[Solucja] The Marsh Refinery cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
The Marsh Refinery
Po bardzo długim przerywniku filmowym dowiesz się, że weźmiesz udział w zbrojnej akcji FBI przeciwko rodzinie Marshów. Czy chcesz tego czy nie, czeka Cię ciężka przeprawa. Wszystkie Twoje przedmioty pozostały w Twoim inwentarzu, ale zniknęły bronie. Do ręki dostaniesz tylko i wyłącznie pistolet - no cóż, na razie musi wystarczyć.
Poczekaj na uderzenie agentów i gdy zrobi się bardzo gorąco, wyskocz z pojazdu. Korzystając z osłony, dostań się w pobliże Hoovera, okrążając samochód z lewej strony. Po krótkiej rozmowie otrzymasz ryzykowne zadanie - unicestwienie przeciwnika, który nieprzerwanie pruje z karabinu maszynowego. Spójrz w prawo, a zobaczysz stertę skrzyń (#159). Przebiegnij na drugą stronę i obejdź dookoła pudła. Teraz będziesz mieć przed sobą dwóch agentów (#160). Musisz ponownie przedrzeć się przez drogę, która wciąż znajduje się pod ciężkim ostrzałem. Dobrze byłoby, abyś w trakcie tej operacji nie oberwał zbytnio. Jeśli mimo to przeciwnik zada Ci rany, opatrz je.
W miejscu, w którym aktualnie się znajdujesz, jest przejście (#161), ale żeby móc z niego skorzystać, musisz się schylić. Po krótkiej wędrówce jedyną dostępną drogą, dotrzesz do magazynu. Wejdź po schodach i otwórz drzwi. Zajętego ostrzałem przeciwnika (#162) traf w głowę - resztę załatwią agenci.
W sali zrobi się tłoczno. Podejdź do Hoovera i poczekaj, aż agenci przebiją się do recepcji. Idź posłusznie za głównodowodzącym operacją. W pierwszym pomieszczeniu będziesz mógł wziąć strzelbę i naboje (#163), a w drugim amunicję do karabinu oraz nową broń (#164 - jest ukryta za drzwiami, dlatego odwróć się, aby ją dojrzeć). Biegnij przed siebie. Na drugim końcu olbrzymiej hali (#165) zobaczysz Hoovera, który zastrzeli rannego agenta.
Winda jest zepsuta, ktoś musi ją naprawić. Oczywiście zadanie to spadnie na Twoje barki. Obróć się w lewo i gnaj naprzód. Skorzystaj z klatki schodowej (#166) i ostrożnie zejdź w dół.
Zanim przejdziemy do dalszej części tego rozwiązania, drobna uwaga. W rafinerii pracuje spora liczba mieszkańców Innsmouth. Wszyscy posiadają broń palną - od pistoletów po karabiny maszynowe. Podczas wędrówki musisz nieustannie mieć się na baczności. Nawet kiedy wydaje Ci się, że oczyściłeś już okolicę z wrogów, zachowaj ostrożność. Przeciwnicy będą pojawiać się bez względu na Twoje poczynania. Nie daj się zaskoczyć.
Pierwszego wroga będziesz mógł zabić tuż po przekroczeniu bramy, kręci się on po lewej stronie korytarza (#167). Jeśli pobiegniesz w tamtą stronę, znajdziesz amunicję do Colta. Z racji tego, że to ślepy zaułek, musisz się wrócić i iść dalej przed siebie.