[Solucja] A Dangerous Voyage cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Morze się uspokoi, ale za chwilę znów zrobi się gorąco. Wykorzystaj okazję i pędź do magazynu zapisać stan gry. Czym prędzej wracaj na pokład. Po krótkiej rozmowie dwóch oficerów, na pokładzie wręcz zaroi się od wrogów. Marynarze każą wrócić do pokoju operacyjnego, co też niezwłocznie uczyń. Niestety, zamykane drzwi nie dadzą Wam zbyt wiele czasu. Oficerowie rozpoczną proces wycofywania się do pobliskiego lazaretu. Za każdym razem, kiedy ranny marynarz minie kolejne drzwi (#311), zamykaj je (musisz się przy tym spieszyć). Ostatni właz, ten od pokoju medycznego, nie tylko zatrzaśnij, ale również zarygluj bolcem.
Oficerowie otworzą właz z drugiej strony (#312). Trzymaj się blisko i gdy tylko wejdziecie do kolejnego korytarza, zamknij i zarygluj drzwi. Poczekaj cierpliwie, aż towarzysze zejdą po schodach. Na dole zobaczysz, jak jeden z marynarzy celuje do Twoich towarzyszy (#313). Wykorzystaj chwilę na eksplorację kabiny po prawej. Znajdziesz tu kilka przedmiotów oraz punkt zapisu stanu gry.
Zbliż się do towarzyszy - celującego do Was marynarza zlikwiduje potwór, ale chwilę potem sam zostanie zabity. Idź do przodu i obróć się w lewo. Zakręć zawór (#314) a dalsza droga będzie stać otworem. Po krótkim spacerze przez maszynownię, znajdziecie się tuż obok pokoju kapitana. Ten ostatni popełni samobójstwo, musisz znaleźć inną drogą do jego kajuty.
Obróć się w lewo, zauważysz dziurę w podłodze (#315). Skorzystaj z niej, aby zejść do maszynowni. Tutaj czekają na Ciebie dwa szyby wentylacyjne (#316). Wybierz ten po prawej i dostań się z jego pomocą do kapitańskiej kabiny. Podnieś rewolwer, pozbieraj amunicję i przede wszystkim weź klucz (#317). Odrygluj drzwi i otwórz znajdującą się naprzeciwko zbrojownię.
W środku leży sporo amunicji, laska dynamitu oraz karabin maszynowy. Kilka sekund później do zbrojowni wpadną dwa stwory. Załatw ich przy pomocy zdobytego przed momentem Thompsona i opuść ten pokój. Po raz kolejny skorzystaj z dziury w podłodze, aby dostać się w pobliże wentylatorów. Tym razem wybierz ten po lewej. Kiedy doczołgasz się do wiatraka, umieść tam laskę dynamitu. Szybko wycofaj się i poczekaj na wybuch, następnie wróć się i przejdź na drugą stronę. Podnieś łom i zapisz stan gry (#318).