[Solucja] The Air-Filled Tunnels cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Po wyjściu z tunelu i przejściu obok ogromnych drzwi, zauważysz jednego z przeciwników stojącego tyłem do kolumny (#375). Powoli obejdź ją dookoła i skręć w lewo. Dotarłeś do komnaty gęsto porośniętej roślinnością. Zabierz niebieskiego kwiatka (#376) i skieruj się w stronę kolejnego tunelu (#377). Może się zdarzyć, że w tej części jaskiń zostaniesz zauważony przez wrogów. W takim wypadku jak najszybciej wstań i biegnij w kierunku dziury. Tu będziesz bezpieczny. Poczekaj aż wrogowie się ulotnią, zerwij kwiatek i wracaj do kryjówki.
Idź przed siebie. Po chwili dotrzesz do kolejnego punktu zapisu gry (#378). Jeśli staniesz do niego plecami, to po prawej stronie zobaczysz zielony kryształ (#379). Na razie nie możesz go wziąć, ale zapamiętaj jego lokalizację, gdyż później okaże się niezbędny.
Podążaj naprzód nową ścieżką. Dotrzesz do olbrzymiej sali, na dole której zlokalizowany jest mały staw. Zlokalizuj półkę po prawej i zejdź na nią. Stamtąd skocz przed siebie w kierunku kolejnego kawałka skały (#381). Przejdź na drugą stronę i opuść się na stały grunt. Zejdź na dół (#382). Znajdziesz się tuż obok stawu.
Podejdź do stawu i spójrz w prawo. Zobaczysz małą jaskinię (#383). Wejdź do niej i posuwaj się naprzód. Przeskocz rozpadlinę i obróć się o 180 stopni. Zobaczysz dalszą część trasy (#384) wijącą się w górę. Kieruj się do przodu. Na skrzyżowaniu skręć w prawo i skorzystaj z pobliskiego punktu zapisu stanu gry (#385). Kiedy zbliżysz się do okienka, akcja zostanie przerwana przez krótki film.
Automatycznie spadniesz w dół. Robert Marsh nie ma zamiaru czekać i niemal w tym samym momencie zostaniesz zaatakowany. Okrąż stół tak, aby oddzielał Cię on od przeciwnika (#386). Przy pierwszej nadarzającej się okazji weź z blatu nóż i przygotuj go (prawy przycisk myszy) do uderzenia. Robert spróbuje przyciągnąć Cię przy pomocy magicznej mocy (#387) - na szczęście Jacka ochroni stół. Kiedy atak nie zda egzaminu, szybko podejdź do przeciwnika i uderz go z całej siły nożem w głowę. Jeśli trafienie będzie udane, Robert padnie u Twych stóp.
Podejdź do stołu i zainteresuj się leżącą tu walizką (#388). W środku znajdziesz klucz oraz księgę Dagona. Pozbieraj walającą się w okolicy amunicję, weź apteczkę i skieruj się do drzwi. Droga prowadzi do wielkiej hali (#389), której lewa strona patrolowana jest przez wartowników. Dodatkowym utrudnieniem są czarnoksiężnicy ukryci w cieniu po obu stronach korytarza.
Kiedy strażnik odwróci się plecami, powolutku skręć w prawo i zejdź po schodach w dół. Na końcu trasy czeka na Ciebie strzelba (#390) - doskonały argument do walki z przeciwnikami. Idź do góry i rozpocznij ostrzał. Postaraj się, aby wszystkie pociski trafiały w głowę. Karabin jest Twoją jedyną bronią długodystansową. Jeśli zabraknie Ci amunicji, możesz mieć poważne kłopoty.