Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Powtórz operację z kolejnymi pudłami i wejdź na deski leżące na podłodze (#253). Musisz przedrzeć się na drugą stronę, uważając aby nie dosięgła Cię następna macka. Nie jest to trudne, wystarczy odczekać na odpowiedni moment (gdy wrogie odnóże będzie u góry) i przeskoczyć. Skorzystaj z pobliskich drzwi.

Z podłogi zabierz klucz, a z szafki apteczkę (#254). Drzwi na wprost otworzą się, jeśli odbezpieczysz rygiel. Uczyń to i pędź na górę po schodach. Skręć w prawo, znów wylądujesz w olbrzymiej hali. Obróć się w lewo i podążaj naprzód. Znajdziesz tu drugi zawór (#255), nie posiada on jednak odpowiedniego pokrętła. Od czego jest jednak klucz. Użyj go na śrubie i wracaj do pierwszego zaworu.

1 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
2 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
3 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Ponownie odkręć go i zakręć, aby utorować sobie drogę przez platformę - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Ponownie odkręć go i zakręć, aby utorować sobie drogę przez platformę. Skręć w lewo i po raz kolejny skorzystaj z klucza na śrubie. Ostatni taki mechanizm jest koło drzwi. Kiedy uporasz się z tym zadaniem, skorzystaj z drzwi. Musisz pokonać całą trasę jeszcze raz. Tym razem martwa macka okaże się całkiem sprawna, ale nie stanowi ona większego problemu. Odczekaj na moment, w którym zacznie uderzać o podłogę, a później wskocz na skrzynię.

Przedrzyj się przez całą sekcję i wróć do olbrzymiej hali. Trzy zawory są już otwarte, pozostaje dokonać operacji odkręcenia ostatniego. Tu już nie musisz korzystać z klucza, gdyż pokrętło jest przecież na swoim miejscu. Gaz zacznie wypełniać pomieszczenie. Czym prędzej opuść halę, inaczej trucizna da Ci się we znaki. Wracaj do pomieszczenia, w którym widziałeś trzy olbrzymie włazy. Po drodze nikt nie będzie Cię niepokoił.

Podejdź do włazu oznaczonego jako C (#256). Wciśnij przycisk i nie ruszaj się z miejsca. Zwarcie spowoduje eksplozję. Olbrzymie drzwi zostaną zniszczone, podobnie zresztą jak całe pomieszczenie. Omiń rumowisko i znajdź drzwi (#257). Tutaj podążaj cały czas naprzód, aż dotrzesz do najstarszej części kompleksu (#258).

4 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
5 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
6 - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Posąg Cthulhu oddziałuje na Jacka negatywnie - jeśli poziom obłędu osiągnie maksimum, zginiesz - [Solucja] The Marsh Refinery cz.10 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Posąg Cthulhu oddziałuje na Jacka negatywnie - jeśli poziom obłędu osiągnie maksimum, zginiesz. Musisz się spieszyć. Zauważ, że w środkowej części pomieszczenia znajduje się mała kolumna z czerwonym klejnotem na szczycie (#259). Przesuń ją kilka kroków w kierunku drzwi, a potem skorzystaj z panelu umieszczonego obok statuy (#260). Z oczu Cthulhu zostanie wystrzelony promień, który odbije się od kryształu. Musisz tak ustawić kolumnę, aby wiązka trafiła w czerwony kamień, zlokalizowany tuż nad drzwiami (mniej więcej będzie to 3/4 odległości od posągu).

Po trafieniu w kamień, kolumna uwolni blokadę podtrzymująca klejnot. Gdy go zabierzesz, do środka wpadną agenci. Twój pobyt w rafinerii Marshów został zakończony.