[Solucja] The Air-Filled Tunnels cz.4 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Zabij wszystkich wrogów i ruszaj przed siebie. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do zamkniętych drzwi (#391). Po obu stronach zauważysz małe dziury, które pozwolą Ci atakować wroga bez obaw, że zostaniesz trafiony. Gdy załatwisz wrogów, odrygluj i otwórz wrota.
Powinieneś skręcić w prawo, ale zanim to uczynisz, zejdź prosto w dół do małego pomieszczenia (#392), aby zabrać apteczkę. Wróć się do drzwi i podążaj naprzód we wskazanym wcześniej kierunku. Idź cały czas przed siebie zabijając kolejnych wrogów.
W końcu zauważysz małą odnogę po prawej stronie korytarza (#393). Wejdź do jaskini i otwórz znajdujące się na jej końcu drzwi. Trafiłeś do laboratorium. Weź apteczkę z półki i pozbieraj amunicję. Na stole leży pojemnik z zieloną substancją (#394), służącą do niszczenia roślin a także dziennik. W głębi pomieszczenia znajdziesz natomiast człowieka (#395), będącego żywym dowodem na prowadzenie przez Marshów eksperymentów z ludźmi. Po krótkiej rozmowie wyjawi on, że do świątyni można się dostać za pośrednictwem tajnego przejścia.
Zapisz stan gry i otwórz zlokalizowane tuż obok drzwi. Znajdziesz się na terenie więzienia (#396). Zacznij od eksterminacji stojącego przed Tobą strażnika. Jeśli podejdziesz do krawędzi półki, zobaczysz, że właściwe cele (m.in. ta, w której pobyt zaliczyłeś) znajdują się na dole. Zabij patrolującego teren wartownika i obejdź całą salę dookoła, aby załatwić jeszcze jednego. Po lewej stronie znajduje się zejście na niższy poziom, ale na razie skręć w prawo. W małym pomieszczeniu znajdziesz apteczkę oraz bardzo groźną dla zdrowia winorośl (#397). Zapamiętaj to miejsce i wróć się do głównej sali.
Idź na dół (#398). Ze stołu zabierz wiadro oraz swoje rzeczy (#399), w tym bronie. Wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo. Na najbliższym skrzyżowaniu skieruj się w prawo (#400), zabijając przeciwnika pilnującego drzwi.
Drewniane wrota zamknięte są na rygiel. Odsuń go i spróbuj otworzyć drzwi. Pamiętasz potwora, którego zniszczyłeś przy pomocy miotacza ognia? Ten wygląda bardzo podobnie. Obróć się i idź w prawo. Dotrzesz do ściany z odsuwaną klapą (#401), która służy do podawania więźniowi jedzenia. Wsyp do środka zawartość wiadra i dorzuć niebieską roślinę. Wracaj do pustej już celi i zabierz apteczkę oraz leżący na ziemi młotek (#402).