[Solucja] The Air-Filled Tunnels cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Po wyjściu z tunelu i przejściu obok ogromnych drzwi, zauważysz jednego z przeciwników stojącego tyłem do kolumny (#375). Powoli obejdź ją dookoła i skręć w lewo. Dotarłeś do komnaty gęsto porośniętej roślinnością. Zabierz niebieskiego kwiatka (#376) i skieruj się w stronę kolejnego tunelu (#377). Może się zdarzyć, że w tej części jaskiń zostaniesz zauważony przez wrogów. W takim wypadku jak najszybciej wstań i biegnij w kierunku dziury. Tu będziesz bezpieczny. Poczekaj aż wrogowie się ulotnią, zerwij kwiatek i wracaj do kryjówki.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź przed siebie. Po chwili dotrzesz do kolejnego punktu zapisu gry (#378). Jeśli staniesz do niego plecami, to po prawej stronie zobaczysz zielony kryształ (#379). Na razie nie możesz go wziąć, ale zapamiętaj jego lokalizację, gdyż później okaże się niezbędny.
![]() | ![]() |
Podążaj naprzód nową ścieżką. Dotrzesz do olbrzymiej sali, na dole której zlokalizowany jest mały staw. Zlokalizuj półkę po prawej i zejdź na nią. Stamtąd skocz przed siebie w kierunku kolejnego kawałka skały (#381). Przejdź na drugą stronę i opuść się na stały grunt. Zejdź na dół (#382). Znajdziesz się tuż obok stawu.
![]() | ![]() |
Podejdź do stawu i spójrz w prawo. Zobaczysz małą jaskinię (#383). Wejdź do niej i posuwaj się naprzód. Przeskocz rozpadlinę i obróć się o 180 stopni. Zobaczysz dalszą część trasy (#384) wijącą się w górę. Kieruj się do przodu. Na skrzyżowaniu skręć w prawo i skorzystaj z pobliskiego punktu zapisu stanu gry (#385). Kiedy zbliżysz się do okienka, akcja zostanie przerwana przez krótki film.
![]() | ![]() |
Automatycznie spadniesz w dół. Robert Marsh nie ma zamiaru czekać i niemal w tym samym momencie zostaniesz zaatakowany. Okrąż stół tak, aby oddzielał Cię on od przeciwnika (#386). Przy pierwszej nadarzającej się okazji weź z blatu nóż i przygotuj go (prawy przycisk myszy) do uderzenia. Robert spróbuje przyciągnąć Cię przy pomocy magicznej mocy (#387) - na szczęście Jacka ochroni stół. Kiedy atak nie zda egzaminu, szybko podejdź do przeciwnika i uderz go z całej siły nożem w głowę. Jeśli trafienie będzie udane, Robert padnie u Twych stóp.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Podejdź do stołu i zainteresuj się leżącą tu walizką (#388). W środku znajdziesz klucz oraz księgę Dagona. Pozbieraj walającą się w okolicy amunicję, weź apteczkę i skieruj się do drzwi. Droga prowadzi do wielkiej hali (#389), której lewa strona patrolowana jest przez wartowników. Dodatkowym utrudnieniem są czarnoksiężnicy ukryci w cieniu po obu stronach korytarza.
![]() | ![]() |
Kiedy strażnik odwróci się plecami, powolutku skręć w prawo i zejdź po schodach w dół. Na końcu trasy czeka na Ciebie strzelba (#390) - doskonały argument do walki z przeciwnikami. Idź do góry i rozpocznij ostrzał. Postaraj się, aby wszystkie pociski trafiały w głowę. Karabin jest Twoją jedyną bronią długodystansową. Jeśli zabraknie Ci amunicji, możesz mieć poważne kłopoty.