[Solucja] Attack of the Fishmen cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
W kolejnej uliczce nie czekaj na oklaski, tylko od razu zacznij podążać cicho za strażnikiem (#65). Gdy ten skręci w prawo, Ty obróć się w lewo, obejdź mały, drewniany wóz i schowaj się za skrzyniami. Poczekaj cierpliwie, aż mężczyzna rozpocznie drogę powrotną. Wykorzystując fakt, że jesteś niewidoczny, opuść kryjówkę i skieruj się w dalszą drogę. Na końcu ulicy zobaczysz drzwi. Wejdź do budynku, zamknij się od wewnątrz i zapisz stan gry przy pomocy pentagramu (#66) narysowanego na podłodze.
Znajdujący się tutaj człowiek, który właśnie stracił przyjaciela, poinformuje Cię, że jedyna droga ucieczki wiedzie przez kanały. Idź przed siebie i na końcu korytarza otwórz kolejne drzwi. Skręć w prawo i biegnij do góry, w kierunku ciężarówki (#67). Spod przedniego koła wyciągnij blokujący pojazd kołek i obejdź samochód - rób to tylko i wyłącznie z przodu (nie bój się, strażnicy nie zauważą a choćby nawet, to i tak nie ma to już większego znaczenia). Wdrap się po schodkach na podest i stamtąd wskocz na pakę (#68) ciężarówki. Po krótkiej i szaleńczej jeździe z górki, roztrzaskasz się w kanale.
Gdy się ockniesz, podejdź do małej alkowy - leży tam metalowa rura (#69), którą oczywiście weź ze sobą. Zbliż się bardzo ostrożnie do olbrzymiego wiatraka (#70) i wetknij znalezisko pomiędzy jego łopaty. Wykorzystując fakt, że silnik zwolni obroty, prześlizgnij się na drugą stronę i ruszaj przed siebie.
Wylądowałeś w kanale. Chwilowo nie musisz martwić się o swoją skórę, ale nie oznacza to, że mieszkańcy Innsmouth zaprzestali pościgu za Twoją osobą. Wędrówkę rozpoczynasz od broczenia w wodzie. Dostań się na najbliższą platformę, skąd bez trudu trafisz do obszernego tunelu. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do sali, pełnej dziwnej substancji (#71). Lepiej jej nie dotykaj, gdyż kontakt z tym ścierwem odbije się na Twoim zdrowiu. Postaraj się również nie podchodzić w pobliże barierek. Omijając pułapki skieruj się do kolejnego tunelu, gdzie będziesz mógł zapisać stan gry (#72).