[Solucja] Devil's Reef cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Devil's Reef
Szczęśliwie udało Ci się przeżyć katastrofę okrętu, co ciekawe, wyszedłeś z niej bez szwanku. Obróć się i idź przed siebie (#329). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do miejsca wypełnionego wodą. Schyl się, aby pokonać wiszącą skałę.
Zanim pójdziesz przed siebie, skręć w lewo (#330) do małej jaskini wypełnionej wodą. Znajduje się tutaj apteczka. W końcu dotrzesz do zakrętu, gdzie będziesz świadkiem zabójstwa marynarza. Idź powoli przed siebie, patrząc się w dół. Kilka kroków dalej jest wilczy dół (#331), który musisz przeskoczyć. Na tym jednak nie koniec. Spadając ma ruchomą płytę aktywujesz mechanizm dodatkowej pułapki. Natychmiast schyl się - unikniesz w ten sposób desek nabitych kolcami. Gdy dalsza droga stanie otworem, zapisz stan gry i ruszaj przed siebie.
Zobaczysz morze oraz dwie półki skalne (#332), jedną położoną wyżej, drugą niżej. Wybierz ścieżkę znajdującą się po prawej stronie i ostrożnie posuwaj się naprzód. Podczas wędrówki możesz stracić grunt pod nogami. Kiedy tylko usłyszysz sypiące się skały, natychmiast skocz do przodu, w bezpiecznej miejsce.
Nieopodal znajduje się wysunięta skała (#333), gdzie mieszkańcy Innsmouth składają ofiary swoim bóstwom. Zabierz leżący tu kamienny dysk (#334) i wracaj do jaskini, uważając oczywiście na osunięte wcześniej fragmenty skalnej półki.
Po dotarciu na miejsce obróć się o 180 stopni i tym razem wybierz półkę po lewej. Tutaj również stracisz w dwóch miejscach grunt pod nogami. Tradycyjnie już, skocz do przodu kiedy usłyszysz odpadające fragmenty skał.
Dotrzesz do jaskini. Idź przed siebie, aż natrafisz na skrzyżowanie dróg (#335). Wybierz odnogę po Twojej lewej stronie (rozświetlaną przez pochodnię) i posuwaj się nią naprzód. Nie przejmuj się rozgwiazdami, tylko cały czas idź przed siebie. W końcu trafisz do małej komnaty, gdzie będziesz mógł zabrać krążek linowy (#336). Przyjrzyj się malowidłom na ścianie po prawej stronie (#337) i włóż znaleziony przedtem dysk w brakujące miejsce. Otworzysz w ten sposób ukryte pomieszczenie z wisielcem, znajdujące się na wprost obrazu. Weź lewarek (#338) i wracaj do skrzyżowania.
Idź przed siebie, uważając aby nie wchodzić na deski (#339) skrywające wilcze doły (załamią się pod Twoim ciężarem). Po krótkiej wędrówce zobaczysz dwie małe nisze (#340). W pierwszej z nich znajduje się apteczka, druga okaże się tunelem, prowadzącym do punktu zapisu stanu gry.
Przyjrzyj się małej dziurze w ścianie i włóż do niej lewarek (#341). Użyj go, zejdź na dół i skręć w prawo. Na płytach aktywujących pułapkę pojawiły się deski (#342), które pozwolą Ci przedostać się na drugą stronę do wylotu tunelu.