebiec na drugą stronę na schody - tam zatrzymujemy się pod ścianą.

3 - Sens Fortress (3) | Opis przejścia Dark Souls - Dark Souls - poradnik do gry