[Solucja] The Marsh Refinery cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
The Marsh Refinery
Po bardzo długim przerywniku filmowym dowiesz się, że weźmiesz udział w zbrojnej akcji FBI przeciwko rodzinie Marshów. Czy chcesz tego czy nie, czeka Cię ciężka przeprawa. Wszystkie Twoje przedmioty pozostały w Twoim inwentarzu, ale zniknęły bronie. Do ręki dostaniesz tylko i wyłącznie pistolet - no cóż, na razie musi wystarczyć.
Poczekaj na uderzenie agentów i gdy zrobi się bardzo gorąco, wyskocz z pojazdu. Korzystając z osłony, dostań się w pobliże Hoovera, okrążając samochód z lewej strony. Po krótkiej rozmowie otrzymasz ryzykowne zadanie - unicestwienie przeciwnika, który nieprzerwanie pruje z karabinu maszynowego. Spójrz w prawo, a zobaczysz stertę skrzyń (#159). Przebiegnij na drugą stronę i obejdź dookoła pudła. Teraz będziesz mieć przed sobą dwóch agentów (#160). Musisz ponownie przedrzeć się przez drogę, która wciąż znajduje się pod ciężkim ostrzałem. Dobrze byłoby, abyś w trakcie tej operacji nie oberwał zbytnio. Jeśli mimo to przeciwnik zada Ci rany, opatrz je.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W miejscu, w którym aktualnie się znajdujesz, jest przejście (#161), ale żeby móc z niego skorzystać, musisz się schylić. Po krótkiej wędrówce jedyną dostępną drogą, dotrzesz do magazynu. Wejdź po schodach i otwórz drzwi. Zajętego ostrzałem przeciwnika (#162) traf w głowę - resztę załatwią agenci.
W sali zrobi się tłoczno. Podejdź do Hoovera i poczekaj, aż agenci przebiją się do recepcji. Idź posłusznie za głównodowodzącym operacją. W pierwszym pomieszczeniu będziesz mógł wziąć strzelbę i naboje (#163), a w drugim amunicję do karabinu oraz nową broń (#164 - jest ukryta za drzwiami, dlatego odwróć się, aby ją dojrzeć). Biegnij przed siebie. Na drugim końcu olbrzymiej hali (#165) zobaczysz Hoovera, który zastrzeli rannego agenta.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Winda jest zepsuta, ktoś musi ją naprawić. Oczywiście zadanie to spadnie na Twoje barki. Obróć się w lewo i gnaj naprzód. Skorzystaj z klatki schodowej (#166) i ostrożnie zejdź w dół.
Zanim przejdziemy do dalszej części tego rozwiązania, drobna uwaga. W rafinerii pracuje spora liczba mieszkańców Innsmouth. Wszyscy posiadają broń palną - od pistoletów po karabiny maszynowe. Podczas wędrówki musisz nieustannie mieć się na baczności. Nawet kiedy wydaje Ci się, że oczyściłeś już okolicę z wrogów, zachowaj ostrożność. Przeciwnicy będą pojawiać się bez względu na Twoje poczynania. Nie daj się zaskoczyć.
![]() | ![]() |
Pierwszego wroga będziesz mógł zabić tuż po przekroczeniu bramy, kręci się on po lewej stronie korytarza (#167). Jeśli pobiegniesz w tamtą stronę, znajdziesz amunicję do Colta. Z racji tego, że to ślepy zaułek, musisz się wrócić i iść dalej przed siebie.