[Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Po otwarciu drzwi spotkasz dwóch ocalałych marynarzy (#319). Chwilę później zgaśnie światło - to znak, że padł silnik okrętu. Jeden z mężczyzn poprosi Cię o znalezienie palnika acetylenowego, wręczy klucz do ładowni i otworzy drzwi od mesy. Przez dziurę w podłodze zejdź w dół. Zamknij drzwi od pieca i skieruj się do drabiny. Opuść maszynownię.
Tuż za pokojem, w którym znajduje się punkt zapisu stanu gry, zlokalizowana jest klapa w podłodze (#320). Otwórz ją i zejdź do ładowni. W środku pozbieraj amunicję. Gdy tylko weźmiesz palnik (#321), zostaniesz zaatakowany przez potwora. Zabij go i wyjdź na górę.
Wróć do maszynowni i zaraz za drzwiami obróć się w lewo. Jeśli spojrzysz do góry, zauważysz drabinę (#322), do której dostęp chroni kłódka. Zachowując bezpieczną odległość odstrzel zamek. Na razie nie idź do góry, ale dostań się na drugą stronę hali, gdzie po lewej stronie zlokalizowany jest zawór (#323). Zakręć go.
Teraz wdrap się po drabinie na górę, na platformę. Idź naprzód i kiedy dotrzesz do końca trasy (#324), skocz niżej. Po lewej stronie zauważysz pękniętą rurę (#325). Napraw ją używając palnika. Obróć się o 180 stopni i schylając się, podążaj na koniec platformy. Skocz w dół i skorzystaj z drabiny. Tuż koło pieca zobaczysz kolejny zawór (#326). Odkręć go i wracaj do drabiny.
Przejdź na drugą stronę maszynowni i jeszcze raz użyj zaworu (#323), który znajduje się po lewej stronie. Silnik ruszy a Ty będziesz mógł wrócić do mesy. Podejdź do marynarza - odbierz Ci on palnik. Chwilę później zaatakują dwa potwory. Zabij je i wyjdź po schodach na górę. Zapisz stan gry w magazynie (Storage) i wyjdź na pokład. Po krótkim przerywniku filmowym pojawi się jeden z tych, o których nieustannie słyszysz od momentu przyjazdu do Innsmouth - ogromny stwór o imieniu Dagon (#327).
Aby pokonać Dagona musisz użyć działa, tego samego, które wykorzystałeś do eksterminacji czarnoksiężników na Devil's Reef. Problem polega na tym, że armata ma ograniczone pole manewru, dlatego będzie w stanie trafić stwora tylko wtedy, jeśli ten znajduje się przed dziobem okrętu (#328). Taką właśnie sytuację masz w tym momencie. Czym prędzej podbiegnij do działa i celując w głowę, odpal pocisk.
Dagon rozpocznie atakowanie armaty, wynurzając się z lewej lub z prawej strony okrętu. Trzymaj się w bezpiecznej odległości i unikaj jego uderzeń. Kiedy stwór ponownie pojawi się przed dziobem, wróć do działa i wypal bestii w głowę. Operację powtarzaj aż do skutku. Kiedy potwór padnie, zakończysz ten etap rozgrywki.