The Duke's Archives - Więzienie | Opis przejścia Dark Souls poradnik Dark Souls
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
The Duke's Archives - Więzienie
Po śmierci, pojawimy się w celi więziennej. Rozpalamy ogień. [1] Wybijamy potwory, które czają się w celi. [2]
Następnie atakujemy Jaszczura opierającego się o kraty po drugiej stronie i podnosimy klucz.
Po wyjściu z celi zobaczymy scenę, w której inny Jaszczur uruchomi pewien instrument. [1] Z dołu wypełzną ośmiornice. [2]
Ośmiernice są niebezpieczne w starciu bezpośrednim, ale mają pewną cechę - będą gnały przed siebie tylko, gdy nasza postać znajduje się na głównym korytarzy. [1] Można więc schronić się przed nimi w celi i z tej pozycji spokojnie je zabijać z łuku. Oczywiście w razie konieczności wychodzimy na zewnątrz, aby zwabić je bliżej. [2]
Po wybiciu najbliższych ośmiornic możemy udać się pod górę i wspiąć na drabinę. [1]
Drzwi do wyjścia będą zamknięte (klucz znajduje się na samym dole), ale z tego miejsca można przejść na drewnianą kładkę i zeskoczyć na platformę poniżej. [1] W celi znajdziemy zestaw Maiden oraz pierścień White Seance Ring. [2]
Po zebraniu przedmiotu biegniemy w dół, mając na uwadze ośmiornice (nowe mogą zainteresować się nami). Otwieramy kluczem jedną celę poniżej startowej [1] - w środku znajdziemy przeciwnika. [2]
Następna cela poniżej będzie zamknięta. Udajemy się więc do trzeciej w kolejności od celi startowej. [1] W środku można zeskoczyć z półki do niższej części więzienia. [2]
Tutaj zabijamy wroga i bierzemy kolejny klucz. Za jego pomocą możemy otworzyć także celę powyżej (znajdziemy w niej duszę).
Naszym następnym zadaniem jest dostanie się na kładkę z instrumentem, chronionym przez Jaszczury.
Na dole możemy zmierzyć się z ośmiornicami (musimy bardzo uważać, jeśli bestia nas pochwyci - zginiemy!) [1] lub zignorować je i wspiąć się na drabinę. [2]
U góry trzeba zachować maksymalną ostrożność - patefonu broni dwóch wojowników i mag.
Po zabiciu obstawy bierzemy klucz do drzwi na samej górze tej komnaty (ze skrzyni) [1] i wyłączamy muzykę, aby uspokoić ośmiornice. [2]
Alternatywnie możemy wybić wszystkie ośmiornice, aby dostać się do ich pomieszczenia. Najłatwiej zrobić to przy pomocy łuku z odległości. [1] Z dwóch przeciwników tego typu wypadną cuda Bountiful Sunlight oraz Soothing Sunlight. Kratę w pomieszczeniu bestii otworzymy kluczem, który znajdziemy później koło wejścia do Crystal Cave (trzeba będzie więc wrócić). [2]
Wychodzimy przez drzwi u góry.