[Solucja] The Marsh Refinery cz.8 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Otwórz drzwi, nad którymi widnieje tabliczka Chemical Storage - Main Access. Po krótkim spacerze dotrzesz do metalowych drzwi, zablokowanych ryglem (#233). Przekroczywszy próg natychmiast zamknij drzwi (atakujący Cię wróg zostanie powstrzymany na chwilę) i biegnij w głąb korytarza (#234). Na jego końcu zobaczysz kolejne wrota. Otwórz je, przejdź przez próg i zamknij drzwi za sobą. Ile sił w nogach pędź przed siebie. Po skorzystaniu z klatki schodowej, będziesz bezpieczny.
Znalazłeś się w znanej Ci już części rafinerii. Po prawej stronie masz punkt zapisu stanu gry, z którego oczywiście skorzystaj. Zamiast ewakuować się tą samą drogą, którą niegdyś tu przybyłeś, podejdź do drabiny (#235) znajdującej się pod ścianą. Wdrap się na górę i wejdź do kanału wentylacyjnego (#236). W środku posuwaj się cały czas naprzód, nie zwalniając kroku. Potwór będzie próbował zgnieść rurę, ale bez większych problemów zdążysz uciec.
Po opuszczeniu tunelu znajdziesz się w hucie. Idź przed siebie, skorzystaj z drzwi i wdrap się na kolejną drabinę (#237). Wychodząc na szczyt uważaj na silnie żrącą substancję, którą oblepione są podłoga i ściany. Znajdziesz tu wejście do kanału wentylacyjnego (#238). Zostaniesz w nim ponownie zaatakowany, ale nie przejmuj się poczynaniami stwora. Konsekwentnie posuwaj się naprzód. Po wyjściu z tunelu znajdziesz się w pomieszczeniu z windą (#239).
Zejdź ze skrzyń, dostań się do windy i wciśnij przycisk. Po krótkiej jeździe kabina zacznie się trząść. Poczekaj, aż na panelu zaświeci się pomarańczowy przycisk. Wciśnij go. Po awaryjnym otwarciu drzwi, wskocz na skrzynie (#240) i stamtąd przedostań się do hali.
Po krótkim przerywniku filmowym Hoover rozkaże zbadać najniżej położoną część kompleksu. Z racji tego, że nie posiadasz przy sobie żadnych środków zagłady, agent wręczy Ci pistolet. Biegnij na drugi koniec hali i skieruj się na piętro po zlokalizowanych tutaj schodach (#241).
Pamiętasz gdzie zapisywałeś stan gry przed pierwszym wejściem do windy? Podejdź do małego składziku, zachowaj swoje aktualne dokonania i wciśnij przycisk otwierający klapę (#242) dla serwisu technicznego. Wejdź do ciasnego tunelu i zatrzymaj się po wejściu do szybu.