Anor Londo (6) | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Za kowalem jest skrzynia - możemy prześlizgnąć się do niej wzdłuż ściany i wziąć Hawk Ring.
Na zewnątrz komnaty kowala czają się gargulce.
Możemy tu otworzyć skrót - małą żelazną kratę.
Po wizycie u kowala możemy udać się do głównej części lokacji. Tutaj urzęduje dwóch wielkich rycerzy - walka z nimi wygląda na podobnej zasadzie jak wcześniej. Przed bitwą warto jednak zabić strzelca, który znajduje się na schodach od strony kowala.
Problem polega na tym, że w walce z dużymi rycerzami, prawdopodobnie oboje zainteresują się nami - w razie problemów uciekamy na schody.
Po walce otwieramy duże drzwi za pomocą przełącznika (to cenny skrót).
Gdy będziemy gotowi, przystępujemy do bitwy z bossem Ornstein & Smough.
Po zabiciu demonów wjeżdżamy na górę windą (obojętnie którą). [1] Zapalamy ognisko i przechodzimy przez drzwi. Rozmawiamy z królową. [2]
Królowa da nam niezwykle przydatny przedmiot - Lordvessel. Dzięki niemu możemy teleportować się między wybranymi ogniskami.