Wesołe miasteczko | 100% w Bully Scholarship Edition poradnik Bully: Scholarship Edition
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Wesołe miasteczko
Jak w każdym lunaparku, tak i w tym nie brakuje atrakcji, a co najważniejsze bawiąc się, można jednocześnie zapracować na 100% gry. Przyjemne z pożytecznym.
Wesołe miasteczko znajduje się w południowo-zachodnim rogu miasta i prowadzi do niego droga pod mostem, ta sama, która biegnie przez most do akademii. Lokacja odblokuje się samoistnie kiedy wkroczysz dumnie do drugiego rozdziału gry. Zanim zostaniesz wpuszczony przez barierki, musisz kupić bilet w kasie. Inne bilety, wygrywane w konkurencjach, służą tu za walutę i można je wymienić na przedmioty i ubrania w namiocie z pamiątkami (1). Przyjrzyjmy się zatem mapce:
Żeby skutecznie podbić sobie procenty, należy skorzystać z uciech serwowanych nam przez następujące stanowiska: Big Squid (2), Big Canyon Railway (3) i Ferris Wheel (4). Nic więcej nie musisz robić, wystarczy kupić bilet i przejechać się. Jeśli wcześniej zadbałeś o kolekcję kart G&G, karuzelę Big Squid masz już z głowy.
O lunaparku świadczą jednak także punkty, w których można wykazać się celnością czy zręcznością. W grze przygotowano cztery konkurencje do zaliczenia, by zbliżyć się do wymarzonej setki. Najlepiej podchodzić do nich kiedy jesteś po piątej lekcji fotografowania. Biletowa wygrana liczy się wtenczas podwójnie.
5. Strike Out
Pierwsze z brzegu na co się napatoczysz. Zabawa polega na strąceniu trzech łapaczy, którzy w otoczeniu innych makiet poruszającą się w również trzech rzędach. Do dyspozycji masz sześć piłek, prawidłowo wykonany rzut polega na wycelowaniu nie w cel ale przed nim, tak aby pocisk miał szansę spotkać się z nim w odpowiedniej chwili.
Zwycięstwo oznacza trzy bilety.
6. High Striker
Według mnie najlepszy generator wygranych. Konkurencja wymagająca chwycenia w ręce ogromnego młota i przywalenia nim w analizator, skąd jak piorun wystrzeli wskaźnik określający nas status siłacza. Po stronie realnego świat odbywa się to za pośrednictwem klawisza biegu, który trzeba jak najszybciej naciskać.
Urodzony strongmen = 3 bilety.
7. Splish Splash
A może by tak zabawić się cudzym kosztem? Wystarczy tylko tu podejść i namierzyć chwiejnym celownikiem czerwony przycisk. Ofiara siedząca z lewej od razu znajdzie się w wodzie, a nam pozostanie włożyć do kieszeni trzy bilety.
8. Shooting Range
Nieśmiertelna strzelnica. Wyposażeni w wysłużonego gnata przechodzi nam mierzyć do butelek (5 punktów) albo do poruszających się na boki kowbojów (10). Magiczną granica jest 100, co zaliczy zadanie na naszą korzyść i doda jeden bilecik. Oczywiście im jesteśmy skuteczniejsi, tym lepiej, bowiem za ustrzelenie 400 punktów możemy otrzymać aż 20 argumentów w sklepie.
Przeszkodą są makiety kobiet, którym przed strzeleniem między oczy przestrzega kara odjęcia dziesięciu punktów. Warto polować za to na gwiazdki szeryfa liczone jako 50 na plus.